Tuomoo 24.01.2017 08:28:46 | |
---|
Puhun sillä varmuudella jonka täydellinen tietämättömyys antaa. |
Hetfield 24.01.2017 09:06:21 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Lunnu 07.02.2017 10:24:03 | |
---|
Nostalgy is not what it used to be |
Tuomoo 07.02.2017 10:33:03 | |
---|
Puhun sillä varmuudella jonka täydellinen tietämättömyys antaa. |
Sergei Fallinen 07.02.2017 11:03:26 (muokattu 07.02.2017 11:03:52) | |
---|
Kai se idea on, viitaten siihen kuuluisaan taideteokseen, että tuo pienempi ei vielä ole mikään piippu, mutta tuo isompi vasta on oikea piippu. Mutta eipä kovin hauska juttu jos noin on kun aika samanlaiset piiput nuo kuitenkin ovat. |
NHR 07.02.2017 11:25:56 | |
---|
Sergei Fallinen: Kai se idea on, viitaten siihen kuuluisaan taideteokseen, että tuo pienempi ei vielä ole mikään piippu, mutta tuo isompi vasta on oikea piippu. Se Crocodile Dundeen(ko?) repliikki ("That's not a knife, THIS is a knife!") tuli itselläkin ensin mieleen, ja tuo ei-piippu-maalaus olikin minulle tuttu googlettamattakin. Ei mikään tappohauska juttu, mutta minusta kuitenkin ihan OK. Sellaista perus-Fingerporia tämäkin. "Aine on ainetta eikä vaikuta kuin äly." - megatherium |
öl m 07.02.2017 14:45:38 | |
---|
NHR: Se Crocodile Dundeen(ko?) repliikki ("That's not a knife, THIS is a knife!") tuli itselläkin ensin mieleen, ja tuo ei-piippu-maalaus olikin minulle tuttu googlettamattakin. Ei mikään tappohauska juttu, mutta minusta kuitenkin ihan OK. Sellaista perus-Fingerporia tämäkin. Jo se, että saa saumattomasti nivottua samaan strippiin Magritten ehkä kuuluisimman teoksen ja "THAT'S a knife"-memen, on jo 5/5 idea. Olkoonkin, että kyseessä on vähemmän karjauttava lopputulos. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
NHR 07.02.2017 15:20:12 | |
---|
öl m: Jo se, että saa saumattomasti nivottua samaan strippiin Magritten ehkä kuuluisimman teoksen ja "THAT'S a knife"-memen, on jo 5/5 idea. Olkoonkin, että kyseessä on vähemmän karjauttava lopputulos. Ovathan nämä toki hirmuisen kovatasoisia strippejä yhä edelleenkin, vaikkei niille enää tulekaan ihan niin usein ääneen hirnuttua, kuin ehkä joskus ennen. Huonokin Fingerpori lienee kuitenkin selkeästi paras sarjakuvastrippi esim. saman päivän Hesarin sivuilta löytyviin muihin sarjiksiin verrattuna. Mutta kun se lähtötasokin on jo niin korkealla, niin aina kuitenkin vain odottaa näkevänsä parempia strippejä, mikä on tietysti mahdotonta toteuttaa ihan joka päivä, tai edes joka viikkokaan. Mutta kyllä ne nauruhermotkin vielä jonain päivänä joutuvat taas lujille, siitä olen vieläkin ihan varma. "Aine on ainetta eikä vaikuta kuin äly." - megatherium |
basisti1971 08.02.2017 11:06:29 | |
---|
Moi. öl m: Jo se, että saa saumattomasti nivottua samaan strippiin Magritten ehkä kuuluisimman teoksen ja "THAT'S a knife"-memen, on jo 5/5 idea. Olkoonkin, että kyseessä on vähemmän karjauttava lopputulos. Ja olkoonkin että valtaosalle idea ei aukea :). Loistava idea kuitenkin.
NHR: Huonokin Fingerpori lienee kuitenkin selkeästi paras sarjakuvastrippi esim. saman päivän Hesarin sivuilta löytyviin muihin sarjiksiin verrattuna. Tiedä sitten onko useamman vuosikymmenen maalaismiljöössä asustelulla vaikutusta, mutta Kamala Luonto säväyttää usein Fingerporia syvemmin. Genre on toki ihan toinen. T:Samuli |
Hannubal 08.02.2017 14:26:51 | |
---|
öl m: Jo se, että saa saumattomasti nivottua samaan strippiin Magritten ehkä kuuluisimman teoksen ja "THAT'S a knife"-memen, on jo 5/5 idea. Olkoonkin, että kyseessä on vähemmän karjauttava lopputulos. Jos olisi ollut Spede katsomassa noita tauluja, ja todennut: "This is not hjuumor... THIS is hjuumor", niin olisi auennut paremmin perusjunteille suomalaisille. ;) Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
öl m 08.02.2017 15:10:40 | |
---|
Hannubal: Jos olisi ollut Spede katsomassa noita tauluja, ja todennut: "This is not hjuumor... THIS is hjuumor", niin olisi auennut paremmin perusjunteille suomalaisille. ;) Tämä olisi muuten tosiaan ollut hyvä ratkaisu. #menetetytfingerporimahdollisuudet "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Lunnu 08.02.2017 20:52:01 | |
---|
Hannubal: Jos olisi ollut Spede katsomassa noita tauluja, ja todennut: "This is not hjuumor... THIS is hjuumor", niin olisi auennut paremmin perusjunteille suomalaisille. ;) No just joo. Ehkä se olis sit pitäny laittaa vaikka parnassoon eikä hesariin ettei tällanen perusjuntti menetä yöuniaan moisen takia Nostalgy is not what it used to be |
Hannubal 08.02.2017 20:59:03 | |
---|
qal: No just joo. Ehkä se olis sit pitäny laittaa vaikka parnassoon eikä hesariin ettei tällanen perusjuntti menetä yöuniaan moisen takia Tuo minun kommentti oli vain mieleeni juolahtanut aivopieru. Toki on hienoa, että Fingerporissa on välillä haastaviakin vitsejä. ;) Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Lunnu 08.02.2017 21:09:01 | |
---|
Hannubal: Tuo minun kommentti oli vain mieleeni juolahtanut aivopieru. Toki on hienoa, että Fingerporissa on välillä haastaviakin vitsejä. ;) Älä nyt pilaa tätä - marttyyriys pukee minua kuin hansikas :-) Nostalgy is not what it used to be |
NHR 10.02.2017 10:40:47 | |
---|
"Aine on ainetta eikä vaikuta kuin äly." - megatherium |
lurkki 10.02.2017 11:26:19 | |
---|
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Sergei Fallinen 10.02.2017 13:55:59 | |
---|
Mulle olis uusi, joten nauratti. |
NHR 13.02.2017 14:19:29 | |
---|
Oliko sellainen Fingerpori-strippi joskus jo, missä joku kauheisteli jotain kysyen lopuksi retorisesti: "Eikö kukaan ajattele lapsia?" Johon tietenkin Asko Vilenius vastaa: "Kyllä minä ajattelen lapsiakin." Tai ehkäpä pelkästään viittaa, tms. Jos ei, niin saat vapaasti pölliä idean, kun kuitenkin tätäkin ketjua luet. ;) "Aine on ainetta eikä vaikuta kuin äly." - megatherium |
Hetfield 16.02.2017 02:31:17 | |
---|