Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ruokangas kitarat
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Roy Casillas
25.01.2004 18:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistaako kukaan tai onko kenelläkään kokemuksia ruokangas kitaroista?? Ovatko laadukkaita? jeez..
 
askomiko
25.01.2004 20:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On laadukkaita. .. sheesh.
 
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
jari
25.01.2004 20:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

asiallisia kitaroita
 
Swan
25.01.2004 20:46:02 (muokattu 25.01.2004 20:56:40)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uskoisin, että ihan käyttökelpoisia kitaroita ovat, kun kerran kansainvälistäkin suosiota saavat. Tuntuu kelpaavan Tolosen Jukallekin. Niin, ja onhan Uriah Heepin Mick Boxillakin oma Ruokankaansa.
 
Joops, http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=15&t=49456&o=0&x=9b91254f80&co=30
 
Sinulla ei ole mitään kiirettä, ellet satu soitamaan kitaraa.
Circles
25.01.2004 22:01:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavia ovat! Oma henk.koht. suosikkimalli on se Millenium. Hintaa sillä tais olla 12000euroo.
 
"Kreisi oon"
stratomaister
13.01.2017 10:15:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 4736 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Mutta kun pakko!
 
Olisi sarjanumeroista kysymys tietäjille, kun en saanu Ruokankaalta ketään kiinni. Lieko Namm-messut päällä justiina?
 
Olin ymmärtävinäni, että valmistusvuosi olisi ollut aina ne kaksi ensimmäistä numeroa, mutta netissä näkyy myytävän 02-alkuisia keppejä vuoden 2004 tekeleinä. Ja kitarapajakin myi 05 alkuista kitaraa vuoden 2006 mallina. Kyseessä siis VSOP ja MOJO kitarat. Onko niihin lipsahtanut virheet vai? Ja tietysti olisi kiva tietää mistä se loppunumero ja joissain tapauksissa lisäkirjaimin muodostuu. Tänks!
 
...
Töynävä
13.01.2017 11:21:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokemusta vain Unicorneista.
 
Ovat laadukkaita. Työn jälki on parasta, mihin olen törmännyt - vireet pysyy älyhyvin, vaikka ei olisi lukkiutuvia virittimiä. Se mikä etenkin miellyttää on niiden soundi vailla vahvistusta - ne jaksaa soida ja kauniisti soivatkin. Artisanin kun hommasi, niin ei ole enään 'ilta-akkarille' tarvetta.
 
Kaikki omat ovat yksilöitä - on eri kaulaprofiilia, jossain kaula lakattu - jossain ei, on buzz feiten'ia, push/pull -potikkaa etc.
 
Tälläkin hetkellä on pari G-pajan Lessua hallinnassa ja vaikka nekin ovat todella hyviä instrumentteja, niin mulle paremmin toimivat Ruokankaat.
 
Suosittelen.
 
Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni...
Laulava Kylätohtori
13.01.2017 11:59:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Töynävä: Kokemusta vain Unicorneista.
 
Ovat laadukkaita. Työn jälki on parasta, mihin olen törmännyt...

 
Ehkä olen tämän jo kertonut, mutta otetaas kerran vielä hauska anekdootti Ruokankaista. Sellainen pohjustus, että vaimoa ei kitarat, minun tai muiden, kiinnosta oikein millään tasolla, eikä hän tiedä niistä mitään - vähiten mistään kotimaisista putiikkivalmistajista.
 
Muutama vuosi sitten olin vaimon kanssa Turengissa käymässä. Kun siinä sitten kierrellessä eksyttiin Ruokankaan pisteelle, niin vaimo alkoi ihmettelemään pöydällä ollutta Les Paulia, että mikäs tämä on, kun on näin hieno ja laatu oikein tihkuu läpi. Hauskaa, että asiasta kiinnostumaton 'maallikkokin' huomaa, että näissä on jotain. Eipä ole ennen eikä jälkeen muista kitaroista tullut vastaavaa kommenttia.
 
Edellä mainittu gold toppi soi muuten uskomattoman hienosti. Olisi kyllä kelvannut meikäläiselle, mutta hinta pisti vähän vastaan. :)
 
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
MoreK
13.01.2017 17:22:04 (muokattu 13.01.2017 17:24:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokemusta on Mojo Classic:ista. Jos haluat virheettömän kitaran, jossa jokainen yksityiskohta huokuu laatua, suosittelen. Ainut ongelma näissä on, että ei oikein hennois kuljetella mukanaan räkäisimmillä rokkikeikoilla.
 
EDIT: Heh hokasin, että vastasin vuoden 2004 kysymykseen. Noh, Ruokangas on aina ajankohtainen.
 
Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Joees
13.01.2017 18:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stratomaister: Huom! Olet kirjoittamassa yli 4736 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Mutta kun pakko!
 
Olisi sarjanumeroista kysymys tietäjille, kun en saanu Ruokankaalta ketään kiinni. Lieko Namm-messut päällä justiina?
 
Olin ymmärtävinäni, että valmistusvuosi olisi ollut aina ne kaksi ensimmäistä numeroa, mutta netissä näkyy myytävän 02-alkuisia keppejä vuoden 2004 tekeleinä. Ja kitarapajakin myi 05 alkuista kitaraa vuoden 2006 mallina. Kyseessä siis VSOP ja MOJO kitarat. Onko niihin lipsahtanut virheet vai? Ja tietysti olisi kiva tietää mistä se loppunumero ja joissain tapauksissa lisäkirjaimin muodostuu. Tänks!

 
Kaksi ensimmäistä ovat vuosia, kaksi seuraavaa kuukausia ja loput kertoo että monesko kappale se on kyseistä mallia. Kirjain viivan jälkeen kertoo mallin, tosin muutamia poikkeuksia on tässä.
 
Esimerkiksi 0709192-S on syyskuu 2007 ja 192. sonic.
 
Jos se kuukausi on lähellä vuoden loppua niin todnäk se kitara on päätynyt omistajalleen 2006 vaikka sarjanumero kertoo että 2005 olisi kyseessä. Mulla on yhdessä 0112-alkuinen sarjanumero ja muistan saaneeni sen vasta tammikuun lopulla/helmikuun alussa 2002.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Gabe
13.01.2017 18:40:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä tiedä sarjanumeroiden muodostumisesta, mutta lukeehan se valmistumisajankohta niissä mukana tulevissa lippusissa ja lappusissa kyllä sitten tarkemmin.
 
Mitä tulee muuten tuotteidensa laatuun ja asiakaspalveluun niin ei voi muuta kuin yhtyä edellisiin. Tilauskokemus oli erittäin mukava, Juhan kanssa oli hauska suunnitella kitaraa, aikataulussa pysyttiin hienosti ja kitaran edistymisestä infotiin kuvien kera. Olen vieläkin hankintaani enemmän kuin tyytyväinen, pajan laatu on ihan omaa luokkaansa pienistä yksityiskohdista kokonaisuuteen. Mojo on ollut saapumisestaan asti todella kovalla käytöllä, eivätkä uudet mailat enää kaasuttele.
 
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
JeKo
16.01.2017 12:40:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ovat näköjään saaneet uudet nettisivut auki!
 
http://ruokangas.com/
 
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
"There's no money beyond the 5th fret" -Tommy Tedesco
DireZ
16.01.2017 12:41:42 (muokattu 16.01.2017 12:46:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja hienot sivut ovatkin! Tuon specs-alaotsikon takaa löytyvät infot olivat ainakin allekirjoittaneen mieleen. Hyvin ja kattavasti on selitetty materiaalit ja syyt niiden käyttöön. Ei tämä ainakaan helpota poltetta Unicorniin..
 
hallu
16.01.2017 14:42:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DireZ: Ja hienot sivut ovatkin! Tuon specs-alaotsikon takaa löytyvät infot olivat ainakin allekirjoittaneen mieleen. Hyvin ja kattavasti on selitetty materiaalit ja syyt niiden käyttöön. Ei tämä ainakaan helpota poltetta Unicorniin..
 
No mainoksiahan ne sivut ovat. Mitä muuta tarkoitusta niillä voisi olla kun herättää mahdollisissa asiakkaissa ostohimoa? internetin myötä mainoksen ja muun median välinen raja on hämärtynyt ja mainos on vaikeampi tunnistaa kun se naamioituu asialliseksi tiedoksi.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Gabe
16.01.2017 15:13:18 (muokattu 16.01.2017 15:13:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pirun hienot nuo uudet sivut, mielenkiinnolla odotan millainen tuo uusi 3D builder tulee olemaan. Voisi moni kotimainen paja ottaa vähän mallia mitä brändäämiseen tulee.
 
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
DireZ
16.01.2017 15:48:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: No mainoksiahan ne sivut ovat. Mitä muuta tarkoitusta niillä voisi olla kun herättää mahdollisissa asiakkaissa ostohimoa? internetin myötä mainoksen ja muun median välinen raja on hämärtynyt ja mainos on vaikeampi tunnistaa kun se naamioituu asialliseksi tiedoksi.
 
Tottakai on, mutta hienosti toteutettu. Faktatiedon hakeminen tuotteesta tai siihen käytettävistä materiaaleista on toki usein järkevämpää muualta kuin valmistajan sivuilta. Pointtini oli kehua sivuja.
 
hallu
16.01.2017 16:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DireZ: Tottakai on, mutta hienosti toteutettu. Faktatiedon hakeminen tuotteesta tai siihen käytettävistä materiaaleista on toki usein järkevämpää muualta kuin valmistajan sivuilta. Pointtini oli kehua sivuja.
 
Tsori mun pointtini taisi tulla vähän väärään paikkaan :-(
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
DireZ
16.01.2017 17:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Tsori mun pointtini taisi tulla vähän väärään paikkaan :-(
 
Äläs nyt :) Ihan faktaa sinä puhuit.
 
Savu
09.02.2017 23:36:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruokankaan Guitar Creator nähnyt päivänvalon. Nyt odotellaan muita malleja ja pientä viilausta käyttöliittymään. http://ruokangas.com/creator/
 
Torilla tavataan!
Gabe
10.02.2017 08:24:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Savu: Ruokankaan Guitar Creator nähnyt päivänvalon. Nyt odotellaan muita malleja ja pientä viilausta käyttöliittymään. http://ruokangas.com/creator/
 
Saas nähdä uskaltaako tuolla mennä edes leikkimään. Ties minkä gas kohtauksen sillä itselleen kehittää...
 
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «