Jucciz 30.01.2017 18:00:19 | |
---|
Torista en tiiä, mutta torin ohi tuntuis menevän. JCM800-nuppi ja -kaappi, Kingsley D32C ja viimeisimpänä Stratocaster '60 Relic. Ts. parhaiten tuntuis kauppa käyvän, kun ei laita edes myyntiin mitään. Sit kun joku kysyy "ootko aatellu tuosta xxx:stä tai yyy:stä luopumista", näköjään kamat saattaakin vaihtaa omistajaa. :D |
sustain65: Mikäs Mesa on kuumotuksen kohteena? JP:n sigu tai Triple Crown? Molemmat...vaan ei taida olla enää :/ "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
sustain65 30.01.2017 18:23:47 | |
---|
Shredator: Molemmat...vaan ei taida olla enää :/ Kumpikin on kyllä kiinnostava laitos. Taitaa vaan olla taalakin menossa ylöspäin vaihteeksi. |
klobasa 31.01.2017 16:36:34 | |
---|
Täällä on masentavan negatiivinen meininki aika usein, mutta välillä yllättää positiivisesti: laitoin yhdestä kitarasta ostoilmon aamulla esille ja ei tainnut montaa minuuttia mennä kun pikaviestillä napsahti kullanarvoinen vinkki mistä löytyi loistavaan hintaan juuri täydellinen peli (täsmälleen se mitä olin hakenut). Kiitos vaan tätäkin kautta kyseiselle aikaisemmin tuntemattomalle nimimerkille. |
Masa 58 31.01.2017 22:06:12 (muokattu 31.01.2017 22:06:47) | |
---|
Yllättävän hyvin on mennyt ainakin kitarakamat kaupaksi täällä Olen kuukauden sisällä myynyt kaksi kitaraa ja vahvistimen tätä kautta Tori.Fi:ssä oli myös myynti- ilmoitus kamoista, mutta ei kyllä sitä kautta tuottanut tulosta. Olivatko sitten alihinnoiteltuja nuo minun kamat!?!? |
ancci 02.02.2017 13:14:15 (muokattu 02.02.2017 23:50:27) | |
---|
Jännähomma. Siis menee kyllä kaikki kaupaksi yleensä täällä. Kokeilin huvikseen laittaa tori.fi myyntiin niin meni kaikki heti. Uskomatonta. |
hevikukko 02.02.2017 17:17:28 | |
---|
Ollut jo puoli tuntia myynnissä ja ei ole mennyt. Harmittaa! |
opel99 03.02.2017 09:07:19 | |
---|
kaiken muun on saanut myytyä mutta toi trace elliot transuvahvain ei kelvannut halvallakaan. ei se ikä vaan asenne |
Blistortion 03.02.2017 11:49:46 (muokattu 03.02.2017 11:58:00) | |
---|
On ollut hiljaista varsinkin kitaraosat-osiossa. Alkaako soitinrakennus hiipumaan päin? Tuolla tehty suurin osa tori-kaupoista. Kotimaista käsityötä edustava Stratocaster-kaula ei mennyt edes 40e hintaaan, kun koitin vähän kepillä jäätä. Eikä ollut edes mikään susi! Lisäksi myyntiin tulevaisuudessa olisi tulossa kauniin relikoitunut Charvel J90C humbucker reilulla piuhalla. Kun olen noita katsonut ja verrannut oman yksilöni kanssa Ebayssa, niin mikki lähtenee Ebayn kautta maailmalle. "...Ootko sä Masa koskaan omistanut ainuttakaan soitinta, jolle et olisi tehnyt jotain alle viikon sisällä?"
-Hmm, en! |
Laulava Kylätohtori 05.02.2017 22:00:22 | |
---|
Jaahas, ei olekaan tullut myytyä mitään pitkään aikaan - ainakaan torin myynti-ilmoituksilla. Mutta sama vanha meininki taitaa jatkua, eli puoli-ilmaiseksi pitää antaa, jos haluaa päästä romuistaan oikeasti eroon... Voi pillu. Mietin tähän väliin taas pientä fuzz-rumbaa, jos olisi muutamat silicoonivutsit testannut, mutta tiedä sitten jaksaako... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Shredator 06.02.2017 07:57:38 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jaahas, ei olekaan tullut myytyä mitään pitkään aikaan - ainakaan torin myynti-ilmoituksilla. Mutta sama vanha meininki taitaa jatkua, eli puoli-ilmaiseksi pitää antaa, jos haluaa päästä romuistaan oikeasti eroon... Voi pillu. Mietin tähän väliin taas pientä fuzz-rumbaa, jos olisi muutamat silicoonivutsit testannut, mutta tiedä sitten jaksaako... Reverb.com...sinne, ei tänne. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Jeszse 06.02.2017 08:50:21 (muokattu 06.02.2017 08:51:23) | |
---|
Eiku ei mitään... |
V.M.V 06.02.2017 09:04:31 (muokattu 06.02.2017 09:04:52) | |
---|
Laulava Kylätohtori: eli puoli-ilmaiseksi pitää antaa, jos haluaa päästä romuistaan oikeasti eroon... Ilmeisesti. Juuri ostin torilta yhden masiinan huokeaan hintaan 60e. Kun saman laitteen toteutuneita myyntihintoja katsoi ebaysta ja reverbistä tämän vuoden puolella, niin kunnosta riippuen 200-400 taalaa, millä menneet. |
Jazkaa 06.02.2017 16:38:08 | |
---|
Onko Hevi ja putkinupit pois muodista? Ei tahdo 6505 millään lähteä liikkeelle. |
Metalkallo 06.02.2017 17:01:38 | |
---|
Jazkaa: Onko Hevi ja putkinupit pois muodista? Ei tahdo 6505 millään lähteä liikkeelle. Hevihän on AINA poissa muodista, tai sanotaanko että muotista vaikka myykin varmaan paremmin kuin koskaan ennen. :) Vähemmän on nykyään enemmän |
Jukka Häikiö 06.02.2017 20:13:11 (muokattu 06.02.2017 20:16:10) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Voi pillu. Mietin tähän väliin taas pientä fuzz-rumbaa, jos olisi muutamat silicoonivutsit testannut, mutta tiedä sitten jaksaako... ...kyyyllä Tohtorin ny pitää jaksaa, jaksaajaksaa ja ostaa Jukka-Setän silikooni-vutsi, eijoo kallis, mut o hyvä, siitä se lähtöö taas...eikä tuu myyvessä pataan...ees...jos joskus sit myyntipiälle sattuupi...ni ei sit satu, meinaan ku ei tuu ahterinettoo... Pelimanni pizzerian nurkasta päivää... |
Laulava Kylätohtori 08.02.2017 08:43:39 | |
---|
Jukka Häikiö: ...kyyyllä Tohtorin ny pitää jaksaa, jaksaajaksaa ja ostaa Jukka-Setän silikooni-vutsi, eijoo kallis, mut o hyvä, siitä se lähtöö taas...eikä tuu myyvessä pataan...ees...jos joskus sit myyntipiälle sattuupi...ni ei sit satu, meinaan ku ei tuu ahterinettoo... Nyt kävi Jukka-Sedällä huono tuuri. Mulla on on tollanen ehta peli joskus, eikä se(kään) ollut mun juttu. Fuzz Face suunnitelmissa, mutta katsotaan nyt. Lovepedalin BBB11 olis niinku se juttu ja niitä olisi torillakin tarjolla, mutta pennin vittuakaan en pistä torille ennen kuin omia romuja on mennyt kaupaksi. Jos jotain tarvitsen niin haen sitten kaupasta. Siinä on sekin hyvä, kun maksaa vähän enemmän, niin ei tule niin helposti myytyä pois. :D Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Laulava Kylätohtori 08.02.2017 08:45:46 | |
---|
Näkyykö nuo meikän ilmoitukset edes torilla vai onko mulla joku valtakunnallinen banni. Ikinä ollut näin hiljaista. Ei ole vielä yhtään ainutta kyselyä tullut, ei edes mitään säälittävää vaihtoehdotusta. Ei voi kuin nauraa. :D Paitsi mitä vittua mä noille romuille teen? Tarttis saada ne nurkista pois tilaa viemästä... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Genitalripper 08.02.2017 09:03:26 (muokattu 08.02.2017 09:46:51) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Näkyykö nuo meikän ilmoitukset edes torilla vai onko mulla joku valtakunnallinen banni. Ikinä ollut näin hiljaista. Ei ole vielä yhtään ainutta kyselyä tullut, ei edes mitään säälittävää vaihtoehdotusta. Ei voi kuin nauraa. :D Paitsi mitä vittua mä noille romuille teen? Tarttis saada ne nurkista pois tilaa viemästä... Kovasti minä ainakin tuota creambackia himoitsen, mutta kun ei ole mitään ylimääräistä rojua mitä myydä pois vastapainoksi, ihme periaatepäätöksen meninkin tekemään... E: Paitsi onhan mulla yksi tavallaan ylimääräinen Vintage 30 kaapin perällä jolla sen verran tuota maksaisi ettei loppua enää lasketa, kun vaan jaksaisi torille heittää. Ei vaan kuulemma oikein vedä. |
Gary the pine 08.02.2017 10:27:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Näkyykö nuo meikän ilmoitukset edes torilla vai onko mulla joku valtakunnallinen banni. Ikinä ollut näin hiljaista. Ei ole vielä yhtään ainutta kyselyä tullut, ei edes mitään säälittävää vaihtoehdotusta. Ei voi kuin nauraa. :D Paitsi mitä vittua mä noille romuille teen? Tarttis saada ne nurkista pois tilaa viemästä... Samaa mietin taannoin, kovan luokan putkipäättäri puoli-ilmaiseksi eikä mitään. Kait toi nintendo-porukka alkaa olla evoluutiossa siinä La Forge-pannan kohdilla menossa... Tulin, näin, paskoin housuun. |