Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: tokai ast 50 pleksi/pickguard vaihto
1
narmo
07.03.2012 11:09:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä vaihtopleksi käy tokai stratoon heittämällä? Kyseessä 11-reikäinen pleksi. Kävisikö ihan Fender, mallia Usa, japan?
Ei tarvi vastata jos ei tiedä varmasti. Musamaailmasta ja muusikoiden.net -hausta on jo etsitty vastauksia, eikä arvailut kiinnosta. Kiitos siitä.
 
Stone
05.12.2016 20:40:57 (muokattu 05.12.2016 20:42:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainaan ketjua...
 
Itseäni kiinnostaisi tietää, että käykö Tokai TST- 50 stratoon fenderin 60's mint green strato pleksi ruuvireikien osalta miten hyvin?
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
tuskiz
06.12.2016 00:39:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossei netistä löydy, niin joudut vaan kokeilemaan, lähtökohtaisesti kuitenkin eri valmistajilla on pleksin rei'ät vähän omilla paikoillaan. Musamaailma myy Tokain pleksejä varaosina, jospa löytys mint greenikin suoraan tai ainakin kysymällä.
 
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Shakata
06.12.2016 08:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla sujahti Allpartsin pickguard ihan heittämällä juuri samaiseen stratoon.
 
"One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz." Lou Reed
Stone
06.12.2016 23:11:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shakata: Mulla sujahti Allpartsin pickguard ihan heittämällä juuri samaiseen stratoon.
 
Kiitosta, käytävä tähyilemässä siellä tarjontaa!
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
hallu
07.12.2016 00:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellaisen toiveen heittäisin kaikille kysyjille, että vaikka ette saisi vastausta kysymykseenne täältä, niin sitten kun olette vastauksen jotakin muuta reittiä selvittäneet (vaikkapa ostamalla sen straton pleksin ja kokeilemalla), niin vastatkaa itse että kävikö se.
 
Sillä tavalla joku muu joka painii saman kysymyksen kanssa voisi saada avun. Hirveän paljon foorumeilla riittää kysymyksiä, mutta vastauksista on aina vähän puute.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Stone
07.12.2016 10:20:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Sellaisen toiveen heittäisin kaikille kysyjille, että vaikka ette saisi vastausta kysymykseenne täältä, niin sitten kun olette vastauksen jotakin muuta reittiä selvittäneet (vaikkapa ostamalla sen straton pleksin ja kokeilemalla), niin vastatkaa itse että kävikö se.
 
Sillä tavalla joku muu joka painii saman kysymyksen kanssa voisi saada avun. Hirveän paljon foorumeilla riittää kysymyksiä, mutta vastauksista on aina vähän puute.

 
Erittäin hyvä idea hallu!
Lupaan palat astialle ennemmin tai myöhemmin, kun oikeanlainen pleksi löytänyt tiensä omaan Tokai stratoon.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Stone
17.12.2016 17:34:57 (muokattu 17.12.2016 17:57:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: Sellaisen toiveen heittäisin kaikille kysyjille, että vaikka ette saisi vastausta kysymykseenne täältä, niin sitten kun olette vastauksen jotakin muuta reittiä selvittäneet (vaikkapa ostamalla sen straton pleksin ja kokeilemalla), niin vastatkaa itse että kävikö se.
 
Sillä tavalla joku muu joka painii saman kysymyksen kanssa voisi saada avun. Hirveän paljon foorumeilla riittää kysymyksiä, mutta vastauksista on aina vähän puute.

 
Ja täältä se luvattu vastaus saapuu :)
 
Sopiva mint green pleksi hoitui Tokain jälleenmyyjän Musamaailman toimesta, jonka he itse tilasivat jostain ystävällisesti ja lähettivät minulle. Ei ollut kallis, jotain reilu 30 € muistaakseni.
Se kävi reitykseltään vanhan pleksin tilalle niin, että ainoastaan 1 vanha reikä jäi piiloon ja 1 ruuvi piti ruuvata uuteen paikkaan.
Näitä mint green plekseja kun on tietääkseni 2 eri sorttia, toinen vm. 60-62 (tämä olisi kaiketi istunut kaikkien reikien osalta, mutta oli loppu toistaiseksi) ja toinen vm. 63-65 ja 66-74 (joka malli tuli itselleni nyt).
 
Siinä se on kuitenkin nyt kepissä (joskin valokuvassa näyttää lähes valkoiselta):
https://dl.dropboxusercontent.com/u … 0strato%20mint%20green%20pleksi.jpg
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «