Ja Fripp on maailman kovin kitaristi. |
Vestu 15.06.2004 13:47:07 | |
---|
Ja Fripp on maailman kovin kitaristi. heheh..joopajoo. MINUN MIELESTÄNI Frippin musiikki on korvia rasittavaa melusaastetta. On kyllä tähän astisista G3:n "vieraista" surkein. Mutta menenpä silti katsomaan konsertin. Onhan siellä sentään maailman kovin kitaristi eli Steve Vai. Like father like scum |
Pande 16.06.2004 19:50:23 | |
---|
Joko Pande on King Crimsonia ehtinyt kuuntelemaan? En vielä. King Crimsoni on vältelly mua vaikka oon koittanu pitää korvat auki. Toisaalta kiva mennä G3:seen ja yllättyä Frippin soitosta (toivonmukaan positiivisesti) kun ei ole juurikaan sitä kuullut. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Jucciz 16.06.2004 19:53:04 | |
---|
heheh..joopajoo. MINUN MIELESTÄNI Frippin musiikki on korvia rasittavaa melusaastetta. On kyllä tähän astisista G3:n "vieraista" surkein. Mutta menenpä silti katsomaan konsertin. Onhan siellä sentään maailman kovin kitaristi eli Steve Vai. Hoho! Tällä kertaahan siellä sentään on yksi kitaristi ja vain kaksi tiluttajaa. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Necromuru 16.06.2004 23:25:49 | |
---|
Hoho! Tällä kertaahan siellä sentään on yksi kitaristi ja vain kaksi tiluttajaa. Nooh, Mielipiteitä on erilaisia joten ei nyt aleta riehumaan. G3. 18.6.
Be Prepared... |
stratocaster 16.06.2004 23:39:21 | |
---|
kuunnelkaa king crimsonin VROOM. Siinä on siisti biisi! Voimaa!! Nopeutta!! |
Brian May jr. 17.06.2004 16:06:07 | |
---|
Nooh, Mielipiteitä on erilaisia joten ei nyt aleta riehumaan. Ei tässä mitään riehuta, vaan ilmaistaan niitä erilaisia mielipiteitä. MINUSTA Jussiz osui naulan kantaan.:) Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Piirakka 17.06.2004 17:03:32 | |
---|
Piti vain sanoa että Satrianilla on ainakin jamimeininki livenä, bändi-improakin joskus, se on asiallista.. Vai taas soittaa suunnilleen levyversiot joka biisistä, eihän se mitään live-soittoa ole! En mä kummankaan musiikista syty mutta kyllä tuota tekniikkapelleilyä on hauska joskus kuunnella, aika tuollaista autopelimusiikkia, mun autossa soi kyllä Skatalites : ) "I play stratocasters because no one good has ever played one!" |
Kurosawa 18.06.2004 14:50:24 | |
---|
Prkle!!!!Eikös se Fripp kuiteski ole parempi vaihtoehto G3-poppooseen kuin tämä maailman ainoa elossa oleva viikinki????Olis muuten kiva tietää miksi Ynmkkä ei enää soita kyseisessä poppoossa enää???? |
JS 18.06.2004 16:28:35 (muokattu 18.06.2004 16:32:23) | |
---|
Vastauksena edelliseen viestiin: G3 1996 marked the beginning of G3 - this first year featured JOE SATRIANI, STEVE VAI and ERIC JOHNSON (plus KENNY WAYNE SHEPHERD for the first few shows) and toured North America G3 1997 Europe: JOE SATRIANI, STEVE VAI, ADRIAN LEGG North America: JOE SATRIANI, KENNY WAYNE SHEPHERD, ROBERT FRIPP G3 1998 Europe: JOE SATRIANI, MICHAEL SCHENKER and ULI JOHN ROTH G3 2000 JOE SATRIANI, STEVE VAI, ERIC JOHNSON G3 2001 teamed JOE SATRIANI and STEVE VAI up with Dream Theater's JOHN PETRUCCI 2003 had JOE SATRIANI and G3 alumni STEVE VAI teaming up with YNGWIE MALMSTEEN Eli kyllä se kokoonpano muutenkin on vaihtunut (ei siis johdu siitä etteikö Ynkkä muka olisi hyvä)... Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä. |
Invader 19.06.2004 18:25:30 | |
---|
Hoho! Tällä kertaahan siellä sentään on yksi kitaristi ja vain kaksi tiluttajaa. Jotenkin näin keikan jälkeen tämä lausahdus nostaa suun aika leveään virneeseen :P Tai sitten ei... |
metropolit 19.06.2004 18:59:53 | |
---|
Jotenkin näin keikan jälkeen tämä lausahdus nostaa suun aika leveään virneeseen :P Ei mikään ihme. Oli Fripp mullekin melkoinen pettymys. Onneksi Vai ja Satriani tilutteli Frippinkin puolesta... |
Snowblind 19.06.2004 19:10:07 | |
---|
Ei mikään ihme. Oli Fripp mullekin melkoinen pettymys. Onneksi Vai ja Satriani tilutteli Frippinkin puolesta... Fripp oli hyvä, harmi vaan ettei tollaistakaan musaa kaikki tajunneet. Huonoa oli vaan että hän jossain piilossa istui, näin vaan viritystapit ja vähän päälakea välillä. Kovia soolojakin veti loppujameissa, vähän liian hiljaisella oli vaan hänen soundit. 0100100001101111011010000110111100101110 |
Pande 19.06.2004 19:19:58 (muokattu 19.06.2004 19:20:22) | |
---|
Fripp oli hyvä, harmi vaan ettei tollaistakaan musaa kaikki tajunneet. Huonoa oli vaan että hän jossain piilossa istui, näin vaan viritystapit ja vähän päälakea välillä. Kovia soolojakin veti loppujameissa, vähän liian hiljaisella oli vaan hänen soundit. Alun psykedeeliset soundscape-maalailut oli hyvää meditaationauhamatskua, loppujameissa Frippiä ei valitettavasti kuullut, sormet viuhuivat nopeasti ylösalas kaulaa josta huomasi että jotain siellä soitetaan. (Äänimiehille vois pari raippaa antaa monestakin syystä, vaikka eihän se helppoa hommaa ole..) Se "Red" jonka soittivat loppujameissa kuulosti todella hienolta -- pitänee tosiaan etsiä sitä King Crimsonia jostain ja tutustua siihen. If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Lightning 19.06.2004 19:50:37 | |
---|
Fripp oli hyvä, harmi vaan ettei tollaistakaan musaa kaikki tajunneet. Huonoa oli vaan että hän jossain piilossa istui, näin vaan viritystapit ja vähän päälakea välillä. Kovia soolojakin veti loppujameissa, vähän liian hiljaisella oli vaan hänen soundit. En ymmärrä... Oliko se alun 30 minuutin vinkuminen Frippiä. Mää en nähnyt sitä äijää koko keikan aikana. Johtunee varmaan siitä että en ollu permannolla enkä oikealla puolella taloa.(olin kuitenkin sopivan lähellä lavaa vasemmalla puolella.) Mitään mielikuvaa mulla ei oikeestaan aikaisemmin Fripistä ollu, mutta silti petyin. Ois se ollu kiva ku se ois ees tullu jossain vaiheessa lavalle. Se Crimsomin biisi oli kyllä hyvä ja koko keikka muutenki oli loistava. "Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy |
metropolit 19.06.2004 20:22:24 | |
---|
Fripp oli hyvä, harmi vaan ettei tollaistakaan musaa kaikki tajunneet. Huonoa oli vaan että hän jossain piilossa istui, näin vaan viritystapit ja vähän päälakea välillä. Kovia soolojakin veti loppujameissa, vähän liian hiljaisella oli vaan hänen soundit. Petyin Frippiin varmaan sen takia että en todellakaan odottanut mitään tollasta. A katsomosta oli ihan turha yrittää äijää bongata, ku se istu siellä vasemmassa nurkassa. Voisi todeta tän keikan perusteella että äijän musiikki ja lavaesiintyminen on molemmat aika omaperäisiä |
Svensson 19.06.2004 21:12:10 | |
---|
Piti vain sanoa että Satrianilla on ainakin jamimeininki livenä, bändi-improakin joskus, se on asiallista.. Vai taas soittaa suunnilleen levyversiot joka biisistä, eihän se mitään live-soittoa ole! En mä kummankaan musiikista syty mutta kyllä tuota tekniikkapelleilyä on hauska joskus kuunnella, aika tuollaista autopelimusiikkia, mun autossa soi kyllä Skatalites : ) Mielestäni Vai ei todellakaan soittanut lähellekkään levyversioita biiseistään ! Satriani oli paljon lähempänä niitä . Hi kids , my name is Svensson , this is how I blow everyone away on the guitar ! ... Im Fucking amazing . |
paranoid android 19.06.2004 23:19:09 | |
---|
Minulla kävi mäihä, näin Frippin koko ajan täydellisesti. Miehen kitara oli kyllä miksattu aivan liian alas. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Aerodactev 20.06.2004 00:52:51 | |
---|
Jotenkin näin keikan jälkeen tämä lausahdus nostaa suun aika leveään virneeseen :P Sitten kun lyö jonkun King Crimsonin 70-luvun levyn soimaan niin virne siirtyy toisaalle...
Long = progressive = good
|
Herra Rapu 20.06.2004 03:59:21 | |
---|
jiihuu, B-katsomon 1. rivi 2. paikka eli ihan keskeltä edestä ja pääkallopaikalta.. Frippin aikana tuli hieman outo viilis. |