Aihe: Biisi jota et jostakin syystä siedä
1 2 3 4 554 55 56 57 58130 131 132 133 134
Vessajono
23.01.2017 15:22:19
Lautuma: Hmm... jep, en oikein lämmennyt itsekään tuolle biisille, mutta muistetaan Huuda!-biisiä, jonka kömpelyyttä sanoitusten osalta en ole kuullut vielä ylitettävän.

Mä oon aina ihmetellyt Pulp Fictionia ja sitä, miksi pitää vaihtaa aikamuotoa keskellä säkeistöä.

Mä astun baariin sisään,
ei missään juuri ketään
ja kävelen suoraan jukeboksin luo
Laitoin biisin soimaan,
sä ilmestyit sanoen "Hymy mulle suo"

Enemmän tai vähemmän kömpelöitä ne on kyllä kaikki tekstit tuollakin bändillä.
Nobelanereita juotu vuonna 2017: 36
Berzerkowitz
23.01.2017 18:17:06
Epämuusikko: Entäpä tuon biisin jouluversio?

Entäpä Finkkujen Oikeesti -lällätyksen jouluversio?

Entäpä yleensä olemassa olevien kappaleiden jouluversiot?

Kiitoksia että muistutit. Tänään alkoi päässä soimaan kyseisen biisin smurffiversio minä olin kokonaan unohtanut.
Berzerkowitz
23.01.2017 18:21:48
Nii joo yks karsea juttu on se että Metallican uudella levyllä jossain biisissä james kuulostaaa aivan siltä volbeatin laulajalta.
strat0caster
23.01.2017 21:10:44

Numb: Sillä on myös auditiivinen kaksoisolento. Tässä duetto: https://www.youtube.com/watch?v=xKGrEve-91g

Tämä on kyllä osuva! Niin kauheeta ettei koiratkaan kestä.
Jormaz
23.01.2017 23:46:04
Volbeat on kyllä oikeasti niin kuvottavaa paskaa että siltä bändiltä ei siedä yhtään mitään.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
joku muu sikko
24.01.2017 13:06:50
Jormaz: Volbeat on kyllä oikeasti niin kuvottavaa paskaa että siltä bändiltä ei siedä yhtään mitään.

Onks se juuri se bändi missä se laulaja on kuin olisi kuuma peruna suussa?
Vittu otin hitti kusta ountissa -Haitaripartio-
Epämuusikko
24.01.2017 18:47:27 (muokattu 24.01.2017 18:48:44)
Vessajono: Mä oon aina ihmetellyt Pulp Fictionia ja sitä, miksi pitää vaihtaa aikamuotoa keskellä säkeistöä.

Enemmän tai vähemmän kömpelöitä ne on kyllä kaikki tekstit tuollakin bändillä.

Mä vaan kuulen että "Pieraiset sävelen"

Volbeat on vähän niin kuin Pentti Hietanen meets Vesa Jokinen jossain periamerikkalaisen rock-festivaalin rankemmalla sivulavalla.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Jucciz
26.01.2017 23:24:43
Epämuusikko: Vaikkei tämä mene ketjun kriteerien puitteissa, niin mua ihmetyttää miten Haloo Helsinki! jotenkin mummoutui ja lapsellistui yhtä aikaa. Aiemmissa biiseissä oli sentään jotain.

Mitä niissä oli? Minusta bändin joka ainoa kuulemani kappale on tähän mennessä ollut täysin sietämätöntä kidutusta.
besamme
01.02.2017 17:30:44
Jenni Vartiainen: Turvasana
https://www.youtube.com/watch?v=624V9XBzRoc

Tätä pökälettä renkutetaan ainakin spotikassa niin että tuntuu ja radioissakin jonkin verran. Niin turhanpäiväinen, jo alun synteettiset kuorot särähtävät korvaan.
Kertosäe on taas sitä löysää läpsyttämistä, lipsahtaa ohi koskematta.
Sanat taas: ei helevete. Just tämmöstä maailman aikuisimmille ihmisille (m.a.i)tehtyä kivaa poppista jossa on "uskallettu aihe". Odotin tältä artistilta tasonnostoa edellisen floppilevyn jälkeen, mutta edelleen sitä vaan tehdään tällaisia. Kerrasta unohduksiin tämä biisi.
Epämuusikko
01.02.2017 17:35:26
Jucciz: Mitä niissä oli? Minusta bändin joka ainoa kuulemani kappale on tähän mennessä ollut täysin sietämätöntä kidutusta.

Livenä potki hyvin kys. bändi ja Perjantaina yms. rokimmat repäisyt mitä bändiltä (en nimeltä, mutta) muistan on ollu jees. Mutta uudet on tuommoista epämääräistä länkyttelyä.
Notefix
02.02.2017 10:46:01 (muokattu 02.02.2017 11:35:06)

Jucciz: Mitä niissä oli? Minusta bändin joka ainoa kuulemani kappale on tähän mennessä ollut täysin sietämätöntä kidutusta.

Itse olen ihan vilpittömästi hämmentynyt tuosta bändistä. Pakkohan siinä on jotain olla koska niin monet diggaavat. Aika moni juttu menee itselläni "en kuulu kohderyhmään" kastegoriaan.

EDIT: tarkoitus ei siis ole todellakaan arvostella bändin musiikkia. Sinänsä varmasti hienoa musiikkia joka täyttää tehtävänsä.
"Layers of layers of shit!"
sustain65
02.02.2017 18:11:08
Notefix: Itse olen ihan vilpittömästi hämmentynyt tuosta bändistä. Pakkohan siinä on jotain olla koska niin monet diggaavat. Aika moni juttu menee itselläni "en kuulu kohderyhmään" kastegoriaan.

EDIT: tarkoitus ei siis ole todellakaan arvostella bändin musiikkia. Sinänsä varmasti hienoa musiikkia joka täyttää tehtävänsä.

Haloo Helsinki! on siitä harvinainen tapaus, että meillä koko perhe tykkää. Hartwallin keikka jolla olimme oli varsin hyvä. Tai voi nyt olla että "tykkää" pitää muuttaa menneeseen aikamuotoon, koska pari uutta biisiä eivät ole ainakaan minulle napanneet yhtään. Taisivat lopettaa rockin soiton.

Laulaja Ellin ääni varmaan jakaa mielipiteitä aika voimakkaasti. Mutta samahan se on menestyneiden artistien kohdalla usein, esim. Rush (Geddy).
Zed
08.02.2017 09:48:16

Dr. Alban - It's My Life, ehkäpä jo siitä syystä että kappale soi totaaliseen uuvuttavuuteen asti tuoreeltaan. Jo introssa alkaa kyrsiä miehen töräytellessä sillä karhealla jamaika-äänellä "Pam-pam! Slekta! Kommaijjou!". Säkeistön alkaessa mukaan tulee perkussiivisena efektinä aikakaudelle leimallinen kellon kälätys, jota en jostakin syystä ole osannut koskaan sietää missään muodossa.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
joku muu sikko
08.02.2017 09:52:49
Daat on sellaisia että on salaman nopea käsi joka vaihtaa kanavaa tai mutettaa kun ne alkaa.

Eli daa dirlandaa ja daa daa, daada daada.

Se dirlandaan adhd viulisti.
Vittu otin hitti kusta ountissa -Haitaripartio-
Zed
08.02.2017 11:24:55

joku muu sikko: daa daa, daada daada.

Tässä pahinta on se laulufraaseja kommentoiva karjahtelu ja haukahtelu taustalla. "RRauh! JJe! Hähää! Hop-hop-hop!". Olisipa rasittavaa olla reissussa moisen rauhattoman apinalauman kanssa.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
KaRa
08.02.2017 22:59:00 (muokattu 08.02.2017 23:04:07)
The Cranberries - Zombie
Vihaks pistää kyseinen biisi, tekis mieli ampua toi tilttaava ja muutenkin karmean kuuloinen uikuttaja.
Kaikilla tavoilla muutenkin karmea biisi. Ei mitään hyvää millään tavalla... tietynlainen saavutus sekin.
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
Epämuusikko
09.02.2017 01:00:50 (muokattu 09.02.2017 11:43:01)
Zed: Tässä pahinta on se laulufraaseja kommentoiva karjahtelu ja haukahtelu taustalla. "RRauh! JJe! Hähää! Hop-hop-hop!". Olisipa rasittavaa olla reissussa moisen rauhattoman apinalauman kanssa.

Tähän eräs tarina Sammy B:sta, joka oli piiiitkän aikaa myöhässä joltain keikaltaan, marssi puhkuen lippukassalle tjsp yleisön vielä odottaessa häntä, otti liksan ja katosi.

tässä oli jotkin hyvät saatesanat, mutta en muista mitkä ne olivat.

Zombie Itekki oon aina vihannu. Mutta tykkäähän jengi Apulannastakin. Siitäkään en pidä.
Zed
09.02.2017 07:36:11 (muokattu 09.02.2017 07:37:37)

KaRa: The Cranberries - Zombie
Vihaks pistää kyseinen biisi, tekis mieli ampua toi tilttaava ja muutenkin karmean kuuloinen uikuttaja.

Juuri tuosta laulajan vittumaisesti nulkuttavasta pykäläfalsetista minäkin voihkin täällä suht. äsken, mutta ei: ihan parasta on porukan mielestä. Luulin jo tämänkin asian suhteen olevani maailmassa yksin.
Brownie
09.02.2017 14:43:55

I agree 100 %.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)