4tune 13.01.2017 13:27:58 | |
---|
EJ84: . :) Mikä helvetti tuo sun myynti-ilmotus on torilla :D Perjantain naurut ja alko norjalaisuus kiinnostamaan |
4tune: Mikä helvetti tuo sun myynti-ilmotus on torilla :D Perjantain naurut ja alko norjalaisuus kiinnostamaan Tattista! Tämä on sitä niin sanottua markkinointia - Perjantai 13. kamppis! "Varastin" klassikko-kuvan jota vähän muokkasin. Kirjallinen osuus kieli poskessa improvisoiden. :D |
jazzmies 13.01.2017 15:18:28 | |
---|
markkuliini: Joo, jännä miten jotkut poistuneet mallit nostaa hintaa. Mulla on Yamahan Roy Haynes-signature josta tarjottiin vaihdossa 60-luvun alkupään Ludwig supraphonicia messinkirungolla. Mutta ei ihme, kun tsekkasin ebay:sta niin Roy Haynesit ovat jo lähes 600 hintaisia. En lähtenyt vaihdolle. Jännä homma tuo ihmisen korva. Kyllä minua pidettiin urpona, kun vaihdoin Ludalloy Supran Yamahan Jimmy Chamberlin signatureen ja 6,5 moukaroidun pronssi-Ludwigin 7-tuumaiseen perus Yamahan Brass Snareen. Olen yhä hyvin onnellinen siitä. Jäi massia kouraan, sain parempiääniset rummut, soittotuntuma on stabiilimpi, rummut pitää vireensä eivätkä kireelle viritetyt alakalvot hajoa randomisti. Elikkä näin. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
markkuliini 13.01.2017 15:34:16 | |
---|
jazzmies: Jännä homma tuo ihmisen korva. Kyllä minua pidettiin urpona, kun vaihdoin Ludalloy Supran Yamahan Jimmy Chamberlin signatureen ja 6,5 moukaroidun pronssi-Ludwigin 7-tuumaiseen perus Yamahan Brass Snareen. Olen yhä hyvin onnellinen siitä. Jäi massia kouraan, sain parempiääniset rummut, soittotuntuma on stabiilimpi, rummut pitää vireensä eivätkä kireelle viritetyt alakalvot hajoa randomisti. Elikkä näin. Ja tässä mun tapauksessa molemmat paikalla olleet rumpalit oli ihan samaa mieltä, ei ollut mitään epäselvää. Sokkona tai nähden, Haynes oli stydimpi. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Duro 13.01.2017 18:11:45 | |
---|
Jänniä juttuja nämä. Supraa aikani käytin ja onhan se toki hyväsoundinen peli ja toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Mut jotenkin tylsäks ja persoonattomaks mä sen koin silti. Myytyähän se tuli. Tykkään esmes tosta omasta Sonorin D-424 COB:sta paljon enemmän, vaikka tuo on periaattees "huonompi" vehjes. Hi! Ask me about Impression cymbals! |
Vallu-Veke 14.01.2017 11:22:16 | |
---|
jazzmies: vaihdoin Ludalloy Supran Yamahan Jimmy Chamberlin signatureen Tuossa on kait aika laadukas sitten ja sitä taustaa nähden edukas? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1221199 Ihtelläni on jäänyt ylimääräiseksi Premier modern classic brass. En raski laittaa vielä myyntiin. Täytyy kokeilla vielä eri kalvoilla, jos siitä saisi sellaisen botnekkaan. Nyt soittelen jazz festivalilla. Laitan välillä toisen irtokalvon siihen päälle, niin muuttuu täysin erilaiseksi rummuksi. Hätäsestihän virveleitä ei kannata myydä, kun ne toimii eri tiloissa ja kalvoilla erilailla. Juu ja aikansa demppailemalla ja kokeilemalla saattaa alkaa miellyttämään korvaa. Maton vaihtamisella voi saada aikan ihmeitä myös. |
asa 15.01.2017 02:03:26 (muokattu 15.01.2017 13:10:37) | |
---|
UP THE IRONS! |
jarome 15.01.2017 09:30:36 | |
---|
time decorating |
jarome 18.01.2017 14:15:18 | |
---|
time decorating |
Misiu 18.01.2017 23:08:41 | |
---|
"Ei mitään hätää! Kyllä se ehitään soundcheckissä harjotella!" |
jarome 19.01.2017 09:24:52 | |
---|
Misiu: Lystin kuuloinen biisi :) Ainaki ite jäisin kuuntelemaan radiosta tuota biisiä jos sattuisi kuulumaan :) Hienoa kuulla! Kiitoksia time decorating |
Vallu-Veke 19.01.2017 11:23:33 | |
---|
Misiu: Lystin kuuloinen biisi :) Ainaki ite jäisin kuuntelemaan radiosta tuota biisiä jos sattuisi kuulumaan :) Juu. On kyllä erittäin hyvä biisi ja yhtye on myös erittäin hyvä. Kake Randelin tyylistä raikkautta, vaikka mennään ihan eri genressä ja eri tyylillä. |
dictatorsh*t 19.01.2017 19:03:42 | |
---|
All hail Kake Randelin |
Epämuusikko 19.01.2017 19:40:39 | |
---|
Kake R ja Kaija K, jo parin sekunnilla tunnistettavat artistit. Kaijan markoimpiöönisen kauden tuotoksista pidän ilman ironiaa ja sarkasmia, mutta Kakeltakin löytyy tiettyjä taajuuksia joista pystyy diggaamaan. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Vuorismo 26.01.2017 13:10:52 | |
---|
Hetken emmin mutta laitetaan nyt kuitenkin, vaikkei kuvamateriaalia soittelosta ole. Tarjolla siis ääninäyte meikäläisen soitosta, tuorein taltioitu sellainen. Lupaan: ei oo pitkä! https://www.youtube.com/watch?v=0DI6-5AAMw8 Soiteltu reenikämpällä livenä sisään, allekirjoittanut rumpalina, äänittäjänä, miksaajana ja masteroijana. Monta jakkaraa, juu. Tarvis vissiin ruveta vähän panostamaan tuohon kamerapuoleenkin, että sais aikaan myös kuvalla varustettua materiaalia. On niitä videoita vähän kivempi kattella, ja ehkä kertois vähän enemmän tuosta soittamisesta - ainakin näin rumpufoorumin näkökulmasta. Kyä se sinne sulaa |
moderndrummer88 31.01.2017 19:52:02 | |
---|
Tältä päivältä peruuntui keikka, joten ei muuta kuin treenikselle! Otin projektiksi Chaka Khanin Ain't Nobody biisin, jossa legendaarinen John JR Robinsonin rumpuraita. Biisi on ollut jo aika pitkään meidän "bilejazzbändin" ohjelmistossa, mutta nyt sain aikaiseksi oikein kunnolla paneutua tuohon biisiin. Erittäin hankala kyllä pitää läjässä, ei tuo ihan mene synkassa itselläkään koko ajan. Paljon pieniä yksityiskohtia, kuten säkeistön komppi jossa haikkaan ei lyödä jokaista 16.-osaa, haitsun aksentoinnit sekä basarin iskut joita tulee paljon juuri yhtää aikaa vasemman käden kanssa. Rumpunörteille vielä tunnistustehtävä liittyen juuri raidan alkuperäiseen rumpaliin ja tähän minun videoon, kuka hoksaa? https://www.youtube.com/watch?v=aKn9YQoRZeo&feature=youtu.be |
Bacchus 31.01.2017 20:11:16 | |
---|
moderndrummer88: Tältä päivältä peruuntui keikka, joten ei muuta kuin treenikselle! Otin projektiksi Chaka Khanin Ain't Nobody biisin, jossa legendaarinen John JR Robinsonin rumpuraita. Biisi on ollut jo aika pitkään meidän "bilejazzbändin" ohjelmistossa, mutta nyt sain aikaiseksi oikein kunnolla paneutua tuohon biisiin. Erittäin hankala kyllä pitää läjässä, ei tuo ihan mene synkassa itselläkään koko ajan. Paljon pieniä yksityiskohtia, kuten säkeistön komppi jossa haikkaan ei lyödä jokaista 16.-osaa, haitsun aksentoinnit sekä basarin iskut joita tulee paljon juuri yhtää aikaa vasemman käden kanssa. Rumpunörteille vielä tunnistustehtävä liittyen juuri raidan alkuperäiseen rumpaliin ja tähän minun videoon, kuka hoksaa? https://www.youtube.com/watch?v=aKn9YQoRZeo&feature=youtu.be Hitto, en ollutkaan tajunnut että tämä on näin siisti biisi. Älytön kompittelu. Ei mikään ihme että vaikea pitää hanskassa, kuulostaa levyllä aluksi simppeliltä, mutta sitten kun tsekkailee tarkemmin niin aikamoista veijareilua. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
moderndrummer88 31.01.2017 20:22:34 | |
---|
Bacchus: Hitto, en ollutkaan tajunnut että tämä on näin siisti biisi. Älytön kompittelu. Ei mikään ihme että vaikea pitää hanskassa, kuulostaa levyllä aluksi simppeliltä, mutta sitten kun tsekkailee tarkemmin niin aikamoista veijareilua. Jep, ja alkuperäisessä on vissiin äänitetty ensin kimpassa basari ja virppa, sitten haikka erikseen... |
VeeKoo 31.01.2017 20:37:18 | |
---|
moderndrummer88: Chaka Khanin Ain't Nobody Hienostihan tuo taittui! Itse painin saman biisin kanssa syksyllä kun koulun soulpajassa tuli vastaan. Hiton vaikee pitää kyl kasassa, mutta hyvin oot poiminut grooven! |
EJ84 01.02.2017 17:15:50 | |
---|
moderndrummer88: Tältä päivältä peruuntui keikka, joten ei muuta kuin treenikselle! Otin projektiksi Chaka Khanin Ain't Nobody biisin, jossa legendaarinen John JR Robinsonin rumpuraita. https://www.youtube.com/watch?v=aKn9YQoRZeo Nyt ei oo menny peruuntunut keikka hukkaan. Hieno veto! :) |