Aihe: Lokaatioiden bongaus
1 2 3
jukkajylli
17.12.2016 01:59:37
Jucciz: Juups. Ja tosiaan pidempiaikaista majoitusta on tarjolla heti tien toisella puolella. Esim. äidin puolen mummo ja pappa siellä köllöttävät. Mummo itse asiassa kirjoittautui sisään just tänä syksynä, pappa seitsemän vuotta sitten.

Mä en tajunnutkaan että siellä oli hautuumaa niin lähellä, mutta tosi kummallinen tunnelma siinä kartanon piharakennuksessa oli. Sehän on semmoinen kaksi kerroksinen ja siinä on varmaan toistakymmentä huonetta. Oltiin siellä pari yötä. Mä vietin siellä yksin yhden päivän ennen Saarijärven keikkaa, kun muu bändi lähti jonnekin. Oltiin ainoat asukkaat. Siellä ei ollut henkilökuntaakaan paikalla. Ei ketään. Luin kirjaa parvekkeella ja välillä meni joku auto ohi. Outo mesta. En osaa selittää.
Stidi alla.
Jucciz
19.12.2016 01:08:06
jukkajylli: Mä en tajunnutkaan että siellä oli hautuumaa niin lähellä, mutta tosi kummallinen tunnelma siinä kartanon piharakennuksessa oli. Sehän on semmoinen kaksi kerroksinen ja siinä on varmaan toistakymmentä huonetta. Oltiin siellä pari yötä. Mä vietin siellä yksin yhden päivän ennen Saarijärven keikkaa, kun muu bändi lähti jonnekin. Oltiin ainoat asukkaat. Siellä ei ollut henkilökuntaakaan paikalla. Ei ketään. Luin kirjaa parvekkeella ja välillä meni joku auto ohi. Outo mesta. En osaa selittää.

Joo, se on vähän semmosta välimallin aluetta Äänekosken ja Saarijärven taajamien välissä, toki lähempänä ensiksi mainittua. Hietaman kirkko ja hautausmaa on sinänsä aika tuoreita, kirkko on pykätty 1997.
Tomtom
19.12.2016 11:03:39
jukkajylli: Olikohan se Äänekoskella, jossa oli joskus jokin majoitusratkaisu keikkareissulla. Siellä oli kävelymatkan päässä silta jonka kohdalla Sammy Babitzin oli ajanut Alfan ratissa kuolonkolarinsa. Pitihän se paikka käydä katsastamassa.

Tarkistettu paikka tuli jo aikaisemmin, mutta itse matkustin mummolaan vuosikymmeniä sitten juuri ko siltaa pitkin ja joka ikinen kerta faija kertoi tämän tarinan. Perinnettä pitää tietty jatkaa ja teen saman omille skideille joka kerta.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
jukkajylli
19.12.2016 17:07:00
Tomtom: Tarkistettu paikka tuli jo aikaisemmin, mutta itse matkustin mummolaan vuosikymmeniä sitten juuri ko siltaa pitkin ja joka ikinen kerta faija kertoi tämän tarinan. Perinnettä pitää tietty jatkaa ja teen saman omille skideille joka kerta.

Heh, tuttu meininki. Istut auton kyydissä matkalla landelle ja jonkin tietyn paikan tai maamerkin lähestyessä ajattelet ainoastaan: "faija alkaa kohta selittää sitä samaa, mitä joka vuosi tässä kohtaa."
Stidi alla.
Funkånaut
19.12.2016 17:11:22

jukkajylli: Heh, tuttu meininki. Istut auton kyydissä matkalla landelle ja jonkin tietyn paikan tai maamerkin lähestyessä ajattelet ainoastaan: "faija alkaa kohta selittää sitä samaa, mitä joka vuosi tässä kohtaa."

Tunnistan tämän.
"Lucifer son of the mourning, I'm gonna chase you out of earth!"
barclay
19.12.2016 20:06:23

Ai niin, kävinhän mä tossa jokunen vuosi sitten bongaamassa Puuhamaan. Alatalon Mikko lauloi siitä lapsuudessani ja vanhempani eivät koskaan vieneet mua sinne.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Kefiiri
19.12.2016 21:22:43
Tuosta muistin että minäpä olen käynyt Rölli-peikon pihassa!
En ole musiikin asiantuntija.
Ali
19.12.2016 22:48:57

Olen ollut useaan otteeseen samassa tilassa Saara Aallon kanssa 2000-luvun alussa.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
barclay
19.12.2016 23:06:11

Monesti on ollut anoppilassa päin pyöriessä tarkoitus bongata Irwinin Ryysyranta, mutta aina se on kuitenkin syystä tai toisesta jäänyt. Ehkä ensi kesänä sitten.
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Epämuusikko
20.12.2016 10:04:44 (muokattu 20.12.2016 10:08:51)
Olen seissyt tienristeyksessä.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kefiiri
20.12.2016 11:45:58
Epämuusikko: Olen seissyt tienristeyksessä.

Jos menee yöllä kolmen tien risteykseen, ilmestyy Olli Lindholm ja ehdottaa sopimusta.
En ole musiikin asiantuntija.
jukkajylli
20.12.2016 20:28:05
Kefiiri: Jos menee yöllä kolmen tien risteykseen, ilmestyy Olli Lindholm ja ehdottaa sopimusta.

Mutta jos menee täydenkuun aikaan paikalle lampsii myös Andy McCoy ja..
Stidi alla.
Saunatakki
20.12.2016 23:28:13
Kefiiri: Jos menee yöllä kolmen tien risteykseen, ilmestyy Olli Lindholm ja ehdottaa sopimusta.

Sielunsa myymisestä saa Ollin laulun lahjat? Tai ikuisen pestin (+ kaksi viikkoa) Yössä?
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
jukkajylli
21.12.2016 12:03:17
Saunatakki: Sielunsa myymisestä saa Ollin laulun lahjat? Tai ikuisen pestin (+ kaksi viikkoa) Yössä?

Pitää kyl olla oman sielunsa vihollinen.
Stidi alla.
nahkalipsi
21.12.2016 12:35:37
ainiin ja oon jokusen kerran käynyt lappeen Rannan legendaarisessa apinabaarissa jossa koko Eläköön elämä! -orkesterin tuotanto on kuulemma tehty!

Ja Kotiteollisuuden musiikkivideotakin on siellä kuvattu.

huh huh
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)