Korjaus (2013) kirjoittamani tekstiin
Isadora ja Søren Tuu suojaan mun hiusten alle, mä pitelen sua kuin pehmonallee hyväilen sua koska maailma on julma sua vastaan tulee jokainen kulma, ja törmäät niihin sä vajoot ajatuksiin, tuu suojaan mun hiusten alle puhutaan tunteet halki, nekin kun mustat enkelit jäljitti sua, polki maahan tuu mun huomaan, et jää paljaan taivaan alle puhutaan tunteet halki, nekin kun mustat enkelit jäljitti sua, polki maahan kertosäe: sä oot helmoissani kuin olki ja mä pelkään et katkeet ja ratkeet pilven kappaleeksi, mut senkin saat anteeksi oljet on Luojan luomaa, ja huomaan sen; tuu suojaan mun hiusten alle, mä pitelen sua kuin pehmonallee hyväilen sua koska maailma on julma sä pohdit jokaista pulmaa, ja jäät kii niihin sä törmäät vääriin ihmisiin, tuu suojaan mun hiusten alle puhutaan tunteet halki nekin kun mustat enkelit jäljitti sua, polki maahan kertosäe: sä oot helmoissani kuin olki ja mä pelkään et katkeet ja ratkeet pilven kappaleeksi, mut senkin saat anteeksi mä pelkään et katkeet, tuu suojaan mun hiusten alle
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |