saha 10.06.2004 17:30:35 | |
---|
aivan niin, jälleen yksi tätä sorttia. mitä sitä pitäs tehä kun ei jaksa enää soittaa yhtään mitään. auttasko jos ostasin uuden lelun? esim. wah wahin? olen nakkisormi
THE BEATLES |
Eddie 10.06.2004 17:33:36 | |
---|
Tota käy mullekin usein. Pidä vaikka pieni breikki soitosta ja etsi vaikka uusia bändejä ja musiikkityylejä kuunteluun. Tämä toimii ainakin minulle. "If you like metal, you´re my friend." |
Spiridon 10.06.2004 17:47:38 | |
---|
Varmana uuden lelun osto auttaa, mutta eikö se käy pitemmän päälle vähän kalliiksi? Ei sitä koskaan tiedä kuinka kauan se jaksaa aina pitää kiinnostusta yllä. Tavoitteiden asettaminen auttaa pitämään kiinnostusta yllä. Vaikka todennäköisesti tunnet kaikki "sähkökitaran" "tekniikat" kuten keinotekoiset huiluäänet, koeta vaikka "akustisten" tekniikoiden harjoittelua, kuten hybridipikkausta, sormin soittoa jne (heittomerkit koska tekniikoitahan voi tietenkin sekoitella, sähkikselläkin voi soittaa sormin jne.). Vaikka olisitkin vaikka metallimiehiä, soittele silti myös kauniita akustisia balladeja. Jos koskaan et ole koittanut laulamista, koita sitä. Uuden löytäminen ja keksiminen auttaa ainakin omalla kohdallani kiinnostuksen ylläpitämiseen. Kuten edellisessäkin viestissä sanottiin, koita eri musiikkityylejä, kantrista löytyy tosi makeita kitarajuttuja. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
saha 10.06.2004 17:50:02 | |
---|
koitin kerran laulaa. olen nakkisormi
THE BEATLES |
Miikathebest 10.06.2004 17:56:07 | |
---|
koitin kerran laulaa. No sittenhän tilanne onkin jo vakavampi. |
RomeoWannabe 10.06.2004 17:58:15 | |
---|
Ei muuta kuin kitarakauppaan ja mukaan sellanen 500e käteistä kahisevaa, niin eiköhä innostus vähitellen taas nouse. |
Antti1 10.06.2004 18:06:25 | |
---|
Toi kamojen ostelu on huono tapa parantaa soittoinnostuksen lopahtamista. Runsaan puolen vuoden sisällä on mennyt aimo tukku rahaa: DG-Stomp, ENGL Screamer, 4x12" kaappi, pedaaleita... Lähtee mopo hanskasta yllättävän helposti. Meinasin juuri maanantaina tehdä heräteostoksen: PRS:n kitara ja Bad Horsie 2. Onneksi en jaksanut lähteä kävelemään pankkiautomaatille asti juuri sillä hetkellä. Olisin muuten nyt puilla paljailla. :) Koita ottaa jotain päämääriä joistain uusista jutuista. Esimerkiksi päätät harjoitella pari tiettyä biisiä silleen, että osaat soittaa ja laulaa ne yhtäaikaa. Tai harjoittele sointujen komppausta akustisella. Se on monella sähkiksen kanssa hyvälläkin komppaajalla aikamoinen kompastuskivi. Jotain uutta kuitenkin. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Antti1997 10.06.2004 18:38:28 | |
---|
Ehkä pieni tauko tosiaan auttaa. Mullakin on välillä semmonen olo, ettei kiinnosta runpulointi yhtään. Sitten kun katsoo vaikka jotain musa-dvd:tä missä on hyvä rumpali, niin kummasti taas innostus palaa. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Hyväkun minulla riittä innostusta ------------------------------------- Eikä mitään kommentteja "taas tuo pilaa vakavan tunnelman. Rautalankamusiikki on isänmaallista. |
Da Make 10.06.2004 19:33:10 | |
---|
Jokaisella kitaristilla tulee tälläisia vaiheita. Itse olen päässyt yli näistä soittamalla yksinkertaisia juttuja, bluesia ja sen sellaista. Slide soitto tuo mukavaa vaihtelua. |
toxic 10.06.2004 19:56:36 | |
---|
Jokaisella kitaristilla tulee tälläisia vaiheita. Itse olen päässyt yli näistä soittamalla yksinkertaisia juttuja, bluesia ja sen sellaista. Slide soitto tuo mukavaa vaihtelua. Sanoppa mistä sais tehtyä slide putken? |
Lord of the strings 10.06.2004 20:06:12 | |
---|
Sanoppa mistä sais tehtyä slide putken? Kysy rautakaupasta sopivan kokoista metalliputkea. Löytyy varmaan ilmaiseksi jostain rojukopasta. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
toxic 10.06.2004 20:12:43 | |
---|
Kysy rautakaupasta sopivan kokoista metalliputkea. Löytyy varmaan ilmaiseksi jostain rojukopasta. Heheheee, luuletko että minä muka kysyisin jostain raut... ...Joo, ne sano että kaikki rautaputken pätkät on jo viety :( |
Da Make 10.06.2004 20:15:04 | |
---|
Sanoppa mistä sais tehtyä slide putken? Itse tein vanhasta Cr-Mo prätkä tangosta. Myös botle neckin olen "tehnyt". Löysin merenrannalta hienosti hiotuneen vihreää lasia olevan pullon kaulan, puhdistusta ja pientä hiomista vaille valmis! |
Lennu 10.06.2004 22:20:36 | |
---|
Älä anna lasahtaa. Use the force, hear luke. |
JCM 10.06.2004 22:25:20 | |
---|
1-2 viikon paussi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Öyvind 10.06.2004 23:03:58 | |
---|
Minulla ainakin auttoi wahin osto huomattavasti innostukseen, sekä es-vire kitarassa. Myös päivän tai parin tauon jälkeen soitto tuntuu huomattavasti mukavammalta. |
Muurari 10.06.2004 23:48:37 | |
---|
Jos ei soitto maistu niin silloin en soita, millään keinotekoisella jutulla en rupea intoa elvyttämään, vaan soitan vasta sitten kun taas huvittaa. Se jokin sinulla on... |
saha 11.06.2004 12:46:55 | |
---|
nonniin, kokeilin näppäilyä. tuli välittömästi sata uutta ideaa... olen nakkisormi
THE BEATLES |
Henko 11.06.2004 14:11:19 | |
---|
Oli mullakin puolentoista vuoden tauko, välillä tuli vaan vähän rämpyteltyä. Mut sitten muuttu tilanne kun löyty bändi ja reenikämppä. Mut ei mua jälkeenpäin haittaa. Jos ei ollu innostusta ja syytä ni mitä sitä väkisin. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |