Aihe: Td 15 bassari,
1
japahtaja
07.12.2016 20:58:32 (muokattu 07.12.2016 20:59:38)
Itsellä ongelmia kyseisen setin bassarin kanssa, huono tuntuma.. Voisiko joku viisas vastata saako itse kyhättyä esim. 16" lattiatomista, triggeristä ja meshkalvosta omatekoisen, aidomman tuntuisen bassarin? Vai mitä tehdä! Ps. Säästin ja tein itse :)
JanneO
07.12.2016 21:16:23
japahtaja: Itsellä ongelmia kyseisen setin bassarin kanssa, huono tuntuma.. Voisiko joku viisas vastata saako itse kyhättyä esim. 16" lattiatomista, triggeristä ja meshkalvosta omatekoisen, aidomman tuntuisen bassarin? Vai mitä tehdä! Ps. Säästin ja tein itse :)

Voi tehdä, mut välttämättä se tuntuma ei siitä juurikaan parane. Eikös tuossa ole se kd-9 basarina kuitenkin, senhän pitäisi olla ihan jees?
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
japahtaja
07.12.2016 21:55:28
JanneO: Voi tehdä, mut välttämättä se tuntuma ei siitä juurikaan parane. Eikös tuossa ole se kd-9 basarina kuitenkin, senhän pitäisi olla ihan jees?

Juu on siinä tuo kd9 mutta jotenkin ei tunnu hyvältä...
xerxes
07.12.2016 21:56:57 (muokattu 07.12.2016 22:02:18)
japahtaja: Itsellä ongelmia kyseisen setin bassarin kanssa, huono tuntuma.. Voisiko joku viisas vastata saako itse kyhättyä esim. 16" lattiatomista, triggeristä ja meshkalvosta omatekoisen, aidomman tuntuisen bassarin? Vai mitä tehdä! Ps. Säästin ja tein itse :)

Koska olen laiska, niin itse ostaisin valmiin mesh-kalvoisen bassaripadin. Esmes: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1209294

editti: Tai ostasin ees oikeen bassarin, johon sen kalvon ja triggerin hankkisin.
Relax. Prediction is very difficult, especially about the future.
hall
30.01.2017 20:14:26

Itse mietin samaa, hankin ennen joulua td9kx2, juurikin tuolla kd-9 bassarilla, ja mietin siis vertailua kd-85 tai kd-120. Löysin sitten tuupista vertailun minkälaista ääntä nuo em. pitävät. Ja se ääni vaikutti olevan lähes sama kaikilla, eli ne mesh basarit eivät olisikaan yhtään hiljaisempia.
Tuntumaan voi vaikuttaa se, että oletuksena nuija on aika korkealla, eli se on aika raskas soittaa. Laskin sitä aika paljonkin alemmas, kuitenkin niin että basari vielä ottaa äänen ok. Ja tuntuma tuli heti nopeammaksi ja kevyemmäksi... eli olen lopulta tyytyväinen.
Käytän Taman tuplapedaalia ja nuijia, ja tässä oli ensin ne foam?(vaaleat) nuijaosat, joista jäi vaalea jälki basariin. Vaihdoin ne rubber/ kumisiin osiin ja toimii ok...
BPee
31.01.2017 11:07:57
Kd-9 ja kuminuija. Pitää hirveen kovaa mäiskettä. Ainakin rouvan mielestä. Saisko tuota jotenkin hiljennettyä? Joku muu materiaali nuijassa?
Ja puhun nyt tuosta basarista. Olkoon rouva tollasenaan ainakin nyt toistaiseksi.
BPee
31.01.2017 21:54:46
-Dr.DW-: No miten olis ihan perus huopanuija?

Mikäs siinä, jos se kerran on selkeesti hiljasempi?
-Dr.DW-
31.01.2017 23:10:57
BPee: Mikäs siinä, jos se kerran on selkeesti hiljasempi?

No tiiä nyt sitten, onko se selkeästi hiljaisempi... Ei se niin pahasti läsähdä.
Viltin kulman teippaat siihen pädin päälle... He...He...
"Lethal dose is also a lifetime supply"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)