Simplex 11.06.2004 17:32:33 | |
---|
Eli kävi köpelösti kuten etniselle pojalle.. Huomenna pitäis vetää häävalssiksi tämä "..vuosia monta kai kulkenut on kumpikin tahollaan..jne" sanat ja soinnut löytyy ja sitä on rahasta joskus soitettukkin mutta silloin oli levy malliksi jota ei enää ole ja ongelma on se että siinä on muistaakseni joku intro ja/tai välisoiton pätkä(ei se pitkä) mitä en saa päähäni millään. Jos joku kykenee pistää pari riviä tablaa tai nuotteja jos pystyy. Muistan varmasti loput kun saan langan päästä kiinni. Olen toivoton mattimyöhänen.. Kiitos avusta ja jos ette auta niin tää muistetaan;-) I might as well go back over yonder... |
baron 11.06.2004 17:35:28 (muokattu 11.06.2004 17:37:21) | |
---|
Toi sanojen pätkä ei auta tunnistamaan, mikä kappaleen nimi on? Edit : Tuijottelen Kauneimmat häävalssit CD:tä, jossa on 4-5 Finlandersien kappaletta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Simplex 11.06.2004 17:41:55 (muokattu 11.06.2004 17:43:19) | |
---|
Toi sanojen pätkä ei auta tunnistamaan, mikä kappaleen nimi on? Edit : Tuijottelen Kauneimmat häävalssit CD:tä, jossa on 4-5 Finlandersien kappaletta. Sori... se on "Oikean löytänyt oon", äitelää siirappia. Tuskin löytyy kauneimmista valsseista. I might as well go back over yonder... |
Sori... se on "Oikean löytänyt oon", äitelää siirappia. Tuskin löytyy kauneimmista valsseista. Joo, ei ollut. En löytänyt toivelauluistakaan enkä muista ikinä kuulleeni. Toivottavasti joku muu osaa auttaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
baron 11.06.2004 17:53:39 (muokattu 11.06.2004 17:54:00) | |
---|
Toi sanojen pätkä ei auta tunnistamaan, mikä kappaleen nimi on? Edit : Tuijottelen Kauneimmat häävalssit CD:tä, jossa on 4-5 Finlandersien kappaletta. Vaikka tää on off-topicia, niin aika monet viimeaikaisista morsiuspareista ovat ym CD:n hankkineet ja siltä valssinsa valkanneet eli koin pakotetuksi sen hankkimisen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Simplex 11.06.2004 18:06:55 | |
---|
Vaikka tää on off-topicia, niin aika monet viimeaikaisista morsiuspareista ovat ym CD:n hankkineet ja siltä valssinsa valkanneet eli koin pakotetuksi sen hankkimisen. Joo, ei toi oo huono hankinta lainkaan. Täytynee jättää introt soittamati ja vetää fraaseilla soolo, kukaan ei meihin kuitenkaan keskity niin että älyisi ihmetellä häävalssin sovitteellista puolta. I might as well go back over yonder... |
toyopet 11.06.2004 18:14:35 | |
---|
Oikean löytänyt oon löytyy Finlandersin Kauheinta häämusiikkia levyltä, raita 8. |
Simplex 11.06.2004 18:15:30 | |
---|
Oikean löytänyt oon löytyy Finlandersin Kauheinta häämusiikkia levyltä, raita 8. Kiitti! Mä käyn maanantaina ostamassa sen niin voin sit opetella sen huomiseksi..... I might as well go back over yonder... |
Mesa/Boogie 11.06.2004 22:28:56 | |
---|
Pistin tohon sun hotmail osoitteeseen lapun bmp-tiedostona... Toivottavasti se mahtu sinne. |
Simplex 12.06.2004 05:20:23 | |
---|
Pistin tohon sun hotmail osoitteeseen lapun bmp-tiedostona... Toivottavasti se mahtu sinne. Kiitti suuresti! Nythän se menee kuin kusi lautaa pitkin eikä tarvii ainakaan sen takia häpeillä. Mikä tuo sinun nuotinnus softasi on? Aika selkeätä jälkeä. Hyvää viikonloppua. I might as well go back over yonder... |
Mesa/Boogie 12.06.2004 09:06:16 | |
---|
Kiitti suuresti! Nythän se menee kuin kusi lautaa pitkin eikä tarvii ainakaan sen takia häpeillä. Mikä tuo sinun nuotinnus softasi on? Aika selkeätä jälkeä. Hyvää viikonloppua. Sibelius kolmosta käytän. Erittäin toimiva ja helppokäyttöinen ratkaisu. Hyvä jos oli apua. Oon ite joutunu ton biisin joskus kirjoittaan häävalssiks... |
breppuli 20.06.2004 21:29:39 | |
---|
Jessus sentään että hommat voivat sujua silloin kun asialla ovat ihmiset, joiden pää ei ole kusta täynnä! Viittaan tällä luonnollisesti muutamiin k---änaamojen kommentteihin aloittamassani "Metsätähtiä"-ketjussa. Hienosti toimittu! En käytä hymiöitä. |
WanhaWetäjä 21.06.2004 00:12:24 (muokattu 21.06.2004 11:55:29) | |
---|
Jessus sentään että hommat voivat sujua silloin kun asialla ovat ihmiset, joiden pää ei ole kusta täynnä! Viittaan tällä luonnollisesti muutamiin k---änaamojen kommentteihin aloittamassani "Metsätähtiä"-ketjussa. Hienosti toimittu! Hei mä olen ollut jo niin kauan sylkykuppina ettei mua yhen p...ahousun kommentit hetkauta...joten kaada ittelles vaan ;-))))) EDIT Sun omasta asenteestas kertoo jotain toi lapsellinen nimittely,siihen sortuu vaan avuttomat p...housut=reppana,joka ei osaa/viitsi hoitaa asioitaan vaan pistää muut asialle ? |
breppuli 21.06.2004 00:14:22 | |
---|
Hei mä olen ollut jo niin kauan sylkykuppina ettei mua yhen p...ahousun kommentit hetkauta...joten kaada ittelles vaan ;-))))) Se asenne, se asenne... En käytä hymiöitä. |
baron 21.06.2004 01:19:48 | |
---|
Se asenne, se asenne... Mä ihan oikeasti yritin auttaa sua tietämättä, että sä olit normaalit kanavat jo tsekannut. Mun mielestä yksi syy tähän palstaan on se, että me, jotka emme kuvittele olevamme yli-ihmisiä, autamme toinen toisiamme kykyjemme mukaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
breppuli 21.06.2004 13:12:39 | |
---|
Mä ihan oikeasti yritin auttaa sua tietämättä, että sä olit normaalit kanavat jo tsekannut. Mun mielestä yksi syy tähän palstaan on se, että me, jotka emme kuvittele olevamme yli-ihmisiä, autamme toinen toisiamme kykyjemme mukaan. Kommenttini ei suinkaan tarkoittanutkaan sinua - anteeksi, jos sait sen käsityksen. Päinvastoin, olen kiitollinen kaikista neuvoista - siis niistäkin, jotka osoittautuivat turhiksi. Lopputuloksenahan oli kuitenkin se, mihin pyrinkin: sain tietää, mistä valssista on kyse, levy löytyi ja nyt biisi kirjoitetaan nuotiksi, josta sitten soitetaan hääparille heidän juhlapäivänsä tärkein kappale. Opinpa sen, että näilläkin palstoilla täytyy olla varovainen ja miettiä tarkkaan, milloin apua missään asiassa uskaltaa pyytää. Tuntuu siitäkin syystä typerältä ja pahalta, koska en ollut naapuriketjussa edes omalla asiallani, vaan minäkin puolestani auttamassa kavereita, mutta sainpahan loat omaan niskaani. Provosoiduin, mutta se johtuu siitä, että mainitsemasi yli-ihmiset ovat aina ärsyttäneet minua. Sellaisia tavatessani aion tästedeskin provosoitua. En käytä hymiöitä. |
pekkajau 21.06.2004 13:24:48 | |
---|
Lauantaina tuli harjottelematta tahmottua "jätkän-nuoteista" yks joku toinen Finlanders häävalssi. Eipä jäänyt sävel paljo päässä soimaan. Pikkusen oli vähän niin kun "tekemällä tehty" sävelmä ja sanat . Mutta ei ollut se "soikean löytänyt oon"! Kohta alkaa olla kusessa noiden häävalssien kanssa kun ihan outoja toivovat tai sitten niin tekemällä tehtyjä imeliä paskoja ettei kehtais millään! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
vanhami 21.06.2004 14:29:44 | |
---|
Lauantaina tuli harjottelematta tahmottua "jätkän-nuoteista" yks joku toinen Finlanders häävalssi. Eipä jäänyt sävel paljo päässä soimaan. Pikkusen oli vähän niin kun "tekemällä tehty" sävelmä ja sanat . Mutta ei ollut se "soikean löytänyt oon"! Tarkoitatko näillä jätkän nuoteilla ruutupaperille kirjoitettuja laulun sanoja ja soinnut päälle. Sattumalta oli yllä mainitulla keikalla ja näimme puoli tuntia etuajassa treeniksellä, että käydään se kappale läpi. kitaristilla oli sellainen ajokortin kokoinen lappu missä oli nuottiviivat ja juuri tuo intro. 2 se on D.stä, mutta se pitäis soittaa sitten G:stä keikalla... Loppu olikin sitten käsin kirjoitettuna paperille. Putkeenhan se meni. Kohta alkaa olla kusessa noiden häävalssien kanssa kun ihan outoja toivovat tai sitten niin tekemällä tehtyjä imeliä paskoja ettei kehtais millään! Komppaan komppaan. Mika |
Kukko 21.06.2004 14:49:27 | |
---|
Lauantaina tuli harjottelematta tahmottua "jätkän-nuoteista" yks joku toinen Finlanders häävalssi. Eipä jäänyt sävel paljo päässä soimaan. Pikkusen oli vähän niin kun "tekemällä tehty" sävelmä ja sanat . Mutta ei ollut se "soikean löytänyt oon"! Kohta alkaa olla kusessa noiden häävalssien kanssa kun ihan outoja toivovat tai sitten niin tekemällä tehtyjä imeliä paskoja ettei kehtais millään! Meillä oli viimeksi suvivalssi ja metsäkukkia;) Mä lähden silti siitä, että paras mahdollinen annetaan, ja kyllä näihinkin saa pirusti tunnetta kun ei ala liikaa leikkimään mitään artistia/muusikkoa. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
pekkajau 21.06.2004 15:36:52 (muokattu 21.06.2004 15:38:09) | |
---|
Juu "jätkännuotit" on nimenomaan mieluusti vielä tylsällä timpurinkynällä ruttuiseen eväsleipäpaperiin tai ruskeaan viinakaupan pussiin kirjotetut sanat ja "soinnut" siinä niitten päällä niin jotta eivät varmasti ole sillä kohalla missä pitäs ottaa ja tietysti vielä niin että kaikki hienot kvinttikierrot ja muut timit ja eemolliseiskamiinusviitoset "korvataan" vain jyrkän jäykästi kahdella kolmella soinnulla! Ja täydestä menee! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |