Tympee Huttunen 26.01.2017 21:34:38 | |
---|
Pari kitaraa mennyt lähiaikoina. Toisella rahoitin yhden kalliimman oston m.netin kautta myös. On vain yli viikko kaupoista ja rahansiirrosta, mutta ostettu kampe ei ole vielä edes matkalla. Onneksi ylihuomenna luvattiin lähtevän... |
Laulava Kylätohtori 26.01.2017 21:38:56 (muokattu 26.01.2017 21:40:05) | |
---|
Tympee Huttunen: Pari kitaraa mennyt lähiaikoina. Toisella rahoitin yhden kalliimman oston m.netin kautta myös. On vain yli viikko kaupoista ja rahansiirrosta, mutta ostettu kampe ei ole vielä edes matkalla. Onneksi ylihuomenna luvattiin lähtevän... Lauantaina? E. Tai tietty sen voi viedä vaikka automaattiin lauantaina, mutta ei se taida liikkua ennen maanantaita. Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Tympee Huttunen 27.01.2017 04:47:41 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Lauantaina? E. Tai tietty sen voi viedä vaikka automaattiin lauantaina, mutta ei se taida liikkua ennen maanantaita. Joo. Kyllä Turuus ainakin on Posti auki joka päivä 21:00 asti, kun on yhdistetty Citymarkettien sun muiden kanssa. Itseäni ainakin helpottaisi tieto, että se toimitukseen asti on mennyt ennen kuin kolmas viikko tilisiirrosta alkaa. |
Jaapat 27.01.2017 14:36:10 | |
---|
Kumma kun ei tuo kitarakaappi tahdo mennä kaupaksi. Muuten kaikki pedaalit ja mikit on menny. Varsinkin FB soitin kirppiksillä. |
klobasa 28.01.2017 21:02:17 | |
---|
Mihin ne on kaikki Robert Cray stratot hävinny? Kolmisen vuotta sitten sellaisen sai torilta heti, mutta viimeisen vuoden kahden aikana on ollut ostoilmo monta kertaa esillä ja ei ainuttakaan tarjousta ole koskaan tullut. |
hallu 28.01.2017 22:53:21 | |
---|
klobasa: Mihin ne on kaikki Robert Cray stratot hävinny? Kolmisen vuotta sitten sellaisen sai torilta heti, mutta viimeisen vuoden kahden aikana on ollut ostoilmo monta kertaa esillä ja ei ainuttakaan tarjousta ole koskaan tullut. Ne on vissiin löytäneet uusiin koteihinsa. Pitää odottaa seuraavaa vaihtosykliä ;-) . Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
klobasa 28.01.2017 23:11:45 | |
---|
hallu: Ne on vissiin löytäneet uusiin koteihinsa. Pitää odottaa seuraavaa vaihtosykliä ;-) . Itse laitoin omani kiertoon kun jossain vaiheessa keskityin enemmän teleen. Ajattelin, että ainahan Crayn saa hankittua uudelleen jos on tarve/gas. Ei näköjään saakaan niin helposti. |
Tympee Huttunen 29.01.2017 07:07:39 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Lauantaina? E. Tai tietty sen voi viedä vaikka automaattiin lauantaina, mutta ei se taida liikkua ennen maanantaita. Laitoin tekstaria eilen myyjälle, mutta ei vastannut enää ollenkaan. Tuskin vei postiin :/ |
MadMatt 29.01.2017 09:03:38 | |
---|
klobasa: Mihin ne on kaikki Robert Cray stratot hävinny? Kolmisen vuotta sitten sellaisen sai torilta heti, mutta viimeisen vuoden kahden aikana on ollut ostoilmo monta kertaa esillä ja ei ainuttakaan tarjousta ole koskaan tullut. Mulla olisi... mutta ei myynnissä. Tehdäänkö näitä Crayn MIM malleja edelleen? Jos valmistus on lopetettu niin alkaa näkymään myös kiertävissä. |
MadMatt: Mulla olisi... mutta ei myynnissä. Tehdäänkö näitä Crayn MIM malleja edelleen? Jos valmistus on lopetettu niin alkaa näkymään myös kiertävissä. Kyllä valmistetaan, mutta parin vuoden aikana niitä on näkyny eurooppalaissa liikkeissäkin aina vähemmän ja vähemmän. Sitä mukaa kun on myyneet varastot tyhjiksi niin ei ole tullu uusia tilalle. Veikkaan syyksi sitä uutta joustavaa systeemiä missä F antaa myyjille tiukat ehdot mitä ja miten myydään. |
ancci 29.01.2017 15:38:36 (muokattu 29.01.2017 15:42:53) | |
---|
Hmm. Jokainen myynnissä ollut esine on kyllä mennyt kaupaksi. Eikä mulla kyllä mitään suosituskommentteja ole koskaan ollutkaan.. Toisaalta ei kyllä ole tullut edes mieleen katsoa onko jollain, jolta ostan jotain, kommentteja joltain anonyymiltä mnettiläiseltä. Postiennakolla jos tilaa ja epäilyttää, että tuleekohan sieltä se tavara mikä pitäisi, niin siihenhän voi lähettäjää pyytää kirjoittamaan, että "Vastaanottaja saa tarkastaa sisällön ennen lunastamista". Ei maksa mitään. Jos lähettäjä tästä kieltäytyy niin tuskin on kovin rehellinen... Kiinnostaisi kyllä, että miten menee vaikka joidenkin vähemmän nimekkäiden soitinrakentajien kitarat kaupaksi jollain tonnin hintalapulla? Luulisi olevan hankalaa vaikka olisi mitkä speksit.. |
Darkness is calling 29.01.2017 16:12:28 (muokattu 29.01.2017 16:13:18) | |
---|
ancci: Postiennakolla jos tilaa ja epäilyttää, että tuleekohan sieltä se tavara mikä pitäisi, niin siihenhän voi lähettäjää pyytää kirjoittamaan, että "Vastaanottaja saa tarkastaa sisällön ennen lunastamista". Ei maksa mitään. Jos lähettäjä tästä kieltäytyy niin tuskin on kovin rehellinen... En minä ainakaan koskaan lähetä mitään postiennakolla, eikä ikinä ole mitään ongelmiakaan oikein ollut. Tosin mulla on aika monessakin paikkaa runsain mitoin positiivista palautetta, ja koska olen joka paikassa omalla nimelläni on helppo myös näyttää ostajalle jolloin epäilyt yleensä karisee samantien. Todella hyvin on sujunut jopa monien satojen eurojenkin kaupat näin. Liian monta vaihtoehtoa miksi voi käydä niin ettei ostaja sitten lunastakkaan pakettiaan, se jää yllättävän helposti tekemättä kun on aikaa vähän miettiä ostostaan ja tulla toisiin aatoksiin. Täällä on aina mennyt kaikki tosi nopeasti kaupaksi ja pelkästään hyviä kokemuksia, poikkeuksena softat jotka ei tunnu menevän ollenkaan. Sonarin otinkin pois myynnistä ja teinkin niin että ostin tuon platinumin sitten alennetulla hinnalla itselleni kun vähän kutkutti.. eli noin 80 euron tulo muuttuikin 300e menoksi.. Välillä unohtuu kysyä nimimerkkikin jos tulee puhelimella sovittua kaupat, niin ei voi sen takia sitten antaa palautetta täällä. En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä. |
ancci 29.01.2017 16:45:56 | |
---|
JRantajoki: En minä ainakaan koskaan lähetä mitään postiennakolla, eikä ikinä ole mitään ongelmiakaan oikein ollut. Tosin mulla on aika monessakin paikkaa runsain mitoin positiivista palautetta, ja koska olen joka paikassa omalla nimelläni on helppo myös näyttää ostajalle jolloin epäilyt yleensä karisee samantien. Todella hyvin on sujunut jopa monien satojen eurojenkin kaupat näin. Liian monta vaihtoehtoa miksi voi käydä niin ettei ostaja sitten lunastakkaan pakettiaan, se jää yllättävän helposti tekemättä kun on aikaa vähän miettiä ostostaan ja tulla toisiin aatoksiin. Täällä on aina mennyt kaikki tosi nopeasti kaupaksi ja pelkästään hyviä kokemuksia, poikkeuksena softat jotka ei tunnu menevän ollenkaan. Sonarin otinkin pois myynnistä ja teinkin niin että ostin tuon platinumin sitten alennetulla hinnalla itselleni kun vähän kutkutti.. eli noin 80 euron tulo muuttuikin 300e menoksi.. Välillä unohtuu kysyä nimimerkkikin jos tulee puhelimella sovittua kaupat, niin ei voi sen takia sitten antaa palautetta täällä. Koskaan ei ole paketti jäänyt keneltäkään noutamatta. Ei edes ole tullut mieleen moinen. Eipä kyllä edes omaa mielenrauhaa haittaisi sellainen. Aina löytyy uusi ostaja. Mielestäni suht helppoa kun kännykkään tulee viesti, että laitta tuo pedaali tähän osoitteeseen postiennakolla.. Pääasia että tavara menee kaupaksi hyvin ja saa sujuvasti uutta tilalle! |
Darkness is calling 29.01.2017 17:37:29 | |
---|
ancci: Pääasia että tavara menee kaupaksi hyvin ja saa sujuvasti uutta tilalle! Joo se on tärkeintä että homma toimii, onneksi on monta tapaa toimia menestyksekkäästi. Täällä on kyllä tullut vastaan ainoastaan hyviä tyyppejä, vertailuna vaikkapa tori.fi niin siellä taitaa olla kolmannes ihmisistä sellaisia että joutuu aina miettimään onko kyseessä inhimilliset rajoitteet, muuten vaan vähän hitaampi tapaus tai joku umpinarkki. :D En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä. |
ancci 29.01.2017 20:02:42 | |
---|
JRantajoki: Joo se on tärkeintä että homma toimii, onneksi on monta tapaa toimia menestyksekkäästi. Täällä on kyllä tullut vastaan ainoastaan hyviä tyyppejä, vertailuna vaikkapa tori.fi niin siellä taitaa olla kolmannes ihmisistä sellaisia että joutuu aina miettimään onko kyseessä inhimilliset rajoitteet, muuten vaan vähän hitaampi tapaus tai joku umpinarkki. :D Inhimilliset rajoitteet :D siitä nimi punkbändille. Voisihan tuota tori.fi kokeilla. Luulisi kuitenkin, että tämä mnetin tori tavoittaisi jo aika hyvin soitinostoksilla liikkuvat ihmiset. |
antikristus 29.01.2017 21:11:58 | |
---|
Mulla pyörii kamat aina kuukausi kaupal toril ja sen jälkee kaikki katoaa viikos. Ostoilmotukset ei oo koskaa ottanu tuulta siipien alle. Jackson-mies |
karateadonis 30.01.2017 13:00:22 | |
---|
Merkillistä toimintaa kun torilla on tavaraa kaupan, mutta myyjä ei vastaa mitenkään mihinkään. Olen tarjonnut myytävän hinnan ja lupautunut noutamaan. Pari pikaviestiä ja tekstiviestin olen laittanut. Pikaviestit on ainakin nähnyt kun on kirjautuneena käynyt monta kertaa. Tekstiviestin luulisi ainakin huomaavan. Mitään varattu/myyty -merkintää ei ole mihinkään ilmaantunut. Tästä on siis monta päivää aikaa. Ei ummarra! "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" |
Lunnu 30.01.2017 13:13:21 | |
---|
Huonosti tuntuu tällä hetkellä menevän... Nostalgy is not what it used to be |
Shredator 30.01.2017 15:08:56 | |
---|
qal: Huonosti tuntuu tällä hetkellä menevän... Juu. Pistin neljän tonnin edestä kamaa myyntiin jotta saisin rahat uuteen Mesaan, mutta eipä noista mikään mennyt. Ostaminen vaihteeksi taas toimii. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
sustain65 30.01.2017 17:50:27 | |
---|
Shredator: Juu. Pistin neljän tonnin edestä kamaa myyntiin jotta saisin rahat uuteen Mesaan, mutta eipä noista mikään mennyt. Ostaminen vaihteeksi taas toimii. Mikäs Mesa on kuumotuksen kohteena? JP:n sigu tai Triple Crown? |