BugBadWolf 07.01.2017 18:43:45 | |
---|
Gary the pine: Ruukataanko näistä tämmösiä maksaa?... Joidenkin mielestä ei edes tarpeeksi ;D Jos Kitarakuusta on referenssiksi (ja miksi ei olisi?), hinta on 5 vuotta vanhemman luokkaa. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
varakeef 07.01.2017 18:47:15 (muokattu 07.01.2017 18:53:01) | |
---|
Gary the pine: Ruukataanko näistä tämmösiä maksaa? Vanha Strato pirusti ja vähän päälle... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1199754 Vintagesta sai pyytää mitä tahansa, mutta jos tuo on täysin alkuperäinen, hyväkuntoinen, alkuperäisellä laukulla jne. niin hintapyyntö on niillä haminoilla kuin mitä vintage guitar price guide niiden kertoo olevan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
hallu 07.01.2017 18:47:19 | |
---|
Gary the pine: Ruukataanko näistä tämmösiä maksaa? Vanha Strato pirusti ja vähän päälle... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1199754 Kyllä niistä ruukataan, mutta ostajanhan tuollainen aina tarvitsee eikä sellaista aina kotikulmilta löydy. Hyväkuntoiseltahan tuo näyttää ja mitä olen noita pyyntejä maailmalla vaklaillut, niin ei tuo nyt vallan turvonneelta vaikuta, mutta enpä minä noista osaa sanoa. Itselläni on kymmenen vuotta uudempi niin en tarvitse tuota, ostakoon joku muu :-D . Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
hallu 07.01.2017 18:50:06 | |
---|
BugBadWolf: Joidenkin mielestä ei edes tarpeeksi ;D Jos Kitarakuusta on referenssiksi (ja miksi ei olisi?), hinta on 5 vuotta vanhemman luokkaa. Se viis vuotta vanhempi on sitä aitoa vintagea ja pitäisi olla huomattavasti arvokkaampi koska oli Lexan firma vielä silloin. Tuohan on CBS:n tekele eikä enää siksi puristeille kelpaa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
varakeef 07.01.2017 18:52:10 | |
---|
hallu: Se viis vuotta vanhempi on sitä aitoa vintagea ja pitäisi olla huomattavasti arvokkaampi koska oli Lexan firma vielä silloin. Tuohan on CBS:n tekele eikä enää siksi puristeille kelpaa. Paitsi että Henkka, Ynkka ja Blackmore, eli on noilla 60-luvun lopun soittimillekin ylimääräistä kysyntää, joka näyttää hintoihin vaikuttavan. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
BugBadWolf 07.01.2017 18:53:53 | |
---|
hallu:...eikä enää siksi puristeille kelpaa. Niin... Meinasin jo lausua tähän, mutta totesin että parempi antaa vintageroihun sammua välillä ;D Itse en osta stratoa, koska siinä on kaikki väärässä paikassa. Aiheeseen sen verran, että jos ne puristit määräävät hinnan, tuossa on vähän liikaa konsa väärä vuosi on hän. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
KNAC 07.01.2017 20:07:25 | |
---|
'68 Strato osuu Reverbin price guiden hintahaarukan yläpäähän. Toisaalta torilla olevan pyynti on vähemmän, kuin kolmen vastaavan Reverbissä. Kitarakuun '63 on vähän huono verrokki, refin ja jyrsinnät tiputtaa karkeasti puolet arvosta. |
mpekkanen 07.01.2017 20:22:12 | |
---|
KNAC: '68 Strato osuu Reverbin price guiden hintahaarukan yläpäähän. Toisaalta torilla olevan pyynti on vähemmän, kuin kolmen vastaavan Reverbissä. Kitarakuun '63 on vähän huono verrokki, refin ja jyrsinnät tiputtaa karkeasti puolet arvosta. Onhan tässä onneksi mahdollisuus myös vaihtoon. Kitarakuussa ei todennäköisesti kelpaa nuo vaihdokit :) |
AngieRainbow 07.01.2017 20:53:10 | |
---|
mpekkanen: Onhan tässä onneksi mahdollisuus myös vaihtoon. Kitarakuussa ei todennäköisesti kelpaa nuo vaihdokit :) Ei vittu... Mistä luulet, että sinne Kitarakuuhun tulee kitaroita, jos vaihdokit ei kelpaa? What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Kefiiri 07.01.2017 20:57:05 (muokattu 07.01.2017 20:57:35) | |
---|
AngieRainbow: Ei vittu... Mistä luulet, että sinne Kitarakuuhun tulee kitaroita, jos vaihdokit ei kelpaa? mpekkanen viittasi M. netin torilta linkitetyn ilmoituksen vaihdokkiehdotuksiin. En ole musiikin asiantuntija. |
AngieRainbow 07.01.2017 21:03:31 | |
---|
Kefiiri: mpekkanen viittasi M. netin torilta linkitetyn ilmoituksen vaihdokkiehdotuksiin. Aa ok. My bad! Pahoittelut mpekkaselle. Ymmärsin väärin. Tuskin tosiaan traktori kelpaa Kitarakuuhun :) What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
mpekkanen 07.01.2017 21:05:50 (muokattu 07.01.2017 21:07:54) | |
---|
Joo, tuossa 68' stratossahan kelpasi 9800 euron lisäksi, vaihdossa Busterin alumiinivenettä, matkailuvaunua ja jotain pikkutraktoria... Ne ei varmaan tuonne Kitarakuuhun käy, mutta vain omakohtainen veikkaus... E: Ihan hauskahan näitä välillä hieman erilaisiakin ilmoituksia on katsella :) |
Plussa mpekkaselle jutun avaamisesta. Ketjua ilmoituksen poistumisen jälkeen selaava lukija ilahtuu, kun selviää että mistä ihmeestä tässä puhuttiin :) En ole musiikin asiantuntija. |
Shredator 19.01.2017 07:45:43 | |
---|
Analogmanin hintoja ei voi kuin ihmetellä. Kiinassa tehtyä Prince of tonea saa Suomeen 180 €, omani myin pois paljon halvemmalla. Silti torilla liikkuu pyyntejä 250 € https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1222836 Älkää hyvät ihmiset lähtekö tähän hypeen, se on vain modattu tubescreamer. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Laulava Kylätohtori 19.01.2017 10:55:59 | |
---|
Shredator: Analogmanin hintoja ei voi kuin ihmetellä. Kiinassa tehtyä Prince of tonea saa Suomeen 180 €, omani myin pois paljon halvemmalla. Silti torilla liikkuu pyyntejä 250 € https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1222836 Älkää hyvät ihmiset lähtekö tähän hypeen, se on vain modattu tubescreamer. Mitä harvinaista herkkua? :D Näitähän on melkein koko ajan torilla myynnissä. Ja pari kertaa, kun itse mietin ostoa, hinta oli aina 140 euroa, mutta pidin sitäkin liian kalliina. 250 euroa, heh heh! :) Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
ÄrGee 23.01.2017 11:05:06 | |
---|
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Shredator 23.01.2017 11:58:12 | |
---|
ÄrGee: Tämä Shredatorin Agile on uutena 600 dollaria + tänne tuotuna verot ja tullit päälle. BKP:t eivät ole ilmaiset, mutta minusta hieman suolainen hinta ;) https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1215687 Maksoin tuosta itse käytettynä saman verran ja Suomeen tuotuna uuden hinta olisi 1300e pintaan. Ihan kuinka vaan, ainahan voi yrittää tingata. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
ÄrGee 23.01.2017 12:31:45 | |
---|
Shredator: Maksoin tuosta itse käytettynä saman verran ja Suomeen tuotuna uuden hinta olisi 1300e pintaan. Ihan kuinka vaan, ainahan voi yrittää tingata. Ihan kivat suomilisät hinnassa... Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Shredator 23.01.2017 13:48:38 | |
---|
ÄrGee: Ihan kivat suomilisät hinnassa... Eli samalla periaatteella siis kaikki rapakon takaa tuotu kampe kuuluisi tähän kategoriaan. Eipä siis muuta kuin itse tilailemaan! Kannattaa tsekata yleensäkin Agilet, on todella hyviä kitaroita ja todella hyvillä spekseillä. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
antikristus 23.01.2017 14:03:43 | |
---|
Shredator: Eli samalla periaatteella siis kaikki rapakon takaa tuotu kampe kuuluisi tähän kategoriaan. Eipä siis muuta kuin itse tilailemaan! Kannattaa tsekata yleensäkin Agilet, on todella hyviä kitaroita ja todella hyvillä spekseillä. Agilen kasi pääs kyllä yllättämää sillä kuinka hyvä kitara se oli. Halpis Korean ritsa olikii ihan Japai Prestigen tasonen keihäs. Jackson-mies |