Aihe: Kuluneet letkautukset
1 2 3 4 5 6 7
Trebla
10.06.2004 16:13:12 (muokattu 10.06.2004 16:32:25)
Tämmöisen version minä olen joskus kuullut :
Karjalasta heilin minä löysin, löysin... suu- ja sorkkatautisen...

Ja mites menikään ne Delilah:in väännetyt sanat?
Why should I be frightened of dying? There's no reason for it, you've gotta go sometime.
Jaskaa pakoon
10.06.2004 16:31:07
On morsiamell suunnaton pää
Jalmus
10.06.2004 16:44:34
Karjalan Marjaana:

"Hei kauan etsin, kauas kuljin
kunnes löytyi kuppa Karjalan
Taudin vihdoin sain
kun suljin syliin Marjaanan"

"...Marjaana on karvainen nainen
ja mä koskaan kadu sitä en..."
Jami
10.06.2004 17:00:14

Heili karjalasta:
"Satulaas kun nousen kulta
heijaa-huuto pääsee sulta"

Tangoa:
"ja joka yöö tuo kumimuna saapuu"

ja sitten Lipposen Paavon lempibiisi: "Päivin öin"

Nyt ei Ylliä huvita, Ylli menee kaffille. Me soittajatkin sitten meemmä peräs.

Elikkäs tauko. "joko taas"-huutaa joku. Kiitos kovasti, vastaa bändi. Siinä vaiheessa kun tauolle lähdettäessä yleisö huutaa että "vihdoinkin" ja soittamaan tullessa että "joko taas" niin voimmekin lopettaa nämä hommat.
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
standby
10.06.2004 23:21:38
Jamppa Tuominen: Minkä aamu toi, sen ilta vei

"....kuin kynttilä on elimeni tää..."
Jami
10.06.2004 23:26:51

johon Juha-Matti vastaa:

"mikä sille oikein tuli,
kun se aivan niin kuin suli"
Suomalaanen ei usko ennenku näköö. Mutta härmälääsen pitää päästä koittamahan.
El Condor
11.06.2004 12:34:44
Tähti ja meripoika: tahdin tauko hetkeks seisahdan mä kannelle-kohdassa (ehkä maailman vanhin juttu).

Ja saman biisin "kotihin mä laitan terveiset" -kohdassa mikkiin huuto: "Terveisiä kotiin!"

Myös Tiikerihai-biisissä huumorihumppa-henkiset "Hui hai!" -huudot piristävät kummasti tunnelmaa...
vanhami
11.06.2004 14:16:46
On pyydetty rokkia, siispä soitamme... humppaa.

Testasin eilen mummojen illansuutansseisssa. Toimi. olisittepa kuulleet sen hepotuksen huokauksen...

Tuli ihan tahallaan testailtua kaikkia ihan helvetin tylisä vitsejä.

"Seuraavaksi matkaamme musiikillisesti itärajan taakse. Tämä juttu ei kerro siitä bussimatkasta leningradiin, koskapa se on nimeltään unohtumaton ilta. Niistä bussimatkoistahan kukaan teistä ei juuri mitään muista " *naurua*

etc etc

Mika
kyänäino
11.06.2004 14:43:32
Lentäjän halki käy ilmojen tie.
Jalmus
11.06.2004 14:50:24
Jamppa Tuominen: Minkä aamu toi, sen ilta vei

"....kuin kynttilä on elimeni tää..."

"Minkä aamu toi,
sen Jamppa kyllä joi..."
Kumiankka
11.06.2004 15:56:20
... erittäin taitava ja kokenut orkesterimme soittaa hyvin yhteen, joskus jopa puoli kahteen...

Ja seuraavaksi kuullaan basistimme lempikappale, hieman vanhempaa jazz tuotantoa, kaunis biisi KUISKAUS MOLLISSA
Sähköjänis
12.06.2004 00:50:31
"minä soitan, harva diggaa
ihmiset on kummissaan"
pekkajau
12.06.2004 11:01:34
Tää on tosi tapaus tuolta Ikaalisten Kylpylästä joku vuosi takaperin.

Oltiin emännän kanssa rentoutumassa Ikaalisten Kylpylässä. Se oli joku palkintomatka silloiselta työnantajalta monivuotisesta hyvin peitellystä laiskottelusta. Siihen tuli päivällä erään tunnetun artistin bändi ja respassa vastaanottovirkailija antoi ymmärtää että on ihan täytta ja soittajille ei ole nyt mahdollista järjestää majoitusta siinä päärakennuksessa vaan on mentävä jonnekin helevetin kauas bunkkaamaan jollekin ns. "takatalolle". Kitaristi pikkusen siinä ns."piti puoliaan" mutta lopulta oli tyydyttävä tilanteeseen hänenkin. Oli mukava seurata siinä sivussa tilannetta.

No ei siinä mitään. Illalla solisti ja bändi rupes vetämään "shoutansa" ja kansa karkeloi. Sitten tuli tauko ja solisti kuulutti mikkiin:"No niin arvoisa yleisö...nyt me pidämme tässä välissä viidentoista minuutin tauon!" Jolloin kitaristi astui valokeilaan ja lisäsi solistin mikkiin: "PLUS MATKAT!"
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Irti Humpasta
12.06.2004 11:14:39

...respassa vastaanottovirkailija antoi ymmärtää että on ihan täyttä ja soittajille ei ole nyt mahdollista järjestää majoitusta siinä päärakennuksessa vaan on mentävä jonnekin helevetin kauas bunkkaamaan ...

Kuopion Rauhalahtihan järjestää aina soittajien majoituksen sinne vi*** kerrostaloon.... Olivat käärmeissään, kun pidimme röyhkeästi välillä 22 minuutin paussit... Kommentoimme vaan, että on niin saatanan pitkä matka taukopaikkaan ....
T.K:n bändissä oli aina välillä kiva olla hankala ;)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
isojussi
14.06.2004 00:25:33
Heili karjalasta:
"Satulaas kun nousen kulta
heijaa-huuto pääsee sulta"...

No mites Pohjanmaalla vedetään Tulipunaruusut?

Ilman lappuja joka tapauksessa ilmeisesti?

Hän kohta minut sitoi nailon köysin....

...ja kuitenkin vähän onnellinen oon?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
WanhaWetäjä
14.06.2004 00:59:23

No mites Pohjanmaalla vedetään Tulipunaruusut?

Ilman lappuja joka tapauksessa ilmeisesti?

Ilman lappuja vetivät prkl telkussa tuo Klaptoni ja Gäddi ja keitä nyt niitä olikaan ja yks neekerkin oli mukana(ei varmaan osannut lukea eli mitä se nyt lapuilla?)...oli kyllä paska bändi kun ei ollut lapun lappua...et sä varmaan
IsoJ tollasten kans edes kehtais vetää,onnetonta touhua,sano!Kyllähän toki täplät olla pitää että voi vetää...

Yx aikas kulunut letkautus tuli mieleen:"Oikeen hyvää iltaa,on oikeen(helevetin) mukavaa olla taas täällä hevonvitussa(nimi muutettu!)kiva että teitä tanssitaitoisia(naurunpyrskähdyksiä!) on taas jälleen kerran täällä näinkin mukavasti paikalla,ja eiköhän aloiteta tuttuhun tavalliseen tapaan valssilla"...voi svide,bluesia mäkin oisin aina halunnu soittaa ;-)))
klunssila
14.06.2004 08:41:54

Kaihdinta vasten näin varjojen yhtyvän liikkeen...
Rumpujen ja mikserin takana treenikämpiltä... Palamme halusta!
työläinen
14.06.2004 09:00:55 (muokattu 14.06.2004 09:01:43)
Tämmöisen version minä olen joskus kuullut :
... suu- ja sorkkatautisen...

"Kaihdinta vasten näin rakuunan raiskaavan ruunaa..."

tai

"Kaihdinta vasten näin 'henkilö' raiskaavan koiraa...

Ei, ei, ei, huusi koira"
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
työläinen
14.06.2004 09:26:29
Heili Karjalasta - "Hei Karjalasta Bill heilin minä löysin... ", "Kauas maailmaan minä poika läksin soittamaan...", "tunne outo rinnassani on kuin piano povellani ja muutenkin vähän onnellinen oon", "vaan en saanutkaan, vaan en saanutkaan...", "mutta rinnassain yks on haave vain, jospa Karjalaa taas saada vois"

Tulenliekki - "En ymmärtänyt että liekin heitin vaarallinen olla vois..." (musta tää on aika hyvä kyllä)

Tango Romanesca - "... ja ruusu kaunein Somalian on hän varmaan"

Kulkurin valssi - "Hän pistää vain Spraitilla tanssiks..."

Lesken lempi - "Kamarissa nukkuu Paavo Lipponen, ja ikkunasta katsoo Paavo Väyrynen"

Kangastusta - "Erämaahan eksyin kerran, vihertävän skeidan näin" (tosin Acre Kari on levyttänyt ko. biisin näillä sanoilla)

Tulipunaruusut - "Kaukana on mulla maja pien', viisi huonetta ja keittiö on siel"

Eräs varkautelainen kosketinsoitinomistaja on keksinyt näistä ison osan... ihan omasta päästä.
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)