Oletteko koskaan soittaneet telkkarissa esim. jossain musiikkiohjelmassa, konsertissa tms? Jos olet niin jännittikö se enemmän ,kuin tavallinen keikka ? |
poppamies 11.06.2004 20:11:47 | |
---|
Oletteko koskaan soittaneet telkkarissa esim. jossain musiikkiohjelmassa, konsertissa tms? Jos olet niin jännittikö se enemmän ,kuin tavallinen keikka ? Olen. Useamman kerran. Ei ole jännittänyt ihmeemmin. Viimeisin oli paikallis TV keikka noin vuosi sitten ja kaiken lisäksi suora lähetys. Pari biisiä kerralla siroteltua pitkin iltaa. Huono monitorointi. Piti melkein soittaa vanhasta ulkomuistista. "G-strings are for strippers" |
baron 11.06.2004 20:12:55 | |
---|
Oletteko koskaan soittaneet telkkarissa esim. jossain musiikkiohjelmassa, konsertissa tms? Jos olet niin jännittikö se enemmän ,kuin tavallinen keikka ? Mä oon laulanut. En jännittänyt, kun YLE tarjosi mulle kaljaa (kyseessä oli karaokeohjelma) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
KoskPaavo 11.06.2004 22:29:15 | |
---|
Olin vuonna 1967 tehdyssä Risto Jarvan elokuvassa "Vain neljä kertaa" tanssilavakohtauksessa n. 2 sekuntia "esiintymässä" . Tämä on nähty myös TV:ssä. Ei jännittänyt. Soittaja selviää aina. |
hiltsi 11.06.2004 23:51:18 | |
---|
Oletteko koskaan soittaneet telkkarissa esim. jossain musiikkiohjelmassa, konsertissa tms? Jos olet niin jännittikö se enemmän ,kuin tavallinen keikka ? Oltiin yhellä bändillä aikoinaan ajankohtaisessa kakkosessa soittamassa.. :) eipä paljo jännittäny ku ei tienny et tulee pihalle. Viimesellä harmonikkaristeilyllä oli pari metriä vaille että oisin päässy kulttuuriuutisiin, onneks en päässyt :) Mut kesällä kuulemma ikaalisissa pitäs päästä töllöön saakka, näkee sit.. |
Irti Humpasta 12.06.2004 11:45:44 (muokattu 12.06.2004 11:54:36) | |
---|
Vuoden kapuna -94 MUSTAPEKKA -ohjelmassa.... (joka lauantai livenä) Suvitanssit saimaalla -95 GRANADA -orkesterin kanssa Ykköstähti bändinä -95 Huvin Vuoksi -96, Anna Eriksson Ei itketä lauantaina -96, Petri Laaksonen Huvin vuoksi -97 , Anna Eriksson, Saija Varjus, Susanna Heikki Turkuhalli 6.12.97 Itsenäisyyspäivän juhlatanssit kapuna ....taisin olla -98:kin samoissa pippaloissa.... muisti mennyt tämän jälkeen.... Kesäillan farssissa muistaakseni 2001 T.Kansan kanssa, josta saisikin taas pitkän tarinan.... ------------------------------------------------------------------- Eikä yhtään jännittänyt ... mutta näin jälkikäteen näitä tuotoksia kuunnellen häpeän määrä on suuri .... |
jeppeq 12.06.2004 12:08:04 | |
---|
Jonkun kerran tullu oltua, joka kerta omilla kamoilla. PaikallisTV:n kuvaamat markkinatanssit, tais olla jopa puolen tunnin show, ajankohtainen kakkonen: pari kertaa, toisessa tais olla aiheena suomalaisen tangojen sanoitukset. Kovin jutska oli joku vuos taaksepäin ku "esitettiin suomalaista tanssiorkesteria" valkoisissa torstain tuulipuvuissa Campaus -nimisen bändin musiikkivideolle biisiin "People". Sitä vallan näytettiin MTV Nordicilla (ei mainos tv.. ). Mulla ku ei näy MTV, niin en nähny sitä sieltä, mutta videokasetin toki sain muistoksi. Kyllähän se kamera vähän hermostutti ku kuvas tosta 10 cm:n päästä pärstää, mutta kaikkeen tottuu.. |
Justiina. 12.06.2004 13:31:02 | |
---|
Vuoden kapuna -94 MUSTAPEKKA -ohjelmassa.... (joka lauantai livenä) Suvitanssit saimaalla -95 GRANADA -orkesterin kanssa Ykköstähti bändinä -95 Huvin Vuoksi -96, Anna Eriksson Ei itketä lauantaina -96, Petri Laaksonen Huvin vuoksi -97 , Anna Eriksson, Saija Varjus, Susanna Heikki Turkuhalli 6.12.97 Itsenäisyyspäivän juhlatanssit kapuna ....taisin olla -98:kin samoissa pippaloissa.... muisti mennyt tämän jälkeen.... Kesäillan farssissa muistaakseni 2001 T.Kansan kanssa, josta saisikin taas pitkän tarinan.... ------------------------------------------------------------------- Eikä yhtään jännittänyt ... mutta näin jälkikäteen näitä tuotoksia kuunnellen häpeän määrä on suuri .... OHO! "Irti humpasta" onkin varsinainen linssilude ;) |
Sertzo S 13.06.2004 21:34:22 | |
---|
Onhan tuolla tullut pällisteltyä jokunen kerta eri ohjelmissa, eikä aina edes soittamassa. Ei pahemmin jännittänyt. |
isojussi 14.06.2004 00:38:42 | |
---|
- Kerran aamu - TV:ssä - Kerran uutispätkässä Imatran BB:festareilta - Kaks kertaa Kymppiuutisten loppukevennyksessä, joista toinen lankomiehen kanssa kännissä laulaen "We are the champoins'ia" matkalla Suomen cupin loppuotteluun Haka - Tps...;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 14.06.2004 01:10:00 | |
---|
-lankomiehen kanssa kännissä laulaen "We are the champoins'ia" matkalla Suomen cupin loppuotteluun Haka - Tps...;-) Jumalaaaaation,oletko SÄ Hakan kannattaja......no niin no Tarttila...ja jos Tepsiin vertaa niin molempi pahempi vai mites se menikään,no potkupalloo kuitenkin,EI jalkapalloo,joka on kansainvälinen peli, mitä Suamesa ei osata ;-) TV:ssä oon kerran ollut nuorena poikasena soittamasa,verettiin suorassa lähetyksessä pari biisiä artistin kaa,ei se ollut hääviä,se oli sitä aikaa(1980)kun ei vielä oikeen taittunut noilta Ylen äänimiehiltä tuo äänitysosasto,karseeta oli kun myöhemmin kuulin ton vedon ... |
työläinen 14.06.2004 08:51:49 | |
---|
Mä oon esiintyny TurkuRadion taltioimissa konserteissa pari kertaa. Siinä on omat jännitykset unohtunu, kun on jännittäny ko. tuotantoyhtiön puolesta, että sotkeutuuko ne kaapeleihinsa, kuvaako pianistin jalkoja kitarasoolon aikana vai käveleekö kameroinensa päin jotain kamoja. Lopputulokset on ollu koko lailla eksoottisia. Kerran oli värierottelut menny päin helevettiä: kaikki näytti psykedeelisen vaaleanpunaiselta. Sopi tunnelmaan, kun oli joulunaika... porsaitä äidin oomme kaikki. Kunnon äänen tekeminen esim. TV3:n ohjelmiin tuntuu olevan tosi vaikeata. En tiiä, ehkei se miltä bändi saundaa ole niin kauhean tärkeää, vaikka kyseessä onkin musiikkiohjelma. Puhumattakaan TurkuRadion tuotoksista. Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
jkinnun2 14.06.2004 12:11:33 | |
---|
Onhan sitä tullut soitettua aika monessa ohjelmassa, eniten mua on jännittänyt haastattelut kuin itse soittaminen, erityisesti jos on ollut suora lähetys. Mutta kyllä mua jännittää aina kun siihen vaan tilaisuus annetaan heh heh. Pakko kertoa ihan ensimmäinen tv-keikka: tehtiin se "koneen" kanssa ylen uutis-studiossa, saattoi olla kesällä -80, kuvaajat lähti tauolle vaikka kesken biisin jos oli lakisääteinen kahvitauko, ja muun ajan ne piti sormia korvissa ja huutelivat että vittu mitä paskaa tyyppisesti... oltiin hieman hämmästyneitä : ) että mitä V........ Oli suuri ero sitten kun jossain vaiheessa tehtiin joku pohjoismaiden juttu oslossa siellä kuvaajatkin oli messissä ja diggas musasta, kyllähän se sitten suomessakin muuttui parempaan suuntaan ettei nyt ihan kesken biisin lähdetä tauolle esim... Jussi |
jarkkkk 14.06.2004 12:24:05 (muokattu 14.06.2004 12:36:20) | |
---|
edit: vääääääääääääärä vastaus! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
toyopet 14.06.2004 14:20:19 | |
---|
Kyllä mutta en Suomessa. Taisi olla Latvian valtakunnallisessa 1994 ja olisko ollut 1995 sitten Espanjassa. Ei jännittänyt, en edes tiennyt ennenkuin telkkarista näki. |
klunssila 14.06.2004 14:38:46 | |
---|
Kyllä mutta en Suomessa.. Me ollaan esiinnytty Korean TV:ssä tämän vuoden alussa. Dokumentti kertoo suomalaisten uudenvuoden vietosta ja ottivat muutaman kappaleen nauhalle. Korean-poika kuvasi n. 20 cm:n päästä, tiedä siinä sitten katsoako kameraan, lappuihin, vaiko yleisöön. Maikkarin uutisten loppukevennyksessä, TV2 Imatra big bandin jutussa. Ja hauskin juttu viime keväältä: sub-tv teki jotain haastattelua hotellissa, jonka seinällä oli keikkajuliste. Jos oikein tarkasti katsoi, saattoi bändin nimen nähdä... |
baron 14.06.2004 14:43:42 (muokattu 14.06.2004 14:44:40) | |
---|
Mä oon esiintynyt Kuuban televisiossa, tosin en soittanut vaan puhuin, enkä edes espanjaa vaan englantia. (Siis kävin paikan päällä esiintymässä) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
basspete 14.06.2004 14:51:35 | |
---|
Viime juhannuksena MTV3 kuvajokerichatissa käytiin orkan kaa piirtelemässä. Hieno Juhannus. Hesa oli ihan autio. Ja sitten keikalle Sotkamoon. Rokkenroll. Komsii Kosmaa !! |
Fuzzy Boner 14.06.2004 15:06:51 | |
---|
Mä oon esiintynyt Kuuban televisiossa,) Mä kans! |
Jaskaa pakoon 15.06.2004 12:21:39 | |
---|
Joka raviohjelmassa - mä oon se ori Mastur-Boy! Ei vaan, maikkarilla tehtiin aikoinaan dokumenttia eräästä kunnianarvoisasta solistista, jota kompattiin siihen aikaan. Kokemus oli miellyttävä: hyvä meininki kuvauksissa - ohjaaja halusi piisilistan ja vielä otti kopiot nuoteista, että sai solistit kohdalleen jne. Korvaukset tyydyttävät. Meininki rentoa. |