*Rose* 10.06.2004 22:11:28 | |
---|
Olen tehnyt aikaisemmin samantapaisen kyselyn nimellä "Weed", mutta harva otsikon perusteella osaa arvata että Hopeanuoli on kyseessä, koska kaikki Hopeanuolen katsojat tuskin tietävät, että Hopeanuolesta on tullut jatko-osa nimeltä Weed. Ja minäkään en tuosta jatko-osasta tiedä paljon mitään, eli kysyisin, että tietääkö kukaan onko Weed tullut videona/dvd:nä? Kuinkas monelle Hopeanuoli on tuttu? |
Incarnation 10.06.2004 22:15:18 | |
---|
Hopeanuoli DVD boksi löytyy ja kakruna on tullut katottua videonakin miljoonaan kertaan läpi. Weediä löytyy VAIN mangoina (osia jotain yli 20 kpl) joista on käännetty englanniksi 3 kpl. Enempää ei kaiketi tiedossa, koska kääntäminen lopetettiin vaisun suosion takia, tai jotain. Omistan nämä 3 mangaa jotka ovat englanniksi ja hyvää tarinaahan niissä on. Ainoa harmillinen asia on se, että tarina jää kesken ellei halua japaniksi alkaa lukemaan. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
mongoloidi 10.06.2004 22:34:41 | |
---|
... Ainoa harmillinen asia on se, että tarina jää kesken ellei halua japaniksi alkaa lukemaan. On se Hopeanuoli vaan niin hyvä,että vois melkein opetella japania sen takia. |
Incarnation 10.06.2004 22:59:25 | |
---|
On se Hopeanuoli vaan niin hyvä,että vois melkein opetella japania sen takia. Totta. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
Swan 10.06.2004 23:06:35 | |
---|
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
Mark-Ken 11.06.2004 02:10:34 | |
---|
Hopeanuoli roks it. Harmi, ku se DVD-boksi maksaa 90€... Huh. Onneks mun siskolla oli rahaa siihen. Loistava sarja. |
riimu 11.06.2004 08:29:22 | |
---|
Hopeanuoli roks it. Harmi, ku se DVD-boksi maksaa 90?... Huh. Onneks mun siskolla oli rahaa siihen. Loistava sarja. Puhutaankohan nyt samasta boxista, eli se mitä täällä Suomessa on urakalla myyty on maksanut about 50 euroa? Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
ozz3 11.06.2004 12:15:19 | |
---|
Hopeanuoli on rautaa. Tänään on serkkujen kanssa Hopeanuoli maraton, katotaan se dvd putkeen läpi. Ne alkuperäisten Suomessa julkaistujen videoiden dubbaukset on muuten legendaarisia. "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Mika Antero 11.06.2004 12:18:08 | |
---|
Aina mää meen lankaan. Luulin että viimeinkin on herätetty keskustelua tuosta ah niin loistavasta vanhasta sarjakuvalehdestä... Kentän Pekkahan oli suomalainen ja Kuunsäde aika vetävä mimmi. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Lähikauppias 11.06.2004 12:42:08 | |
---|
Ne alkuperäisten Suomessa julkaistujen videoiden dubbaukset on muuten legendaarisia. On. Pari kaveria heittää noita aina silloin tällöin. "Ja hän kuali siihen paikkaan"! |
ozz3 11.06.2004 13:56:38 (muokattu 11.06.2004 13:59:27) | |
---|
"Ja hän kuali siihen paikkaan"! "Auttakaa minut ales täältä!" Edit: "Kirottu karhu!" "Valmistaudu kuolemaan!" "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Hrm. Hopeanuoli on omassa kasariudessaan ihan huvittavaa/mukavaa/tms. katsottavaa. Ihtellä ei liity siihen kuitenkaan mitään lapsuuden nostalgiota, joten kai se kuuluu ihan keskinkertaisen animen kastiin. Toisaalta se on kyllä ihan kiva, että animea on alkanut tulla myös suomeksi tekstitettynä. Eipä muuta. Minä olen tie, kissa ja elämä. |
Incarnation 11.06.2004 15:43:30 | |
---|
Hopeanuolen dubatuissa versiossa osataan sanoa "Aion tappaa sinut"-lause ah niin monella tapaa: "Nyt minä tapan sinut!" "Kuole kurja!" "Minä revin sen/sinut kappaleiksi!" "Sinä kuolet!" ...ja monia muita. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
leather rebel 11.06.2004 15:47:40 | |
---|
Muijalla on kaikki hopeanuolet. Ihan huvittavia filkkoja... "Agagabootoooo!" "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
aivokuolio 11.06.2004 16:03:24 | |
---|
ja Weed on hopeanuolen poika. |
*Rose* 11.06.2004 16:42:57 | |
---|
ja Weed on hopeanuolen poika. Tiedän. Hopeanuolen ja...? |
Swan 11.06.2004 17:48:24 | |
---|
Tiedän. Hopeanuolen ja...? Nähtävissä Hopeanuolen sivuilla; postasin linkin aiemmin. "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
Incarnation 11.06.2004 19:44:50 | |
---|
Tiedän. Hopeanuolen ja...? Sakura on sen äiteen nimi. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
*Rose* 12.06.2004 15:07:27 | |
---|
Nähtävissä Hopeanuolen sivuilla; postasin linkin aiemmin. Juu, kiitos! Hyvät sivut. Ja siinä toisessa linkissä on paljon niitä poistettujakin kohtauksia, mitä ei niissä videoissa ole. |
oizo 12.06.2004 17:13:14 | |
---|
Hopeanuolet on kyllä ihan loistavia! Lapsena tuli katottua videot useampaan kertaan läpi ja dvd:n ilmestymisen jälkeen pidettiin parin kaverin kanssa hopeanuoli-maraton. Mahtavia kertakaikkiaan, ja niin surullisia, aina tulee melkeen kyynel silmästä lopussa ku riki kuolee. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |