Aihe: Sabian AA medium thin crash
1
Ernesti
23.06.2003 17:45:49
Onkos tollasesta kellään kokemusta?15tuumaisena ajattelin itse ostaa mutta ku perhana ei oikein meinaa päästä testaamaan..mutta kai se on pakko päästä!
Minä olen valmis!!
lkx
25.06.2003 17:50:42 (muokattu 25.06.2003 17:51:48)

Onkos tollasesta kellään kokemusta?15tuumaisena ajattelin itse ostaa mutta ku perhana ei oikein meinaa päästä testaamaan..mutta kai se on pakko päästä!

Mulla on koot 18 ja 16. Tykkään ja sanoisin että sopii varsinkin pop/rock/hevi jne-juttuihin. Aika monipuolisia, oon käyttäny ihan jazzissakin. Tavallaan aika räjähtävä soundi, mutta toisaalta keveyttä ja pehmeyttäkin löytyy. Voisi verrata Zildjianin A-sarjaan (molemmat ikäänkuin all-around).

http://www.sabian.com/page.php?subs … p;page=catalogue&7#Cymbal_Start
Selaapa sieltä ääninäytteitä.

Profiilini musanäytteestä voit kans tsekata.
There is no spoon...
Postmortem
10.06.2004 23:05:23
Nostetaas kuollut ketju ku on alkanu muakin kiinnostamaan noi.
lkx
10.06.2004 23:23:34

Kas kas. Voi kai sitä edelleenkin kehua. Nykyjään setissä on 18", 17" ja 15". Loistavia.
There is no spoon...
miän vain
11.06.2004 08:52:16

Hitto kun en oo varma. Aikoinaan kouluun ostettiin käytettynä paljon tuota muistuttava pelti. Siinä ei vaan ollut jäljellä mitään merkintöjä, muita kuin sabianin logo hyvin himmeällä.

18", kiiltävä pinta, hiton iso kello, ohut. Että olisko ollut sitten se thin, ei medium thin? Soundissa oli lämpöä ja voimaa, kirkkautta ja tummuutta juuri sopivasti. Kuulostaako tutulta? Olen yrittänyt metsästää vastaavaa, vaan eipä ole tärpännyt.
Mikko A
11.06.2004 15:19:39
Hitto kun en oo varma. Aikoinaan kouluun ostettiin käytettynä paljon tuota muistuttava pelti. Siinä ei vaan ollut jäljellä mitään merkintöjä, muita kuin sabianin logo hyvin himmeällä.

18", kiiltävä pinta, hiton iso kello, ohut. Että olisko ollut sitten se thin, ei medium thin? Soundissa oli lämpöä ja voimaa, kirkkautta ja tummuutta juuri sopivasti. Kuulostaako tutulta? Olen yrittänyt metsästää vastaavaa, vaan eipä ole tärpännyt.

Vaikuttaa aivan AAX dark crashilta.
I hate your sex!
tuukkah
11.06.2004 15:48:17
Mulla on 17" AA Medium Thin ja se on kyllä aivan loistava peli. Kiiltävä pinta, ohuehko. Soundi aika heleä ja toimii melkein missä vaan musiikissa, eli all-around-pelliksi mainio.
ain't it funky now.
Katiska
11.06.2004 21:15:50
Mulla on tommonen 16". Kovasti tykkään. Alussa tuntui että pellistä erottuu liikaa tietty "sävel", mutta nykyään olen tottunut tuohon peltiin ja loistopeli se on. Mitään syvempää sanallista kuvausta multa ei nyt irtoa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)