Aihe: Aurora guitars
1 2 3 4 520 21 22 23 2430 31 32 33 34
delarco
24.11.2016 22:19:48
Joo, voin sanoa, että ootte asian suhteen yhtä kartalla, kuin minäkin.
Jotainhan tässä on, mitä ei mullekaan kerrota, koska suoria vastauksia kysymyksiin on mahdotonta saada.
Toisaalta tässä vaiheessa kiinnostais enemmän saada homma valmiiksi, kuin tuhrata energiaa vastauksien saamiseen.
:/
klobasa
25.11.2016 08:49:18
Jos itse olisin samassa tilanteessa niin purkaisin kaupat (ja minimoisin tappiot) ihan jo sen vuoksi, että sitten kun soitin olisi valmis niin se todennäköisesti muistuttais minua kokoajan epäonnistuneesta prosessista ja sitä myöden ei huvittais edes nähdä koko soitinta vaikka hyvä olisikin. Sitten se menisi torille puoleen hintaan.
Gabe
25.11.2016 12:04:09
TTV: Voi helvetti mitä touhua, tuohan on normaalia puu-/aihiovarastoa? Fiksuna yrittäjänä Kain kannattaisi hieman kommentoida näitä viiveitään, mikäli jotain oikeaa syytä on olemassa. Eihän tällaisella asiakaskokemukseen perustuvalla mainonnalla mikään firma kauaa sinnittele. Onneksi itse tuli valittua se toimiva kotimainen vaihtoehto :-)

Mietin samaa. :D Ruokankaalla pelitti homma kyllä täydellisesti ja kitarakin on ollut enemmän kuin täydellinen. Ei riittäisi kyllä mulla hermot tuollaiseen. Olisi kyllä kiva lukea itse tekijänkin kommentteja, kun hän kuulemma ketjua kuitenkin seuraa. Etenkin kun näyttää tämä toimituksien paha viivästyminen olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.

delarco: Joo, voin sanoa, että ootte asian suhteen yhtä kartalla, kuin minäkin.
Jotainhan tässä on, mitä ei mullekaan kerrota, koska suoria vastauksia kysymyksiin on mahdotonta saada.
Toisaalta tässä vaiheessa kiinnostais enemmän saada homma valmiiksi, kuin tuhrata energiaa vastauksien saamiseen.
:/

Pakko kysyä että mikset vain peru tilausta ja hanki kitaraa joltain toiselta? Vähän tuntuu että vaikka menisit jonkun toisen pajan jonon hännille niin saisit sen kitaran siltikin nopeammin. Lyöt rahat vaikka: Ruokankaan, Amfisoundin tai Hallan pajalle niin ei tartte arpoa tuleeko kitaraa vai ei.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
delarco
25.11.2016 12:18:19
Gabe: Pakko kysyä että mikset vain peru tilausta ja hanki kitaraa joltain toiselta?

Itsepäisyyttä? :)
Kun tässä on näin pitkään mennyt, niin mielellään homman katsois loppuun asti.

Se mikä tässä eniten "pelottaa", on se että kun keppi on käsissä, siinä on mennyt jotain speksien suhteen pieleen.
Sitä kun tuppaa ehkä unohtumaan jotain matkan varrella, vaikka tosin kaikki speksien suhteen on kirjallissa muodossa toimitettu.

Jos kaikki on muuten kohdillaan ja laatu on sellaista, mitä on kerrottu, niin olen tyytyväinen.
Jos ei, niin sitten kyllä vituttaa.
Morri
25.11.2016 16:20:53
delarco: Itsepäisyyttä? :)
Kun tässä on näin pitkään mennyt, niin mielellään homman katsois loppuun asti.

Se mikä tässä eniten "pelottaa", on se että kun keppi on käsissä, siinä on mennyt jotain speksien suhteen pieleen.
Sitä kun tuppaa ehkä unohtumaan jotain matkan varrella, vaikka tosin kaikki speksien suhteen on kirjallissa muodossa toimitettu.

Jos kaikki on muuten kohdillaan ja laatu on sellaista, mitä on kerrottu, niin olen tyytyväinen.
Jos ei, niin sitten kyllä vituttaa.

Laadun suhteen en hetkeäkään epäile olevan moitteen sijaa, se kohtaako laatu/lopullinen tuote omien odotusten kanssa on sitten toinen juttu...mutta niinhän se on kaikkien kitarakamojen kanssa.
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Jeszse
25.11.2016 17:09:46
Gabe: Lyöt rahat vaikka: Ruokankaan, Amfisoundin tai Hallan pajalle niin ei tartte arpoa tuleeko kitaraa vai ei.

Amfisoundin suhteen oon kyllä hieman eri mieltä.
Siirryn huoneisiin || The Jasser Arafats || Crimson Day
delarco
25.11.2016 17:20:25
Jeszse: Amfisoundin suhteen oon kyllä hieman eri mieltä.

Niin, eikös siellä toinen seppä lopettanut ja firman kohtalo muutenkin vähän auki?
Ruokangas taitaa olla hinnoittelun puolesta tavoittamattomissa.
Halla olisi kyllä ykkösvaihtoehto, jos nyt pitäisi projektiin alkaa.
Pari kertaa käyttänyt siellä keppejä huollossa.
Gabe
25.11.2016 20:41:10
Jeszse: Amfisoundin suhteen oon kyllä hieman eri mieltä.

Mikäs Amfissa on nykyään vialla? Omat kokemukset ovat olleet positiivisia, mutta kuulisin mielelläni jos näin ei ole enää asian laita.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Karhukoira74
25.11.2016 20:50:51

Gabe: Mikäs Amfissa on nykyään vialla? Omat kokemukset ovat olleet positiivisia, mutta kuulisin mielelläni jos näin ei ole enää asian laita.

Minusta ei mikään, molemmat Amfit on parhaita vehkeitä mitä mulla esim. on...eikä laadussa ole työstön tai viimeistelyn osalta mitään sanomista. Aikataulut sielläkin vähän venähti, mutta näin jatkuvasti persaukisena ja nykyisin voi sanoa köyhänä mua ei ne kauheasti ole haitanneet.

Mutta viimesimmän tiedon mukaan Tomi on vissiin lähteny opiskelemaan, ja Sampo tekee perushuoltoja Amfilla vaan tällä hetkellä. En tiedä rakenteleeko sitten noita peruskitaroita ja -bassoja siinä sivussa kans. Mutta ilmeisesti yhden miehen pajana nyt tällä hetkellä.
-So many assholes, so few bullets-
Type
25.11.2016 21:06:28

Gabe: Mikäs Amfissa on nykyään vialla? Omat kokemukset ovat olleet positiivisia, mutta kuulisin mielelläni jos näin ei ole enää asian laita.

Ei kait siinä muuta vikaa ole, kuin että toiminta on lakannut 30.6.
http://www.kauppalehti.fi/yritykset … itys/amfisound+avoin+yhtio/17571395
Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin.
Gabe
25.11.2016 21:20:07
Type: Ei kait siinä muuta vikaa ole, kuin että toiminta on lakannut 30.6.
http://www.kauppalehti.fi/yritykset … itys/amfisound+avoin+yhtio/17571395

No hittolainen, olipa yllättävä uutinen. Ja sen verran oleellinen tiedonmuru että sen voisi ehkä laittaa tuonne sivuillekin. :)
delarco
25.11.2016 21:32:01
Enkös minä nuin tuossa epäilly? :D
telesson
25.11.2016 22:30:53

Itellä lähti Amfista eebenotelauta halkeilemaan. Jotenkin olisi toivonut että Suomessa rakennettu kitara olisi selvinnyt Suomen olosuhteissa, mutta eipä näköjään. Liian vähän aikaa olleet puut kuivumassa. Muuten työnlaatu kepissä oli sellaista 8/10, eli ei lähellekään täydellistä muttei huonoakaan. Kyseessä on tietty huomattavasti edullisempi paja kuin esim. Ruokangas, joten siihen suhteutettuna keppi ollut ihan OK.
Gabe
26.11.2016 09:26:47
telesson: Itellä lähti Amfista eebenotelauta halkeilemaan. Jotenkin olisi toivonut että Suomessa rakennettu kitara olisi selvinnyt Suomen olosuhteissa, mutta eipä näköjään. Liian vähän aikaa olleet puut kuivumassa. Muuten työnlaatu kepissä oli sellaista 8/10, eli ei lähellekään täydellistä muttei huonoakaan. Kyseessä on tietty huomattavasti edullisempi paja kuin esim. Ruokangas, joten siihen suhteutettuna keppi ollut ihan OK.

Mulla oli myös amfin eebenlaudassa pieniä kuivahalkeamia. Muuten se oli ihan ok keppi, ei ihan Ruokankaan tasoa mutta kova maila kuitenkin.
delarco
09.12.2016 16:38:31
Alkaa oleen valmista...:D :D :D

https://muusikoiden.net/dyn/users/150003.jpg
Laulava Kylätohtori
09.12.2016 16:41:46
delarco: Alkaa oleen valmista...:D :D :D

Sulla on tollanen vähän modernimpi, rohkean erilainen, design...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
Progorava
09.12.2016 17:42:59
delarco: Alkaa oleen valmista...:D :D :D

Avainlipputuote kuitenkin.
Välimallin jätkä, välimallin laulu, välimallin naamataulu.
TTV
22.12.2016 22:29:24
delarco: Nyt äijät popparit esiin, sormet ja varpaat ristiin...

*Rummunpärinää*

Tuli ilmoitus, että:
"Se on valmiina viimeistään puolenkuun aikaan, eli 15.1.2017"

:D :D :D

Toivotaan, että saat viimein kitarasi, itellä ei ois hermo pitäny tuollaisessa vitkuttelussa.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
mikpe
23.12.2016 17:09:21 (muokattu 23.12.2016 17:20:34)
delarco: Nyt äijät popparit esiin, sormet ja varpaat ristiin...

*Rummunpärinää*

Tuli ilmoitus, että:
"Se on valmiina viimeistään puolenkuun aikaan, eli 15.1.2017"

:D :D :D

Toivottavasti saat kitarasi mutta älä vielä Welcome-kylttiä ripusta, ei tule pettymyksiä. Oman kitarani toimituksesta kysyin maaliskuussa, oli kolmen seuraavan valmistuvan joukossa. Toukokuussa tilauksen vuosipäivänä kysyin valmistumisesta, vastauksena sain että on kokoamista vailla valmis, noin kaksi viikkoa. Marraskuussa kysyin valmistumisesta, kaula on juuri valmistunut mutta ei mitään muuta. Alkaa hieman jo usko loppua.

Olen (työ)elämässä tottunut siihen että sovitut aikataulut pitävät, aina tulee viivästyksiä ja asioita sattuu mutta asioista tulisi tiedottaa. Minulla ei ole tästä kitarasta ja sen valmistumisesta leipä kiinni, eikä asialla ole mikään kiire, mutta ottaa pattiin se että mitään informaatiota ei ole ilman kysymistä saanut sekä suoranainen valehtelu. Kitaran valmistuminen alkaa olla yhdentekevää, haluaisin vain hiljalleen päästä asiasta eroon.

Tämän kitaran odotusaikana olen tilannut ja saanut kaksi kotimaista kitaraa, useamman vahvistimen ja kaapin. Muut kotimaiset kitarakamavalmistajat ovat toimineet esimerkillisesti, aikatauluissa on pysytty ja informaatio on kulkenut. Aurora ei vain saa hommaa tomimaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)