Aihe: Edullinen, hyvin soiva heviskeba?
1 2
sustain65
17.01.2017 18:56:53
yanera:
Sustainille: Olemme juuri menettenäät ajasta ikuisuuteen toisen kitaristimme. Joten vituttaa..

Itse asiassa jo ehdinkin tässä muistaa tuon toisesta ketjusta. Otan osaa, surun ja murheen paikka totisesti.
Darkness is calling
20.01.2017 06:13:52 (muokattu 20.01.2017 06:14:10)

Räbbänä: Halvemman pään Ibanezia melkein lähtisin tuolla budjetilla katsastamaan. Esim. RGR08 saattaisi tuohon rahaan liikkua.

M.netin torinkin tarjontaa kannattaa tutustua ja muihin kotimaisiin käytetyn tavaran kauppapaikkoihin. Tori.fi löytyi ainakin nopsaan haettuna ihan järkihintaista RGR321, jonka varmaan ensimmäisenä tsekkaisin:

https://www.tori.fi/etela-karjala/I … rapaketti_33008741.htm?ca=2&w=3

Mä tämän ketjun seurauksena menin ja ostin tuon Ibanezin itselleni, ei ole sellaista ennen itselläni ollut ja budjetti oli nyt mallia tiukka. Harvemmin saa pikkurahalle näin hyvän vastineen.. Kitara oli kaiken lisäksi melko käyttämättömän näköinen, vaikka toki silti sai sen pari tuntia hieroa ja puunata edes ennen uusien kielten laittoa ja säätöhommia. Puhdistin elektroniikat, kiillotin nauhat, otelauta oli kuivunut joten hoidin kuntoon, puhdistin muutenkin kauttaaltaan. Melko nautittava soitettava ja soundikin on parin sadan kitaraksi kelvollinen, ja helposti fiksattavissa kun tarve tulee. Kitara soi myös akustisesti hyvin ja sustainia piisaa hämmentävän paljon. Paha sanoa toki kielten vaikutuksesta, kun päätin kokeilla uutta settiä mitä mulla ei ole ikinä ennen ollut missään kitarassa. Dunlopin super bright setti, tuntuu olevan hyvä match ainakin tälle kitaralle, saa nähdä miten kestää, eipä ole kyseisen valmistajan kieliä tullut ennen kokeiltua. Netistä kun katsoo mielipiteitä, ja niin kuten kaikkien kielien kanssa mielipiteet on luokkaa "parhaat ikinä" tai "auttamatta paskaa" joten niistä harvemmin saa edes osviittaa. Jos alkuperäinen kirjoittaja viitsii päivitellä, niin olisi kiva tietää mihin päädyit ja oliko onnistunut ostos.
En missään nimessä allekirjoita ylläolevaa tekstiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)