dts9624 01.04.2016 14:46:31 | |
---|
Rikolliset turvaamassa katuja, mä laitan rajat kiinni naisvihaajat naistenhakkaajat naisten turvana? mä laitan rajat kiinni jos rotuoppi ois kouluaine, te flunkkaatte vaikka arjalaisen vaatteissa runkkaatte oot yhtä arjalainen kuin mikki hiiri älä kolisuta aitaa, nyt mä laitan rajat kiinni eugeniikkasedät tahtoi geenipoolit uudistaa, ei odinistin isovanhemmatkaan selvinneet ois Aatusta keltaisella värillä suomi pantiin karttoihin, itäbaltti, alarotu, jäi germaanien jalkoihin jostain syystä moinen oppi painettu on unholaan ollaan niin vitun viikinkiä vaikkei kirjoitettu riimuilla kato mä oon valkoinen, julistetaan kadulla en oo nähny vieläkään ihmistä joka muistuttaa A4:sta värittömyys sinänsä ei oisi synti mahdoton mutta tämä suunnaton tyhmyys, mikä siihen sitten lääke on Ei taida auttaa edes hyvä viini, parempi sulkea portit, laitan rajat kiinni |
Berzerkowitz 21.07.2016 20:45:38 (muokattu 21.07.2016 20:47:02) | |
---|
jou mään zikaagoo mä vedän tykin esiin ammun sua vatsaan luoti repii suolet levii ulosteet sun vatsaonteloon tulee peritonitis, olo tosi hontelo siihen sä vitun runkkari kuolet tieto siitä että sä kuolet sun omaan paskaan poistaa päässäni puristavan vitutuksen raskaan et enää ikinä tule kuulemaan laulua kaskaan |
priapos 31.07.2016 05:27:15 | |
---|
Bluesmies: Pimppi aukesi. Kävelin sisään. Luola oli kookas, sisällä oli pimeää. Kulta tule takaisin, vaikka olen pimpissä. Kulta tule takaisin, pimppi ei asiaan vaikuta. Tämähän on aivan todella huippua lyriikkaa! :D :D |
priapos 31.07.2016 05:28:36 | |
---|
Sä näytit mulle sen Umpipussin tulehtuneen Ja mä huusin vain CANS! |
Berzerkowitz 13.09.2016 20:33:11 | |
---|
puudelinnussija osti kaupasta pussinja ja ja sit jotain dippa dai |
GiovanniDiRondo 30.09.2016 19:27:43 | |
---|
Mä olen sun beibee ou jee bei öö bee Mä olen sun katupartio Sä olet mun että noo, noo, wuu huu huu Että Mitä Vittua Lehti ruokalassa resuruokalassa (Dramaattinen C-osa) Mutta taivas viheltää Mua luokseen Ja sanat kaikuvat Katukivien koloissa (Säkeistö) Mä olen sun... Bändissä tärkein tehtäväni on tukea laulajan tulkintaa ja sitä tekstiä mitä hän tulkitsee. |
Berzerkowitz 05.10.2016 21:48:22 (muokattu 05.10.2016 21:52:20) | |
---|
jou jou mielellään en yhteiskunnallisiin asioihin koskis lainkaan mä piiperrän mun paskaa te piiperrettä omaanne ja teidän paskat ei sekaannu mun paskoihin ollenkaan vaan nyt joudun yhdest jutust avautuu kirjastot ja terveyskeskuset on ihan hyvii olemassa niitä joskus käytän mut ihan oikeesti onko niiden vuoksi pakko pöllii työttömän mainostenjakelumasseista vähintään 60 prossaa vex? |
Berzerkowitz 10.10.2016 23:32:54 (muokattu 11.10.2016 18:35:11) | |
---|
jäämies jää miesparkkiin Kampissa sillä aikaa Kreivitär käy pankissa hakemassa neitsyen vertaja ja sello soittaa albaania sellossa ja muusikoiden bileissä homostelu karkaa lapasesta Elton on Johnissa ja Freddie sekaantuu perämoottoriin setan diskossa ja sit jotain dippa dai |
Berzerkowitz 11.10.2016 19:45:35 | |
---|
Mayhemii Burzumii Celtic Frostii Venomii sekaan hieman Bathorii BLACK METALL |
dts9624 30.10.2016 20:25:50 | |
---|
Jäätyneet soraharjun portaat mummot kiipeävät taivaaseen rautaputkella polveen maailmankatsomus maailmankatsomus pienet marginaalit |
Henri Henri Olavi 31.10.2016 21:46:23 | |
---|
Sua kiihottaa siskos kuiva katiska vitun karhulippis, juntti punaniska imppaat bensaa ei maistu punkku aina hiki taidat nussii mutsiis mulkku On sulla nainen mut kiksit antaa tuning harrastuksista löytyy metsästys ja cruising ja se siduhuora happamana etupenkillä ei irtoo pilluu mut väliäkö sillä kyydit saat kuitenkin sun tädiltä lunttu tuntuu naiselta vaikka näyttäkin sun isältä Ja samaan puuhun veistetään sun jälkeläiset hymyillen kuolaavat vähäpäiset oliot syntyessään polio ja aivokuolio mut eipä ole ainakaan turhia huolia vaikka housuun paskovat eivätkä osaa käyttää tuolia ruoaksi monttuun suolia ja perunankuoria vaikka ovat nuoria silti koko perheen huoria. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
Berzerkowitz 03.11.2016 19:34:02 | |
---|
Sarcofagoo Vonii Beherittii, Blasphemyy sekaan Black Witchery BLACK METALL |
Berzerkowitz 07.11.2016 21:16:10 | |
---|
ei tarvitse eikä kannata aivan kaikkea sienitrippiä tahikka hevonpaskaa absoluuttisena totuutena ottaa mitä sulle kaikenlaiset perkeleen pellet koittaa selittää mutta nyt sinun olisi syytä kuunnella tajuta sekä onkeesi ottaa mitä minulla on sanottavaa muuten sinua sattuu paljon |
Berzerkowitz 08.11.2016 19:50:58 | |
---|
näköjään mereltä löytyy viisaita miehiä kun maissa on ongelmia mutta älä jumalauta tule sössöttämään asioista mistä et tiedä hevon vittua tilanteista missä et ole ollut osallisena sanomaan miten jutut nyt ovat tää on mun maailma mun säännöt ja mä sanon miten hommat menee sinä et nyt homman nimi nyt on se että kapteeni ottaa laivansa seilaa kauemmaksi kuin pippuri kasvaa maailman ääriin ja sen yli |
dts9624 13.11.2016 23:27:48 | |
---|
Jos lapsi haluaa, aamupuuronsa Majoneesia Täytyykö meidän olla suostuvaisia? Kasvatanko Hitleriä, Mussoliini Trumpettia? Jos annan periksi, aamupuurosta Ketsuppia reunalle, kuuluu lisäpyyntö Olisipa kaljaa kylmässä Olisipa kaljaa kylmässä |
Berzerkowitz 18.11.2016 20:09:45 | |
---|
jos haluu larpata gangsterii ei kande hommata harrikkaa vaan fillari |
Berzerkowitz 16.12.2016 20:36:47 (muokattu 16.12.2016 20:37:20) | |
---|
jou jou on mulle ihan turha sauli niinistö ei se ole niinkö sama asia kuin Kekkonen tai edes Koivisto on perjantai nyt menee kiinni toimisto minä juon nyt viinaa imuroin sieraimiin kokkeli-viivaa dippa dai |
Bullitt 21.12.2016 17:26:09 | |
---|
#bileet! #2017 Säk: Tilataksi oottaa pihalla otetaan pohjia Juhalla tavoitteena on mennä diskoteekkiin tyyli tää tekis vaikutuksen vaikka Cheekkiin On kauluspaita siististi housuissa koko posse sievissä nousuissa Jartsa tarjoo mullekin lonkeroo Hei kuski, laita soimaan se Kaija Koo! Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Säk: Yökerhossa on tunnelmaa Illan päälle umpitunnelissa Imen valkovenäläisii ihan Räikkösenä tänään ei oo valkeena nenä Sitä ennen tanssilattian ja totean hyvän asiantilan Siellä muijat tangolla kyhnyttää tänään taitaa tulla kunnon lämsää! Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Bridge: Ollaan radallaa! (ra-dal-laa) Ihan kuninkaina! (kuninkaina) Ollaan radallaa! (ra-dal-laa) Me ownataan tää paikka! (tää paikka) Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on huomisen darraa! Ra-dal-laaa! Wo-o-oo-ouoo Ra-dal-laa! Wo-o-oo-ouoo! Ra-dal-laaa! Wo-o-oo-ouoo Ra-dal-laa! Wo-o-oo-ouoo! Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Berzerkowitz 13.01.2017 18:38:21 | |
---|
jou jou paskaa on lähes kaikki kusta muu taivaalla loistaa musta kuu hui hai |
Bullitt: #bileet! #2017 Säk: Tilataksi oottaa pihalla otetaan pohjia Juhalla tavoitteena on mennä diskoteekkiin tyyli tää tekis vaikutuksen vaikka Cheekkiin On kauluspaita siististi housuissa koko posse sievissä nousuissa Jartsa tarjoo mullekin lonkeroo Hei kuski, laita soimaan se Kaija Koo! Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Säk: Yökerhossa on tunnelmaa Illan päälle umpitunnelissa Imen valkovenäläisii ihan Räikkösenä tänään ei oo valkeena nenä Sitä ennen tanssilattian ja totean hyvän asiantilan Siellä muijat tangolla kyhnyttää tänään taitaa tulla kunnon lämsää! Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Bridge: Ollaan radallaa! (ra-dal-laa) Ihan kuninkaina! (kuninkaina) Ollaan radallaa! (ra-dal-laa) Me ownataan tää paikka! (tää paikka) Kertsi: Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on krapula! Me ollaan ra-dal-la! Ei meitä arkihuolet paina Me ollaan ra-dal-la! Ainoa huoli on huomisen darraa! Ra-dal-laaa! Wo-o-oo-ouoo Ra-dal-laa! Wo-o-oo-ouoo! Ra-dal-laaa! Wo-o-oo-ouoo Ra-dal-laa! Wo-o-oo-ouoo! Arttu Wiskarin tuleva kesähitti. Mark my words. "Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner |