VeKrio 27.12.2016 23:40:29 | |
---|
markkuliini: Juurikin näin. Mulle nuo on aika tasan jossain normi-A:n ja Keropen välimaastossa. Onko A Armandit sitten myös sieltä A ja K välimaastosta? Oon jotenkin ihan pudonnut Zildianien malleista kärryiltä. Armandeja ei kai enää uutena ole olemassakaan enää. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
Jucciz 01.01.2017 20:47:07 | |
---|
Bosphorus 20" Stanton Moore Trash Crash Tahdoin törkeän kuuloisen pellin ja semmoisen sain. |
Mikael 01.01.2017 21:10:25 | |
---|
Jucciz: Bosphorus 20" Stanton Moore Trash Crash Tahdoin törkeän kuuloisen pellin ja semmoisen sain. Noi Boshporuksen Stanton Mooret on kyllä monta kertaa olleet mielessä ja kuumottaneet... mut eivät oo osuneet sopivalla hetkellä ikinä kohdalle. Stanton on kyllä nykyrumpalesta ihan ehdotonta kärkikaartia mun kirjoissa. Fuzz is Clean!
https://soundcloud.com/skipzoneband |
pekkap82 01.01.2017 23:26:04 | |
---|
VeKrio: Onko A Armandit sitten myös sieltä A ja K välimaastosta? Oon jotenkin ihan pudonnut Zildianien malleista kärryiltä. Armandeja ei kai enää uutena ole olemassakaan enää. Armandit on edellistä A-mallistoa, mutta kevyempiä kuin sarjan normipellit. Kun mallisto uudistettiin 2013, niin sitä muutettiin muutenkin kuin painojen osalta. Armandit kuulostaa kovemmalta ja kirkkaammalta kuin uudet A:t. |
Jucciz 01.01.2017 23:53:45 (muokattu 02.01.2017 02:44:43) | |
---|
Mikael: Noi Boshporuksen Stanton Mooret on kyllä monta kertaa olleet mielessä ja kuumottaneet... mut eivät oo osuneet sopivalla hetkellä ikinä kohdalle. Stanton on kyllä nykyrumpalesta ihan ehdotonta kärkikaartia mun kirjoissa. Tuu testaamaan, saunomaan ja hakemaan tomikassi. Saat fiilistellä vanhoja rumpujasikin. :) E: Ja joo, Stantonin soitossa on kyllä hyvänmakuista svengiä. Tulee joistain pätkistä mieleen Medeski, Martin & Wood -aikaisen Scofield-homman komppimeininki. Hitto että on hyvää groovea, eikä tartte sanoa paljon kun sanoo oikeilla sanoilla! |
Epämuusikko 02.01.2017 20:02:56 | |
---|
Stantonin kansankynttiläjyyttä, kirjojaan ja sivistystä aiheistaan arvostan. Soittonsa menee mulla monesti 4/5 -kategoriaan, mutta parempi sekin kuin 3/5. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
markkuliini 02.01.2017 20:34:58 (muokattu 02.01.2017 20:35:52) | |
---|
Epämuusikko: Stantonin kansankynttiläjyyttä, kirjojaan ja sivistystä aiheistaan arvostan. Soittonsa menee mulla monesti 4/5 -kategoriaan, mutta parempi sekin kuin 3/5. Mäkään en soittoon ihan täysin usko. Joku viimeinen niitti siitä puuttuu, en osaa analysoida. Mutta koskaan ei ole tullut siitä sellaista selkeää pään nykimis-oloa tai tanssimis-fiilistä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Mikael 02.01.2017 21:08:38 | |
---|
Mä oon nähnyt pari kertaa livenä Galacticin ja digannut kovasti. Fuzz is Clean!
EJ84 03.01.2017 13:30:26 | |
---|
|
Kahdet kapulat. Promarkin Phil Collins -signaturet, jotka on hieman lyhyemmät kepit, mutta kuitenkin aika tukevat pyöreällä kärjellä. Nämäkin on ehkä turhan painavat minulle. Vater Sugar Maple Sweet Ride:t sen sijaan on kevyet ja myös ohuet, mutta pitkät. Tosin näitä pidempiä kapuloitahan voi aina lyhentää jos tuntuu siltä. |
Bullitt 06.01.2017 00:19:32 | |
---|
Krice: Kahdet kapulat. Promarkin Phil Collins -signaturet, jotka on hieman lyhyemmät kepit, mutta kuitenkin aika tukevat pyöreällä kärjellä. Nämäkin on ehkä turhan painavat minulle. Vater Sugar Maple Sweet Ride:t sen sijaan on kevyet ja myös ohuet, mutta pitkät. Tosin näitä pidempiä kapuloitahan voi aina lyhentää jos tuntuu siltä. On niitä sen verran reilu valikoima valmiiksikin tarjolla, että lyhentämiseen tuskin on tarvetta. Lisäksi kannattaa huomioida sekin, että ns. samanlaisissa kapuloissa (tyyliin vaikka 5A) on niissäkin tuntumaeroja eri valmistajien välillä. Kannattaa käydä jossain hyvän valikoiman musaliikkeessä rohkeasti heiluttelemassa ja fiilistelemässä että mitkä passaa parhaiten omaan kouraan, nuo mieltymykset kun tuppaavat olemaan aika yksilöllisiä. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
markkuliini 06.01.2017 08:08:27 (muokattu 06.01.2017 08:09:04) | |
---|
Pari vintage ridea, niinkuin ratsuja ei olisi jo tarpeeksi. En vaan voinut vastustaa kun olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, eli M-netin torilla ja hinta oli kohdallaan. 22" Zildjian A ride, todella ohut yksilö, 50-luvun small stamp. 20" Zildjian A ride, keskiohut, 60-luvun leimalla. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 07.01.2017 02:04:28 (muokattu 07.01.2017 02:06:12) | |
---|
Krice: Kahdet kapulat. Promarkin Phil Collins -signaturet, jotka on hieman lyhyemmät kepit, mutta kuitenkin aika tukevat pyöreällä kärjellä. Nämäkin on ehkä turhan painavat minulle. Vater Sugar Maple Sweet Ride:t sen sijaan on kevyet ja myös ohuet, mutta pitkät. Tosin näitä pidempiä kapuloitahan voi aina lyhentää jos tuntuu siltä. Rumpukeppien pituushan saadaan jakamalla oma pituus 4,5:llä. Vastaavasti myös peniksen pituus kerrottuna kahdella; tämä ei toimi kaikilla. JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Mikael 07.01.2017 03:15:29 | |
---|
Kailis: Rumpukeppien pituushan saadaan jakamalla oma pituus 4,5:llä. Vastaavasti myös peniksen pituus kerrottuna kahdella; tämä ei toimi kaikilla. Tarkoittanet paksuutta? Fuzz is Clean!
Jucciz 07.01.2017 03:49:18 | |
---|
Mikael: Tarkoittanet paksuutta? Jaoin oman paksuuteni 4,5:llä ja tuloksena oli lukema, jota en osaa hyödyntää minkään soittimen soittamisessa tai välinehankinnoissa. |
Kailis 07.01.2017 13:00:10 | |
---|
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Epämuusikko 07.01.2017 19:15:15 (muokattu 08.01.2017 00:44:23) | |
---|
No niin. K Constantinople 22" medium ride. Möinkin tuossa jo yhden riden (!!!), tämän alta voisin myydä toisenkin. Seba: Voisit ostaa kaija koon hajuiset hatut kavereiksi. Ehkä. Jos sulla on ne vielä viikon 10 tienoolla niin katotaan. Hoo_: Liikkuisko istanbulin 30th anniversary? 8) ei. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Seba 07.01.2017 22:03:18 | |
---|
Epämuusikko: No niin. K Constantinople 22" medium ride. Möinkin tuossa jo yhden riden (!!!), tämän alta voisin myydä toisenkin. Voisit ostaa kaija koon hajuiset hatut kavereiksi. ♠ |
Hoo_ 07.01.2017 22:21:38 | |
---|
Epämuusikko: No niin. K Constantinople 22" medium ride. Möinkin tuossa jo yhden riden (!!!), tämän alta voisin myydä toisenkin. Liikkuisko istanbulin 30th anniversary? 8) |
Jucciz 10.01.2017 02:33:25 | |
---|
Kai noissa Constissa on jotain kovasti tehty oikein. Tahdon semmoisen mukavan ohuen 22" riden. Miksei joku iso ohut crashkin kävisi, mutta ekana se ride. |