Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5224 225 226 227 228277 278 279 280 281
Jäärä
03.02.2017 14:00:16
Googlettaessani tietoja siitä, oliko Hitlerkin absolutisti niin törmäsin artikkeliin, jonka mukaan Hitler oli "siivoton piereskelijä" ja saattoi joskus juoda olutta. Seuraavassa googlen löydöksessä väitettiin, että "Hitlerin konjakkikätkö löytyi metsästä".
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Henri Henri Olavi
03.02.2017 14:15:12
Saara Aalto ja Hitlerin dokaaminen. Kiitos mnet 2017!
K.F.S. is the Only Law
Saunatakki
03.02.2017 14:20:37
Henri Henri Olavi: Saara Aalto ja Hitlerin dokaaminen. Kiitos mnet 2017!

Heh, edellisen sivun viimeisten viestien kohdalla tuli etiäinen, että kohta tähän tuodaan mukaan varmaan Hitlerkin ja... niin no :D

Kyllä; kiitos mnet!
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
Alfons Åberg
03.02.2017 14:25:27
Janizio: Aha kiva tietää, että et palkkaisi minua, kun en juo jos olisit työnantaja ja tulisin hakemaa töitä sulta.

En pidä siitä, että sanoja laitetaan suuhuni, joten lässytys sikseen.

Kerroin ensin, miten asiat toimivat yleisellä tasolla ja seuraavassa virkkeessä kerroin että raivoraittiissa ihmisissä yleiseen elämänkokemukseen perustuen on aina jotain epäilyttävää. Näillä ei ole suoraa korrelaatiota keskenään, koska minä en ammatissani edes rekrytointipäätöksiä tee. Hankintoja tehdessä taas ei etsitä henkilöä, vaikka tutulle myyjälle nyt ennemmin soittaa kuin vieraalle, joten se siitä.
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Vessajono
03.02.2017 14:33:01
Henri Henri Olavi: Saara Aalto ja Hitlerin dokaaminen. Kiitos mnet 2017!

Kyllä kyllä! Tätä on internet parhaimmillaan ja se ei ole mahdollista missään muualla kuin mnetissä.
Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 54
Alfons Åberg
03.02.2017 14:42:08
Vessajono: Kyllä kyllä! Tätä on internet parhaimmillaan ja se ei ole mahdollista missään muualla kuin mnetissä.

Kuten sanoin aikaisemmalla sivulla, Mnet-keskustelu on kuin jazzarin ulossoittoa. Kauniita naisia -ketjussakin on turha luulla pärjäävänsä jos ei tiedä mikä oli Keke Rosbergin aika-ajokierroksen aika Paul Ricard'lla 1985.
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Janizio
03.02.2017 14:59:25 (muokattu 03.02.2017 15:02:25)
Presidentti: En pidä siitä, että sanoja laitetaan suuhuni, joten lässytys sikseen.

Kerroin ensin, miten asiat toimivat yleisellä tasolla ja seuraavassa virkkeessä kerroin että raivoraittiissa ihmisissä yleiseen elämänkokemukseen perustuen on aina jotain epäilyttävää. Näillä ei ole suoraa korrelaatiota keskenään, koska minä en ammatissani edes rekrytointipäätöksiä tee. Hankintoja tehdessä taas ei etsitä henkilöä, vaikka tutulle myyjälle nyt ennemmin soittaa kuin vieraalle, joten se siitä.

Oletko tullut ajatelleeksi, että sille et ei juo ei ole olemassa edes mitään selvää syytä, että se liittyisi johonkin vakaumukseen tai uskontoon tai jotain vastaavaa. Itse voin sanoa, että se omalla kohdallani on vain jäänyt oikeastaan pois.

Minä en katso vinoon ketää suoraan sen takia, että käyttääkö hän alokoholia vai ei tai mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen on tai mitään muutakaan vastaavaa, mitä tässä on puhuttu.

Minun mielipide on, että aivan typerää katsoa vinoon ihmisiä suoraan näiden asioiden pohjalta. Ja korostetaan nyt sitten toistamiseen, että tämä on minun mielipide
Alfons Åberg
03.02.2017 15:07:01 (muokattu 03.02.2017 15:07:54)
Janizio: Oletko tullut ajatelleeksi, että sille et ei juo ei ole olemassa edes mitään selvää syytä, että se liittyisi johonkin vakaumukseen tai uskontoon tai jotain vastaavaa. Itse voin sanoa, että se omalla kohdallani on vain jäänyt oikeastaan pois.

Uskonnot..se vasta kaksinaamaista touhua onkin, ja epäilyttävää. Allah ei näe sälekaihtimien läpi joten kaihtimet kiinni ja tsup.

Juomatavat ja uskonnollinen vakaumus ovat kuitenkin toissijaisia asioita. Eivätkä relevantteja rekrytointiparametrejä. Jos omiin hommiin rekrytoisin seuraajaa, en kylläkään rekrytoisi sinua. Syynä tosin ei juomatavat vaan se, että teknisen sälän lisäksi pitää olla "pallit" silloin kun niitä tarvitaan, piipitys ja jankuttaminen ei auta.

Toisaalta sellainen tietynlainen heh heh-supliikkimiehen taito pitää myös olla, sekin sinulta puuttuu kun otat kaiken aina kirjaimellisesti.
Kooteevee
03.02.2017 15:31:24 (muokattu 03.02.2017 19:28:04)
Täytyy sanoa että kyllä suu loksahti auki kun luki näitä kommentteja kuinka "absolutismi on jotenkin epäilyttävää". Alkoholistit on se todellinen riesa työelämässä.

Olen kyllä ollut palkkaamassa henkilöitä töihin eikä ole koskaan tullut mieleenikään että se ettei käytä alkoholia olisi jotenkin negatiivinen asia.

Edit: Osui silmiini juttu Patrik Laineesta HS:ssä:
Patrik Laine ei juo pisaraakaan alkoholia Ei oo mun hommaa, mä teen mieluummin jotain muuta
http://www.hs.fi/kuukausiliite/art- … re=6c3e8cb9e03704dfb1d2ffac76f4db69

Näitä esimerkkejä tarvitaan näköjään vielä lisää. Muutama heppu täällä ei olisi sitten palkannut Patrikia, kun kaveri on suorastaan "epäilyttävä" tehtyään päätöksen olla absolutisti.
Janizio
03.02.2017 15:36:24
Presidentti:

Toisaalta sellainen tietynlainen heh heh-supliikkimiehen taito pitää myös olla, sekin sinulta puuttuu kun otat kaiken aina kirjaimellisesti.

Hyvä tietää, että minun ei kannata tulla samaan työpaikkaan sinun kanssa. Tosi hyvä että tämäkin tuli selväksi.
Bullitt
03.02.2017 15:36:26
No siis absolutismissa sinänsä ei minusta ole mitään epäilyttävää, mutta jos on niin raivojyrkkä suhtautuminen alkoholiin että ikinä ei ole edes kokeillut, niin se on minusta jo vähän outoa. Toisin sanoen se, että ollaan kielletty alkoholi omasta elämästä kaikissa määrin ilman, että siitä on mitään omakohtaista kokemusta.
"Joka sunnuntai sitten maksaisin Vesa Keskisen heittelemään muoviämpäreitä tuulivoimalan huoltoluukusta alla lepakkomössössö möyrivälle rahvaalle." -jra
Janizio
03.02.2017 15:38:41 (muokattu 03.02.2017 16:06:59)
Bullitt: No siis absolutismissa sinänsä ei minusta ole mitään epäilyttävää, mutta jos on niin raivojyrkkä suhtautuminen alkoholiin että ikinä ei ole edes kokeillut, niin se on minusta jo vähän outoa. Toisin sanoen se, että ollaan kielletty alkoholi omasta elämästä kaikissa määrin ilman, että siitä on mitään omakohtaista kokemusta.

En ole koskaan sitä kieltänyt itseltäni. Se on vain jäänyt pois elämästäni ja eipä ole kaduttanut, että olen jättänyt sen pois. Enkä ole mikään siinä mielessä raivojyrkkä, että katsoisin vinoon niitä jotka käyttää alkoholia
Alfons Åberg
03.02.2017 15:52:12
Janizio: Hyvä tietää, että minun ei kannata tulla samaan työpaikkaan sinun kanssa. Tosi hyvä että tämäkin tuli selväksi.

Luulenpa ettei ole tarvettakaan. Pelleksi ei tarvitse kenenkään ryhtyä, mutta ei tää elämä ole niin vakavaa.
Janizio
03.02.2017 16:10:10 (muokattu 03.02.2017 16:14:17)
Presidentti: Luulenpa ettei ole tarvettakaan. Pelleksi ei tarvitse kenenkään ryhtyä, mutta ei tää elämä ole niin vakavaa.

Eihän se ole

Mut suljetaanpas tämä keskusteluketju mun puolestani täältä pois. Ei tässä ole mitään mieltä kun muutama yrittää puhua järkeviä ja sit muut tulee puhuu ihan puutaheinää ja syyttelee ja höpöttää ihan hölmöjä.

Minä ehdoton, että tää oli tässä tämä keskusteluketjun päätepiste.
ukko idänmies
03.02.2017 16:37:53
En pysty odottamaan areenakeikkaa ilman tätä ketjua.
Huone 105, saavu sinne siis.
Lunnu
03.02.2017 17:54:07
Jos tää ketju suljetaan niin sit mun on pakko palata takaisin a-studion ja pikkukakkosen pariin
Nostalgy is not what it used to be
Henri Henri Olavi
03.02.2017 17:56:13
Ei tätä hyvänen aika voi vielä sulkea! Saara Aallon ja Hitlerin dokaamisen suhteesta ei olla keskusteltu vakavissaan vielä ollenkaan.
K.F.S. is the Only Law
Kooteevee
03.02.2017 21:00:39 (muokattu 03.02.2017 21:20:50)
En kannata sulkemista.

Muuten täältä löytyy Saara ja Matt Terry (ynnä muutama muu) heatmagazinen kuvassa. Ja mikäs puku Saaralla onkaan päällä?
https://twitter.com/mrsmurs211/status/827476167414386688

Ja Saara twiittasi juuri äsken:
Spend two days in studio with @SophieEB and @DimitriTikovoi It was a pleasure, great inspiring days and talks!!
https://twitter.com/saaraaalto/status/827587724718780416
juha_p
03.02.2017 21:08:42 (muokattu 04.02.2017 00:00:23)
Ellis-Bextor (+Tikovoi) yhteistyökin jo aloitettu - https://twitter.com/SophieEB/status/827584122919014400
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)