Vaikka nuo romanikerjäläiset voivatkin soittaa huonosti, niin olen aina kuvitellut että suuntaavat esityksensä yleisölle eivätkä omalle perseelleen xD lol Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Ukko 06.01.2017 10:29:53 | |
---|
Bullitt: Vaikka nuo romanikerjäläiset voivatkin soittaa huonosti, niin olen aina kuvitellut että suuntaavat esityksensä yleisölle eivätkä omalle perseelleen xD lol Ja vaatii se sisua vetää samaa biisiä kaikkine virheineen tunnista toiseen. COVS jäsen nro 6 |
Jucciz 07.01.2017 04:07:33 | |
---|
Bullitt: Vaikka nuo romanikerjäläiset voivatkin soittaa huonosti, niin olen aina kuvitellut että suuntaavat esityksensä yleisölle eivätkä omalle perseelleen xD lol Sanaleikit, parhautta. |
Alfons Åberg 10.01.2017 18:47:49 | |
---|
Madridissa Solin metroaseman edustalla meksikolaisorkesteri soitteli standardeja. Hanuri kuului kokoonpanoon mutta pelimanni ymmärsi olla menemättä kromaattinen skaalan puolelle. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Sjömanni 11.01.2017 00:48:14 | |
---|
Presidentti: Madridissa Solin metroaseman edustalla meksikolaisorkesteri soitteli standardeja. Hanuri kuului kokoonpanoon mutta pelimanni ymmärsi olla menemättä kromaattinen skaalan puolelle. Soittiko hanurilleen vai yleisölle? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Anonymous-jazz 12.01.2017 17:42:44 | |
---|
Sjömanni: Soittiko hanurilleen vai yleisölle? Kyl se ihan showmiehen elkein veti :) "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |