Tinnittus 07.01.2017 21:29:01 | |
---|
Tinippa84: Jaaps ... eiköhän noi jossain 1,5 - 2k:n välimaastossa liiku. Hardtailia näkyny joskus 1200 - 1300 -> Alkuperäisestä ehkä, mutta modatut/korjatut stratot onkin sitten huomattavasti halvempia. Tarkkana kannattaa olla, varsinkin Stratojen kohdalla. |
hallu 09.01.2017 17:13:22 | |
---|
Minä olen huomannut semmoisen ilmiön torilla, että jostakin syystä aina välillä sinne ryöpsähtää myyntiin useampia iahna samoja kamoja ja jostakin syystä myyjille syntyy hintakilpailu jolloin tavaran hinta saattaa painua todella alas. Sitten kun joku ostaa sen kaikkein halvimman pois, niin hinta pompsahtaa takaisin sinne mitä niistä yleensä toivotaan saatavan. Tällainen ei ilmeisesti olisi mahdollista parempina talousaikoina, mutta nyt lienee ostajista niin kova kilpailu, että jotkut menevät aika äärimmäisyyksiinkin hinnoittelussa. Toinen vaihtoehto on, että kun joku hinnoittelee tuotteensa tarpeeksi agressiivisesti, niin ne kilpailijat nostaa kädet pystyyn ja loput kamat katoaa siinä uskossa, että ei kauppa käy. Toisaalta se halpa hintakaan ei ole aina tae myyntimenestyksestä. Aina välillä jollekin kamalle käy ilman näkyvää syytä niin, että kukaan ei halua sitä. LesPaulien hintapyynnit näyttä äolevan taas aika korkeita, vaikka niitä on tori puolillaan tarjolla, mutta niiden välille ei ole hintasotaa syttynyt. Kochin Twintone2:sten välillä oli jokin aika sitten kova hintakisa, mutta nyt se kokkolan vahvari on varattu, niin kahden muun hinta nousi takaisin sinne seitsemän huntin tuntumaan. Saa nähdä alkaako ne myyjät nokittelemaan vielä keskenään. Luulisi vahvistinkaupassa myyjän sijainnin vaikuttavan jonkin verran myyntimenestykseen. Itse olen yhden tuollaisen putkikombon lähettänyt ja kyllä pakkaamisessa ja matkahuoltoon viemisessä oma vaivansa vaan on. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
AngieRainbow 09.01.2017 17:22:03 | |
---|
hallu: Minä olen huomannut semmoisen ilmiön torilla, että jostakin syystä aina välillä sinne ryöpsähtää myyntiin useampia iahna samoja kamoja ja jostakin syystä myyjille syntyy hintakilpailu jolloin tavaran hinta saattaa painua todella alas. Sitten kun joku ostaa sen kaikkein halvimman pois, niin hinta pompsahtaa takaisin sinne mitä niistä yleensä toivotaan saatavan. Tällainen ei ilmeisesti olisi mahdollista parempina talousaikoina, mutta nyt lienee ostajista niin kova kilpailu, että jotkut menevät aika äärimmäisyyksiinkin hinnoittelussa. Toinen vaihtoehto on, että kun joku hinnoittelee tuotteensa tarpeeksi agressiivisesti, niin ne kilpailijat nostaa kädet pystyyn ja loput kamat katoaa siinä uskossa, että ei kauppa käy. Toisaalta se halpa hintakaan ei ole aina tae myyntimenestyksestä. Aina välillä jollekin kamalle käy ilman näkyvää syytä niin, että kukaan ei halua sitä. LesPaulien hintapyynnit näyttä äolevan taas aika korkeita, vaikka niitä on tori puolillaan tarjolla, mutta niiden välille ei ole hintasotaa syttynyt. Kochin Twintone2:sten välillä oli jokin aika sitten kova hintakisa, mutta nyt se kokkolan vahvari on varattu, niin kahden muun hinta nousi takaisin sinne seitsemän huntin tuntumaan. Saa nähdä alkaako ne myyjät nokittelemaan vielä keskenään. Luulisi vahvistinkaupassa myyjän sijainnin vaikuttavan jonkin verran myyntimenestykseen. Itse olen yhden tuollaisen putkikombon lähettänyt ja kyllä pakkaamisessa ja matkahuoltoon viemisessä oma vaivansa vaan on. Draamaa parhaimmillaan :) Torin hintakehityksen seuraaminen voittaa viihdearvossaan monta tv-sarjaa. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
GiveUpGiveIn 09.01.2017 19:33:41 | |
---|
hallu: Minä olen huomannut semmoisen ilmiön torilla, että jostakin syystä aina välillä sinne ryöpsähtää myyntiin useampia iahna samoja kamoja ja jostakin syystä myyjille syntyy hintakilpailu jolloin tavaran hinta saattaa painua todella alas. Sitten kun joku ostaa sen kaikkein halvimman pois, niin hinta pompsahtaa takaisin sinne mitä niistä yleensä toivotaan saatavan. Tällainen ei ilmeisesti olisi mahdollista parempina talousaikoina, mutta nyt lienee ostajista niin kova kilpailu, että jotkut menevät aika äärimmäisyyksiinkin hinnoittelussa. Toinen vaihtoehto on, että kun joku hinnoittelee tuotteensa tarpeeksi agressiivisesti, niin ne kilpailijat nostaa kädet pystyyn ja loput kamat katoaa siinä uskossa, että ei kauppa käy. Toisaalta se halpa hintakaan ei ole aina tae myyntimenestyksestä. Aina välillä jollekin kamalle käy ilman näkyvää syytä niin, että kukaan ei halua sitä. LesPaulien hintapyynnit näyttä äolevan taas aika korkeita, vaikka niitä on tori puolillaan tarjolla, mutta niiden välille ei ole hintasotaa syttynyt. Kochin Twintone2:sten välillä oli jokin aika sitten kova hintakisa, mutta nyt se kokkolan vahvari on varattu, niin kahden muun hinta nousi takaisin sinne seitsemän huntin tuntumaan. Saa nähdä alkaako ne myyjät nokittelemaan vielä keskenään. Luulisi vahvistinkaupassa myyjän sijainnin vaikuttavan jonkin verran myyntimenestykseen. Itse olen yhden tuollaisen putkikombon lähettänyt ja kyllä pakkaamisessa ja matkahuoltoon viemisessä oma vaivansa vaan on. Kokkolan Koch ilmoittautuu! Itse en pitänyt tuota niinkään "hintakisana" vaikka äkkiseltään katsottuna siltä voisi vaikuttaa. Luulen, että sijainti vaikeutti erittäin paljon myyntiä ja halusin vahvarin pois nurkista pölyttymästä. Alunperinkin arvelin hinnan olevan siinä 600€ molemmin puolin, joten hinnan laskeminen ei ollut "kilpailijoista" kiinni (tiedä sitten kuinka oma hintani vaikutti näihin kilpailijoihin). Jokatapauksessa uskon vahvasti että näiden putkikombojen osalta sijainti on melko ratkaisevassa osassa myynnin suhteen. |
Tinippa84 09.01.2017 19:59:21 | |
---|
|
hallu 10.01.2017 00:32:44 | |
---|
GiveUpGiveIn: Kokkolan Koch ilmoittautuu! Itse en pitänyt tuota niinkään "hintakisana" vaikka äkkiseltään katsottuna siltä voisi vaikuttaa. Luulen, että sijainti vaikeutti erittäin paljon myyntiä ja halusin vahvarin pois nurkista pölyttymästä. Alunperinkin arvelin hinnan olevan siinä 600€ molemmin puolin, joten hinnan laskeminen ei ollut "kilpailijoista" kiinni (tiedä sitten kuinka oma hintani vaikutti näihin kilpailijoihin). Jokatapauksessa uskon vahvasti että näiden putkikombojen osalta sijainti on melko ratkaisevassa osassa myynnin suhteen. Siis joo, ei mun tarkoitus ollut alkaa sun myyntiaktiota erikseen repostelemaan, mutta Koch Twintonet ovat olleet kiinnostukseni kohteena viimeisen vuoden ajan, kun olen itsekin sellaisen ostanut vajaa vuosi sitten ja siksi olen seuraillut mitä torilla tapahtuu niiden suhteen. Tai oikeastaan vasta viimekesän jälkeen kun syksyllä erään sattumuksen seurauksena tulin tarkastaneeksi hintatilanteen jolloin huomasin niiden hintojen tippuneen rajusti siitä mitä kuvittelin niiden olevan (silloin luulin niiden olevan 700 -800 euron tietämillä, jossa ne hinnat pyörivät vielä viime keväänä). Seurailin hintoja ja samalla huomasin, että nimenomaa Twintoneja ilmaantui aika monta myyntiin ja vähän ihmettelin mitä niiden tiimoilla oikein tapahtuu (itse olen oikein tyytyväinen vahvistimeeni ja mielestäni se on järkiostos ja varsinkin nyt kun niitä saa noin halvalla, sellainen kannattaisi ehdottomasti ostaa, koska joka jätkällä pitää olla oma Twintone :-D ). Juu mä veikkaan, että sijainti on aika tärkeä juttu vahvarikaupassa. Toistaalta et tarvitse kuin sen yhden ostaja, mutta pienellä paikkakunnalla sitä voi joutua odottamaan vähän pidempään. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
BugBadWolf 10.01.2017 00:41:07 | |
---|
hallu:...mutta pienellä paikkakunnalla sitä voi joutua odottamaan vähän pidempään. Tell me about it... :/ Mikähän siinäkin on, kun muusikko ei liiku? Haaveillaan maailmankiertueesta, mutta 50km autolla on kuolemaakin pahempi kohtalo ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
elon arska 10.01.2017 07:25:06 | |
---|
BugBadWolf: Mikähän siinäkin on, kun muusikko ei liiku? Haaveillaan maailmankiertueesta, mutta 50km autolla on kuolemaakin pahempi kohtalo ;D Pakko tyytyä haaveiluun jos tosiaan moinen matka tuottaa logistisen probleeman. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
hallu 10.01.2017 10:39:54 | |
---|
BugBadWolf: Tell me about it... :/ Mikähän siinäkin on, kun muusikko ei liiku? Haaveillaan maailmankiertueesta, mutta 50km autolla on kuolemaakin pahempi kohtalo ;D Liikkumisen lisäksi tuli mieleen, että alkaako digivehkeet hiljalleen tehdä invaasiota? nimittäin on osunut torilla silmiin ilmoituksia tyyliin "myydään digiympäristöön siirtymisen johdosta" . Voisiko tämä digibuumi jo alkaa näkyä analogisten vahvistinten pyynti ja myyntihinnoissa/myyntiajoissa? Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Laulava Kylätohtori 10.01.2017 10:57:38 | |
---|
BugBadWolf: Tell me about it... :/ Mikähän siinäkin on, kun muusikko ei liiku? Haaveillaan maailmankiertueesta, mutta 50km autolla on kuolemaakin pahempi kohtalo ;D Opiskelijalla olisi aikaa, muttei rahaa liikkua. Kun se kikkaren hinta on tingattu siihen pisteeseen, että rahat riittää ja myyjä on hermoromahduksen partaalla, niin rahat ei riitä enää bensaan (jos edes on autoa ylipäätään). Ja nykyajan nuoriso on niin heikkoa, ettei ne jaksa julkisilla vahvareita roudata. Keski-ikäisellä sängynlaitasankarilla on janimarjatan jäkistreenit, velkavolvo ja vaimo vaatii uutta keittiötä, kun naapurinkin Lissu sai sellaisen, joten ei ole aikaa eikä rahaa. Ehkä eläkeläisellä olisi aikaa ja rahat riittäisi bensaankin, mutta kaihi vei näön ja poliisi kortin. Ei se niin helppoa ole, kuin äkkiseltään luulisi... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Oululaisilla ei oo matkahuoltoo ja stadilaisilla ei autoo. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
hallu 11.01.2017 14:31:20 | |
---|
askomiko: Oululaisilla ei oo matkahuoltoo ja stadilaisilla ei autoo. Tässäpä se kiteytyy :-) voisi vielä lisätä, että mulla ei ole rahaa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
LaMotta 11.01.2017 17:56:03 | |
---|
Voi kun joku möisi minulle tonnilla 30th Private Stock PRSn. Heti ostaisin 50 kpl. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 11.01.2017 18:01:39 | |
---|
LaMotta: Voi kun joku möisi minulle tonnilla 30th Private Stock PRSn. Heti ostaisin 50 kpl. Mä voin myydä. Maksat tonnin mun tilille ja sitten odottelet vaan rauhallisesti, että kitarat saapuvat. Hetki voi mennä, mutta odottelet vaan rauhassa... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
pappasfin 11.01.2017 18:01:59 | |
---|
askomiko: Oululaisilla ei oo matkahuoltoo ja stadilaisilla ei autoo. No hitsiläinen..milläköhän mä olen ajellut stadissa.. nyt vasta kerrottiin ettei meillä ole autoja ;D Kerpele..kyllä jotkut aina kettuilee että mä ajan riisikupilla ja että ei Toyota auto ole.. hitsi.. pitääkö vaihtaa merkkiä ;D PappaSFin |
LaMotta 11.01.2017 18:03:46 (muokattu 11.01.2017 18:04:32) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mä voin myydä. Maksat tonnin mun tilille ja sitten odottelet vaan rauhallisesti, että kitarat saapuvat. Hetki voi mennä, mutta odottelet vaan rauhassa... En maksa mielikuvista toisin kuin jotkut. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Laulava Kylätohtori 11.01.2017 18:04:40 | |
---|
pappasfin: No hitsiläinen..milläköhän mä olen ajellut stadissa.. nyt vasta kerrottiin ettei meillä ole autoja ;D Kerpele..kyllä jotkut aina kettuilee että mä ajan riisikupilla ja että ei Toyota auto ole.. hitsi.. pitääkö vaihtaa merkkiä ;D Ole mies ja vaihda foorttiin. Naiset ja muunsukupuoliset ovatkin sen verran fiksumpia, ettei ne foorttiin koske... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Laulava Kylätohtori 11.01.2017 18:06:16 (muokattu 11.01.2017 18:08:02) | |
---|
LaMotta: En maksa mielikuvista toisin kuin jotkut. Kyllä mää maksan, ja paljon maksankin. Se ei tosin näy nykyisissä kamoissa, mutta useasti olen tietoisesti maksanut mielikuvista... E. Eiku juu, kyllähän mua alkoi mielikuvat vituttaa jo monta kuukautta sitten, enkä sen jälkeen ole oikein mitään enää ostanutkaan... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
BugBadWolf 11.01.2017 18:47:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori:...mutta useasti olen tietoisesti maksanut mielikuvista.... Joskus se toki onnistuukin. Ostin ensimmäisen Mesan siksi, että Santana soitti sellaisella. Loput ovat tulleet, kun ymmärsin miksi. Siltikin oppirahat ovat vielä pahasti pakkasen puolella. Parempaa ymmärrystä kun on tullut vasta viimeisen 10-15:n vuoden aikana. Enkä yhtään ihmettelisi, vaikka jonain päivänä tulisi maksettavaksi lisääkin. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Tami 13.01.2017 09:58:57 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1220869 On melko edukas BJ. Toisinaan kun noita ei ole torilla, on hinnat 400e.... Myydään: Fender Blues Junior II_ Myydään Fender Blues Junior II. Cream board, Silver panel, FAT-switch, Jousikaiku. Nouto Helsingin keskustan kupeesta. Vaihdossa kiinnostaa Tokai/Vintage Les Paul, Marshallin combo tai joku muu kiva juttu. Hinta: 290 € En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |