disto 20.01.2017 14:18:51 | |
---|
Hei. Olisin kysynyt tällaista kun itse ei osaa vaikka yrittänyt selvittää. Eli itsellä on tuollainen mac pro kone missä locig pro x ja kaverini asensi siihen plugeja ja muita juttuja ja nyt hommasin macbook pron johon haluisin samat plugit ja muut mutta onnistuuko niiden siitäminen toiselle koneelle ja jos niin miten. Kiitokset etukäteen |
Helposti. Asennat ne plugarit uudelle koneelle. e: Siis jos sulla on ne asennustiedostot tallella. Jos ei, niin sitten pyydät kaveriasi asentamaan uudelleen. K.F.S. is the Only Law |
disto 20.01.2017 14:36:55 | |
---|
Niinpä juuri :) varmaankin ne on koneella mutta mä en löydä niitä vai pitääkö olla jokin muu juttu kuin vain kopioisi ne toiselta koneelta esim tikulle ensin ja sitten kannettavaan. Onko esim joku kansio minkä vain kopioisi vai miten se toimii. Kaveri tulee vasta jonkun puolen vuoden päästä taas tännepäin. |
Henri Henri Olavi 20.01.2017 14:44:01 | |
---|
disto: Niinpä juuri :) varmaankin ne on koneella mutta mä en löydä niitä vai pitääkö olla jokin muu juttu kuin vain kopioisi ne toiselta koneelta esim tikulle ensin ja sitten kannettavaan. Onko esim joku kansio minkä vain kopioisi vai miten se toimii. Kaveri tulee vasta jonkun puolen vuoden päästä taas tännepäin. Ei toimi siirtämällä. Ne täytyy asentaa uudestaan. K.F.S. is the Only Law |
disto 20.01.2017 14:46:21 | |
---|
Ok No sitten vain odotellaan. Kiitos paljon |
disto 20.01.2017 14:57:02 | |
---|
Tiedätkö onnistuisiko semmoinen että olisi ulkoisella kovalevyllä esim tämä locig pro ja kaikki tämä plugit ja muut ja sitä voisi käyttää kummasakin koneessa tai vain nämä plugit. Vai onko se vain viisaampaa että ne on koneen omalla kovalevyllä kaikki. |
Henri Henri Olavi 20.01.2017 14:59:56 | |
---|
disto: Tiedätkö onnistuisiko semmoinen että olisi ulkoisella kovalevyllä esim tämä locig pro ja kaikki tämä plugit ja muut ja sitä voisi käyttää kummasakin koneessa tai vain nämä plugit. Vai onko se vain viisaampaa että ne on koneen omalla kovalevyllä kaikki. Ei toimi niin, että ohjelma on ulkoisella. Ulkoiselle voit toki asentaa soundipankit, samplet, ynnä muut contentsit. Plugarit ei myöskään toimi ulkoiselta levyltä. K.F.S. is the Only Law |