reaper666 10.10.2016 14:40:46 | |
---|
Pasianssi 5/5 |
tomaattiorava 16.11.2016 21:48:12 | |
---|
Rise of the Tomb Raider, X360 Mikäs siinä, kyllähän tuommoisen läpi pelaa ihan mielellään. Oli virhe ottaa toiseksi vaikein vaikeustaso koska meni aivan helvetin helposti. Skillpointteja tuli niin tiuhaan ettei ehtinyt opittuja kykyjä ees kokeilemaan ennenko uusia piti käyttää. Parin vuoden takainen Tomb Raider miellytti suuresti koska siinä oli niin selvä kauhuelokuva-atmosfääri, tässä uudessa ei sinne päinkään. Sen sijaan tekemistä piisaa helvetisti enemmän kuin tuossa aikaisemmassa, muistelen että vedin sen läpi jossain viidessä-kuudessa tunnissa. Toivon mukaan pyhien jälkeen saa sen PS4:sen ja pääse vihdoin käsiksi bloodborniin, doomiin ja vaikka mihin. Last of Usin totaalinen missaaminen on kirvellyt kovasti kun tuota boxia on käyttänyt, ehkä remasteroitu versio pitää napata heti ekana käsittelyyn. |
Rojekti 04.12.2016 16:10:48 | |
---|
Trailerikokemus pelistä Scorn https://www.youtube.com/watch?v=hBlBtP3-x_w riittää minulle vahvistukseksi, että kyseessä on peli jota minä EN IKINÄ tule pelaamaan. Jonkinlaista psykologista taustaa tuo varmaan vaatii että voi järjissään pelata tai jotain, any1? Just think about it. "Orkit tulevat. Höbitit olivat kauhuissaan." Ö/O |
tomaattiorava 04.12.2016 19:17:11 | |
---|
Rojekti: Trailerikokemus pelistä Scorn https://www.youtube.com/watch?v=hBlBtP3-x_w riittää minulle vahvistukseksi, että kyseessä on peli jota minä EN IKINÄ tule pelaamaan. Jonkinlaista psykologista taustaa tuo varmaan vaatii että voi järjissään pelata tai jotain, any1? Kyllä komian näköistä on, ihan kuin Ridley Scott ja David Cronenberg oisivat tehneet lapsen. Tuo pyssy on ainakin ihan suoraan siitä Existenz-leffasta. Kyllä mä ainakin diggaan ihan täysillä tämmösestä häröilystä, mitä rankempi sen parempi. Myöskin tuo Agonyn R-traikku on täyttä nannaa. Tarvii kyllä myöntää että jossain pahimmissa darra-vainoissa nää nykykauhupelit on ihan liikaa =D |
Rojekti 04.12.2016 20:14:19 | |
---|
tomaattiorava: Kyllä komian näköistä on, ihan kuin Ridley Scott ja David Cronenberg oisivat tehneet lapsen. Tuo pyssy on ainakin ihan suoraan siitä Existenz-leffasta. Kyllä mä ainakin diggaan ihan täysillä tämmösestä häröilystä, mitä rankempi sen parempi. Myöskin tuo Agonyn R-traikku on täyttä nannaa. Tarvii kyllä myöntää että jossain pahimmissa darra-vainoissa nää nykykauhupelit on ihan liikaa =D Ja efektiä parantamaan tulevaisuudessa kotitalousyleisempi oculus tjs. virtuaalilasikombo naamaan niin on taattu asiakasvirta mielenhoitajille. Itelle passaa kyllä häröily mutta huomattavasti pienemmissä annoksissa. Just think about it. "Orkit tulevat. Höbitit olivat kauhuissaan." Ö/O |
Jez 04.12.2016 21:01:11 | |
---|
Rojekti: Trailerikokemus pelistä Scorn Näyttää kyllä karmivalta. Itseäni on aina kiehtonut kauhupelit mutta en ole niitä juurikaan pelannut. Psykologinen kauhu on mahtavaa mutta nämä "jump scare" pelit ovat kyllä halpoja ja epäkiinnostavia. Tuossa näyttää miljöö ainakin olevan kohdillaan. Death Stranding näyttää kyllä myös kiinnostavalta, vaikka en ole edes varma tuleeko tämä olemaan "puhdas" kauhupeli https://www.youtube.com/watch?v=u5ZgaD7Y-jM It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Inside (PS4) Tämä on siis se Limbon "seuraaja", eli pienemmän pelistudion tuotoksia. Kyseessä puzzle-pitoinen seikkailu hyvin yksinkertaisilla kontrolleilla. Hieno kokemus kaikkiaan, vaikka lyhyehkö onkin, mutta siten ainakin idea kantaa hyvin koko pelin läpi, eikä pulmat pääse toistamaan itseään. Ja olisihan tuossa vielä tahkottavaa jos kaikki piilotetut jutut haluaisi löytää. Peli ei ole myöskään täysihintainen (19.95 €, itse ostin tarjouksesta 8,95 €), joten ei tältä täysihintaisen pelin käyttötuntimääriä odotakaan. Sopivasti kieroutunut peli (etenkin loppua kohden), ja graafinen toteutus, fysiikkamallinnus sekä animointi ovat kyllä kaunista katseltavaa, ja äänimaailma kaikessa yksinkertaisuudessaan tunnelmallinen. Loppuun päästyään jää miettimään että mitähän tässä pelissä nyt oikein tapahtuikaan. Voin suositella. 8,5/10 Metal meets the bone! |
BondakeBunny 05.12.2016 16:16:02 | |
---|
Viikonloppuna tuli steamista latailtua Ice Lakes pilkki peli. Hidastempoista odottelua ja arpapeliäkin sattuuko kalaa tulemaan. Minusta kuitenkin mainiota ajanvietettä ja olen jopa vähän koukuttunut. Tähän varmasti syynä se, että pidän kalastuksesta oikeassa elämässäkin. Mukavan näköinen ja pilkkiessä kisafiilistä syntyy hyvin. Arvosanaksi 4.5/5 Sattuma on nerouden ydin. |
bedlam 06.12.2016 08:34:07 (muokattu 06.12.2016 08:34:49) | |
---|
tomaattiorava: Kyllä komian näköistä on, ihan kuin H.R. Giger ja David Cronenberg oisivat tehneet lapsen. Tuo pyssy on ainakin ihan suoraan siitä Existenz-leffasta. Kyllä mä ainakin diggaan ihan täysillä tämmösestä häröilystä, mitä rankempi sen parempi. Myöskin tuo Agonyn R-traikku on täyttä nannaa. Tarvii kyllä myöntää että jossain pahimmissa darra-vainoissa nää nykykauhupelit on ihan liikaa =D Näytti hyvältä, mutta mitään kauhufiiliksiä ei kyllä ittelle tosta videosta tullu. Liian fantasiaa aiheuttaakseen väristyksiä. Joku P.T. taas osui mulle, en edes uskaltanut loppuun asti pelata vaan piti kattella juutubesta loput. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
öl m 06.12.2016 11:14:55 | |
---|
bedlam: Joku P.T. taas osui mulle, en edes uskaltanut loppuun asti pelata vaan piti kattella juutubesta loput. Silent Hilleissä (1-3) onkin sitä jotain. Sääli ettei tuosta P.T:stä sitten mitään sukeutunutkaan. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
tomaattiorava 09.12.2016 14:47:15 | |
---|
Bloodbornea nyt parikytä tuntia takana, turpaan on tullu mutta niin on myös annettu, huippupeli! Jotenkin selkeesti häiritsevämpi ja groteskimpi meininki souls-peleihin verrattuna. Mut osaisko joku selventää kun en vieläkään oo saanu selville mitä tää insight on? Mitä enemmän insightia niin sitä enemmän rupee näkemään outoja juttuja? |
reaper666 09.12.2016 21:26:35 | |
---|
öl m: Silent Hilleissä (1-3) onkin sitä jotain. Sääli ettei tuosta P.T:stä sitten mitään sukeutunutkaan. Silent hillit juu klassikoita mutta yksinasuvalle liian pelottavia :D mut mikä ihmeen P.T.?? Siis pelin nimi P.T? |
Swan 09.12.2016 21:31:59 (muokattu 09.12.2016 21:32:23) | |
---|
reaper666: Silent hillit juu klassikoita mutta yksinasuvalle liian pelottavia :D mut mikä ihmeen P.T.?? Siis pelin nimi P.T? Tulee sanoista Playable Teaser, toimi demona sittemmin peruuntuneelle Silent Hillsille. Nykyään ei saa enää mistään, koska Konami. https://en.wikipedia.org/wiki/P.T._(video_game) Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Informaatiokameli 09.12.2016 21:33:17 | |
---|
reaper666: Silent hillit juu klassikoita mutta yksinasuvalle liian pelottavia :D mut mikä ihmeen P.T.?? Siis pelin nimi P.T? Se oli demo josta piti ilmeisesti tulla uus Silent Hill tms. Se oli vaan käytävän pätkä jota käveltiin eestaas, ihan vitun kuumottava. Sitten Konami nykyisessa suuressa paskuudessaan veti maton pelin alta ja poisti sen storestakin. Sitä voi pelata vain jos on ladannut sen sinä aikana kun se oli storessa eikä ole poistanut sitä kovolta koska uudestaan sitä ei voi enää ladata. Kaverin kans jokin aika sitten viimeksi pelattiin ja se kuumottaa joka kerta. Vitun Konami, siitä on todella nopeasti tullut paskin pelifirma maan päällä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
reaper666 09.12.2016 21:34:40 | |
---|
Ai höh. Konami oli 8 bittisen aikaan laadun tae. Rupes jo toi peli pelottamaan noilla kuvauksilla :D |
Informaatiokameli 09.12.2016 21:37:00 | |
---|
reaper666: Ai höh. Konami oli 8 bittisen aikaan laadun tae. Rupes jo toi peli pelottamaan noilla kuvauksilla :D Kannattaa katsoa pelivideoita siitä. Siinä ei tosiaan juuri muuta kun kävellä joten videon katselu toimii melkein yhtä hyvin ku ite pelaaminen. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
bedlam 10.12.2016 09:31:08 | |
---|
Informaatiokameli: Kannattaa katsoa pelivideoita siitä. Siinä ei tosiaan juuri muuta kun kävellä joten videon katselu toimii melkein yhtä hyvin ku ite pelaaminen. Tossa oli vielä todella realistiset graffat, kevyesti lähimpänä oikeaa todellisuutta mitä itse olen koskaan pelissä kokenut. Onneksi löytyy vielä koneelta, voishan tuon joskus koettaa uskaltaa pelata läpi. Tulevan Resident Evilin demo on muuten tyyliltään kohtuullisen lähellä tuota. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
reaper666 10.12.2016 10:01:30 | |
---|
Informaatiokameli: Kannattaa katsoa pelivideoita siitä. Siinä ei tosiaan juuri muuta kun kävellä joten videon katselu toimii melkein yhtä hyvin ku ite pelaaminen. Katoin yöllä ton pelivideon. Siinä onneks oli se pelaaja pienellä kulmassa ja hän oli sellanen lupsakka, niin ei pelottanut niin paljoa :D Silent Hillistä ja Resident Evilistä saisi kyllä ihan mahtavat kauhuleffat. Kumma kun ei oo tehty. |
öl m 10.12.2016 12:21:57 | |
---|
reaper666: Silent Hillistä ja Resident Evilistä saisi kyllä ihan mahtavat kauhuleffat. Kumma kun ei oo tehty. SH:sta on tehty, muttei vissiin mikään mahtavuus ole kyseessä. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
reaper666 10.12.2016 12:40:17 | |
---|
öl m: SH:sta on tehty, muttei vissiin mikään mahtavuus ole kyseessä. On residen evilistäkin varmaan 4 leffaa. Mutta just nimenomaan leffat mitkä perustuisi ko.pelien ykkösosiin. Ei tarvis olla edes mahtavia kun edes perustuisi niihin. Silent hill leffaskaan kauheasti tekemistä ollut pelin kanssa. |