Aihe: Tangorinsessa Tuupanen
1 2
kuunsirppi
11.06.2004 12:50:22
Oltiin eilen tanssimassa Wanhan Tanssikellarissa ja siellä lauleli rinsessa Tuupanen.
Valssin laulaminen ei ainakaan luonnannut rinsessalta lainkaan. Veti niin jäljessä, että oikeesti oli vaikee tanssia, kun mietti, että kuunnellaanko bändiä, vai rinsessaa ja kumman mukaan tanssitaan.
Yritettiin tanssia bändin mukana eka puolikas ja sitten luovutettiin ja lähdettiin ottaan oluet.

Ei ollut kovin vakuuttava esitys kaikenkaikkiaan

sanon minä, joka näköjään taas arvostelen muita :o(
Irti Humpasta
11.06.2004 13:06:39

.... pitäis varmaan Tuupasta vähän tuupasta :)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
jeppeq
11.06.2004 13:12:01
eikös se o single ? Jos jollakin herahti oikein "vakavampaaki" tuupintaa mieleen..
JK
11.06.2004 16:29:17

Niinpä...kukahan seuraavaksi saa "kyytiä"..

Vaikka ei Tuupanen valssia osaiskaan laulaa oikeaan tempoon, tekee hommaa kuitenkin työkseen ja löytyy ihmisiä jotka tulevat hänen keikoilleen ja ilmeisesti tykkääkin.

Muuten ihan OffTopic...

Laulajan kotisivujen palauteosastoa lukiessa huomaa että superlatiiveilla ei ole rajaa kun kehuja tulee. Olisivat vaan paljon vakuuttavampia jos niiden kaikkien kieliasu ei olisi samankaltainen kielioppivirheineen...
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Sandy
11.06.2004 17:33:49 (muokattu 11.06.2004 17:37:19)
Laulajan kotisivujen palauteosastoa lukiessa huomaa että superlatiiveilla ei ole rajaa kun kehuja tulee. Olisivat vaan paljon vakuuttavampia jos niiden kaikkien kieliasu ei olisi samankaltainen kielioppivirheineen...

Huh, aika pahan pistit! ;)

EDIT: Mutta totta on tuo, että nimettömänä laulajana ei kannata ihan kauheesti mennä näitä nimekkäämpiä parjaamaan, tulee pian jollekin mieleen että katkeruus & kateus, nuo kaksi kovaa koota, on iskenyt mieleen.. Varsinkin kun omalla nimellä täällä esiintyy, kannattaa pitää kieli keskellä suuta lausunnoissaan. Omassa pikku mielessään voi sitten miettiä kenestä tahansa mitä tahansa kait.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Neljä Ruuvia
11.06.2004 18:12:25
Oltiin eilen tanssimassa Wanhan Tanssikellarissa ja siellä lauleli rinsessa Tuupanen.
Valssin laulaminen ei ainakaan luonnannut rinsessalta lainkaan. Veti niin jäljessä, että oikeesti oli vaikee tanssia, kun mietti, että kuunnellaanko bändiä, vai rinsessaa ja kumman mukaan tanssitaan.
Yritettiin tanssia bändin mukana eka puolikas ja sitten luovutettiin ja lähdettiin ottaan oluet.

Ei ollut kovin vakuuttava esitys kaikenkaikkiaan

Jos musiikkia harrastavan tarvii miettiä että ottaisko "temmon" solistista vai bändistä, suosittelen harrastuksen vaihtoa. Muutenkin tää sais nyt loppua tää ihme solistien "mollaus" aalto. se on TODELLA ns.kuivaa....ihan perseest' ,antakaa niitten laulaa. He hommaa meille kuulijoita ja keikat!
kuunsirppi
11.06.2004 22:12:54

Palautteet ovat sähköpostilla tulleita ja niitä on muokattu sen verran, että lähettäjän yhteystiedot ja nimi on poistettu, paitsi etunimi jätetään. Aina myös lähettäjältä kysytään, että saako palautteen laittaa sivuille.
kuunsirppi
11.06.2004 22:21:00
Huh, aika pahan pistit! ;)

EDIT: Mutta totta on tuo, että nimettömänä laulajana ei kannata ihan kauheesti mennä näitä nimekkäämpiä parjaamaan, tulee pian jollekin mieleen että katkeruus & kateus, nuo kaksi kovaa koota, on iskenyt mieleen.. Varsinkin kun omalla nimellä täällä esiintyy, kannattaa pitää kieli keskellä suuta lausunnoissaan. Omassa pikku mielessään voi sitten miettiä kenestä tahansa mitä tahansa kait.

No joo, näinhän se on, että ei pitäis tietysti arvostella. Katkeruudesta ja kateudesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan siitä, että ihmettelee joskus, että kun meillä on oikeesti niin hitsin hyviä laulajia paljon (olin juuri kuuntelemassa yksiä kilpailujakin, joissa heitä oli taas monta) ja sellaiset ei välttämättä pääse koskaan esille ja sitten monet sellaiset, jotka ovat nuoria ja nättejä, pääsevät melkein sillä ulkonäöllä esille.

Minä olen jo sen ikäinen, ettei paljon edes kannata mennä yrittämäänkään minnekään kilpailemaan ja estradeille ja itse olen tyytyväinen niihin keikkoihin, joita on. Onneksi niitä on ollut sen verran, kun on halunnut tehdäkin.

Mä olen vähän niinkuin tuo Vanhalan Mikakin, että esiinnyn omalla nimelläni (tai ainakin se on näkyvissä) ja välillä tietysti tulee hätäpäiten "puhuttua" asioita, joita kannattaisi tietysti miettiä kahteen kertaan.

Sandy muuten; kuulin, että yks mun nykyisistä bändiläisistä on tehnyt sunkin kanssa joskus yhteistyötä
kuunsirppi
11.06.2004 22:22:53
Jos musiikkia harrastavan tarvii miettiä että ottaisko "temmon" solistista vai bändistä, suosittelen harrastuksen vaihtoa.

Mies vie....ja mä vikisen...
JK
11.06.2004 23:15:06 (muokattu 11.06.2004 23:21:34)
No joo, näinhän se on, että ei pitäis tietysti arvostella. Katkeruudesta ja kateudesta ei kuitenkaan ole kyse, vaan siitä, että ihmettelee joskus, että kun meillä on oikeesti niin hitsin hyviä laulajia paljon (olin juuri kuuntelemassa yksiä kilpailujakin, joissa heitä oli taas monta) ja sellaiset ei välttämättä pääse koskaan esille ja sitten monet sellaiset, jotka ovat nuoria ja nättejä, pääsevät melkein sillä ulkonäöllä esille

Silläkö se tilanne sitten paranee että näitä nuoria ja nättejä arvostelee sekä haukkuu ja toisaalta sitten ihmettelee ettei oma bändi saa julkisuutta ja palstatilaa lehdissä. Ihan uudenlaista logiikkaa minulle.

Voi Hyvää Päivää sentään...

Elämä on kyllä opettanut sellaisen jutun että kateus, katkeruus ja vahingonilo ovat tämän kansakunnan kantavat voimat.

Jotkut vaan on oikeaan aikaan oikeassa paikassa, jotkut on nuoria ja nättejä, jotkut tuntevat oikeita henkilöitä, jotkut syntyy oikeaan sukuun jne.

Sellaista elämä vaan on.

EDIT:x x x
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Sandy
12.06.2004 16:18:48 (muokattu 12.06.2004 16:46:21)
Sandy muuten; kuulin, että yks mun nykyisistä bändiläisistä on tehnyt sunkin kanssa joskus yhteistyötä

Joo, se on varmaan tuo K.P. jota tarkoitat? Joskus tehty aika hauskoja vetoja tämän herran kanssa...

EDIT: Vielä tuohon threadin aiheeseen tai vähän ehkä viereen...

Juuri siksi jos/kun esiintyy täällä oikealla nimellään, ei kannata kauheesti omia henkseleitä paukutella ja muita painaa alas. Kun tämän meidän Suomi on niin pieni maa (varsinkin musapiirit) että täällä saa kyllä helposti k-päisen maineen ja siitä eroon pääseminen onkin hankalampi homma.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
isojussi
14.06.2004 00:33:17
Oli miten oli, ei kukaan saa olla arvostelun yläpuolella.

Eikä kekankään tarvitse hyvillä mielin tyytyväisenä laulaa päin persettä, vaikka olis missä Seinäjojen silakkamarkkinoilla vaöittu Mailajussien maskotiksi.

Kritiikin pitää olla raakaa, mutta rehellistä.

Tuupasesta en sano mitään, kun en ole häntä koskaan kuullut. - Mikä minua ei toisaalta pahemmin harmita...;-)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
WanhaWetäjä
14.06.2004 01:14:49 (muokattu 14.06.2004 10:37:40)

Oli miten oli, ei kukaan saa olla arvostelun yläpuolella.

Eikä kekankään tarvitse hyvillä mielin tyytyväisenä laulaa päin persettä, vaikka olis missä Seinäjojen silakkamarkkinoilla vaöittu Mailajussien maskotiksi.

Kritiikin pitää olla raakaa, mutta rehellistä.

Tuupasesta en sano mitään, kun en ole häntä koskaan kuullut. - Mikä minua ei toisaalta pahemmin harmita...;-)

Kekankään????Tarttilalaista perinnesanastoa,oletan,vai taasko sitä ollaan vapailla siimat sekasin ?!
carevi
14.06.2004 10:13:19
Olin eilen Kolmilammilla Tuupasta kuulemassa. Olipa kaunis tyttö joka eläytyi usein laulamaansa musiikkiin niin täydellisesti, että teki mieli vaan seisoa ja kuunnella. Illan kruunasi Tuupasen laskeutuminen yleisön joukkoon erästä vanhempaa herraa tanssittamaan. Orkesteri säesti mukavasti tulkiten ja improvisoiden vuoropuheluna solistin kanssa. Janne Tulkkikin oli saapunut paikalle Tuupasen musiikista nauttimaan. Tuupasen kauniin äänen helkähtely, syvältä sisimmästä nouseva tulkinta ja orkesterin sulosoinnut muodostivat yhdessä mielenkiintoisen rytmisen runsaudensarven tavalla, josta niin harvoin pääsee nauttimaan.
työläinen
14.06.2004 10:27:26
Janne Tulkkikin oli saapunut paikalle Tuupasen musiikista nauttimaan.

Just just...
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
hatussa vika
14.06.2004 11:57:10
Jos musiikkia harrastavan tarvii miettiä että ottaisko "temmon" solistista vai bändistä, suosittelen harrastuksen vaihtoa. Muutenkin tää sais nyt loppua tää ihme solistien "mollaus" aalto. se on TODELLA ns.kuivaa....ihan perseest' ,antakaa niitten laulaa. He hommaa meille kuulijoita ja keikat!

me tekeen keikkaa näiden solistien kans nii tulee varmasti mieleen heittää hiukan kritiikkii.Esim tango kuninkaallisilla
pitäs olla edes senverran järkee jonkinlaista"ammattiylpeyttä" et hankkisivat jo ennen
ns voittoa tai sijoittumista parin setin ohjelmiston ja heidän omiin sävellajeihin nuotit,eikä jostain toivelaulu kirjoista hätäsesti kopsattuja lappuja ja yleinen kommentti on
et "se biisi nyt ei mene siinä sävellajissa mihin se on kirjotettu mut eimul oo muutaka".
Have
14.06.2004 12:07:13
Olin eilen Kolmilammilla Tuupasta kuulemassa. Olipa kaunis tyttö joka eläytyi usein laulamaansa musiikkiin niin täydellisesti, että teki mieli vaan seisoa ja kuunnella. Illan kruunasi Tuupasen laskeutuminen yleisön joukkoon erästä vanhempaa herraa tanssittamaan. Orkesteri säesti mukavasti tulkiten ja improvisoiden vuoropuheluna solistin kanssa. Janne Tulkkikin oli saapunut paikalle Tuupasen musiikista nauttimaan. Tuupasen kauniin äänen helkähtely, syvältä sisimmästä nouseva tulkinta ja orkesterin sulosoinnut muodostivat yhdessä mielenkiintoisen rytmisen runsaudensarven tavalla, josta niin harvoin pääsee nauttimaan.

Jokohan lippuja seuraavalle keikalle olis myynnissä, etteivät vaan pääse kesken loppumaan?
niko
14.06.2004 12:19:34
Olin eilen Kolmilammilla ... rytmisen runsaudensarven tavalla, josta niin harvoin pääsee nauttimaan.

Esillä oli myös muita kommunistisen puolueen riemuvoittoja kuten sinkkiämpäreitä, balalaikoja ja onnellisia kolhoosityöläisiä?
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
hatussa vika
15.06.2004 17:06:17
Esillä oli myös muita kommunistisen puolueen riemuvoittoja kuten sinkkiämpäreitä, balalaikoja ja onnellisia kolhoosityöläisiä?

onnellisia kolhoosi työläisiä ? Hyvä Niko!Hyvin heitetty.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)