venalaine 06.06.2004 00:57:55 | |
---|
No, anyway, kyllä aion levyn hankkia kun se kauppoihin tipahtaa, ehkä se useammalla kuuntelulla sitten avautuu. Onkohan herroilla/rouvilla tietoa milloin tuo levy sitten tipahtaa kauppaan? Tuosta julkaisupäivästähän on kuultu montaa eri versiota. Siis jos joku tietäisi sen ihan virallisen ajankohdan... Välittömästi menee kyllä ostoon tuo lätty.
www.reflective.cjb.net |
Bluesmies 06.06.2004 14:01:21 | |
---|
Kuuntelin levyn kerran läpi, ja täyttä paskaa se mun mielestä oli. Sellasta nu-metal-punk-sekotusta. Soolot ihan hyvin soitettuja, mutta ei nekään melodisesti kovin hääppösiä olleet. Todella suuri pettymys! Kitara on tyhmä!!! |
Peoplez 06.06.2004 20:14:09 | |
---|
Onkohan herroilla/rouvilla tietoa milloin tuo levy sitten tipahtaa kauppaan? Tuosta julkaisupäivästähän on kuultu montaa eri versiota. Siis jos joku tietäisi sen ihan virallisen ajankohdan... Välittömästi menee kyllä ostoon tuo lätty. Julkaisupäivä edelleenkin 7.6. eli huomenna maanantaina. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
venalaine 07.06.2004 01:02:06 | |
---|
Julkaisupäivä edelleenkin 7.6. eli huomenna maanantaina. Jumaliste, se on sitten mentävä roikkumaan levy-kaupan ripaan jo heti aamuvarhaisella. No ei sentään, jos nyt iltapäivälle jaksaisi odotella. Ite oon kuullut levyltä ennakkoon Set Me Freen, Slitherin ja Fall To Piecesin, olen kyllä tykännyt tähän mennessä kuulemastani. Saa sitten nähdä mitä mieltä olen koko levyn jälkeen... Kunhan ei oikeasti liiaksi sisältäisi mitään nu-metal häsellystä. www.reflective.cjb.net |
Peoplez 07.06.2004 01:09:36 | |
---|
Kunhan ei oikeasti liiaksi sisältäisi mitään nu-metal häsellystä. No ei onneksi. Muutamassa biisissä. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
madu 08.06.2004 11:52:11 (muokattu 08.06.2004 11:53:04) | |
---|
Nonnih, Play.com:ista tipahti postiluukkuun digipak Velvet Revolver:Contraband hintaan 14.95€ Ja tuomio: Ensimmäisen kuuntelukerran perusteella pätevää perusrokki meininkiä, selkeitä superhittejä ei tästä löydy, mutta minä olen aina pitänyt scott weilandin laulusta ja hyvin toimii. Asennetta löytyy, soundit kohdallaan, vähän ehkä ylituotettua mutta eipä sekään häiritse. No kuunnellaan nyt vähän kauemmin niin voi jotain järkevämpää sanoa, harvoin ekalla kuuntelukerralla aukeaa. |
salmivaara 08.06.2004 12:26:58 | |
---|
..Asennetta löytyy.. Miten se "asenne" levyltä ilmenee? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
madu 08.06.2004 12:38:45 | |
---|
Miten se "asenne" levyltä ilmenee? Mulle asenne merkkaa lyriikoita, laulutyyliä ja soittotyyliä jne. Kaikille asenne ei merkkaa nahkahousuja ja rockkukkoilua tai musiikkivideoilla kekkuloimista.... |
Cinerama 08.06.2004 12:48:32 | |
---|
Hemmetin hyvä levy...ei nyt mitään uutta ja mullistavaa mutta kuiteeski perushyviä biisejä varmuudella ja ammattitaidolla vedettynä. |
parinc. 08.06.2004 13:14:31 | |
---|
Umpivaaratonta radiorockia oli. Mieluummin sentään tämä kuin Puddle-of-whatever/Creed/Nickelback/Staind, mutta eipä kauas päästä siitäkään. |
miscage 09.06.2004 23:08:02 | |
---|
Tässä kuunnellu pari kertaa ajatuksella läpi, ja muutaman kerran taustalla ja seuraavaa tullut mieleen: Ei missään nimessä huonoa, mutta todella vaaratonta ja mitäänsanomatona. Perus rock paahtoa, simppeleitä kertsejä, ihan ok sooloja, pari slovaria jotka ei toimi mulle mitenkään elämää suuremmin. Weilandin ääni sopii juuri tuollaisiin ihq-biiseihin, mutta kunnon rock-paahdossa siitä puuttuu munaa. No, kuunnellaan lisää ja katsellaan. "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
venalaine 10.06.2004 00:05:41 (muokattu 10.06.2004 00:14:48) | |
---|
No nyt meikäläinenkin sai käytyä kaupasta oman kappaleeni tuota levyä. Jonkun 5 kertaa olen nyt läpi kuunnellut ja tunnelmat ovat vähän sekalaiset. Ensimmäisellä kuuntelulla en saanut oikein mistään mitään otetta. Jotenkin sitä automaattisesti odotti enemmän gunnareihin päin olevaa tavaraa, tietenkin Slashin, Duffin ja Matin takia, vaikka olivat jo ennakkoon todenneet että tämä bändi ei ole mikään GN'R 2. Jos nyt biiseistä ruvetaan puhumaan niin ainakin itselleni kolahtavat eniten biisit Fall To Piecesistä eteenpäin, tosin myös kolmantena oleva Big Machine kuuluu minusta levyn parhaimmistoon. Jos nyt levyltä pitäisi jotakin hitti biisiä lähteä väkisin etsimään niin ainakin minusta se olisi joko Set Me Free tai Fall To Pieces. Ensimmäisellä kerralla kuin kuulin Fall To Piecesin minulle tuli mieleen että se olisi voinut periaatteessa olla jopa GN'R biisi mikäli bändiltä olisi tullut vielä studio levy, illusioneiltakinhan löytyi useampi slovari joten loppujen lopuksi tuo biisi on ehkä lähinnä GN'R:ää. Jostakin syystä kyseinen biisi tuo minulle välillä mieleen myös jonkin Mötley Crue slovarin. Loppujen lopuksi levyllä on kautta linjan aika tasaisen vahvaa tavaraa, ja kuten on jo todettu siitä ei oikein nouse esiin mitään timantteja mutta ei mitään riman alituksiakaan. Tosin ehkä itse olisin jättänyt pois viimeisen raidan joka ainakin minulle kuulostaa jo liiankin herkältä näiden miesten tekemäksi. Itse en myöskään liiemmin pidä avausraidasta, johtuen ehkä siitä että minulle tulee sen kertosäkeestä aina väistämättä mieleen Nirvana. Saundeista ei ole kummemmin sanottavaa, ihan hyvältähän levy saundaa, tosin alapäätä saisi olla enemmän (sitähän ei voi ikinä olla liikaa;) Pahitteeksi ei olisi tietenkään jos kitarat olisivat vähän räkäisemmät jne... Mutta en kyllä alkaisi tätä liian kliiniseksikään haukkumaan. Jokatapauksessa on hienoa kuulla Slashin ja Duffin vetävän vielä samassa bändissä ja kyllä tästäkin soolon lähtiessä sekunnin murto osassa tunnistaa kuka on kitarassa. Sekös se vasta meikäläisen mieltä lämmittää kovana Gunnari diggarina. Kuten tästäkin tuherruksesta huomaa jää levystä näin alkuun aika sekainen kuva, pitänee kuunnella lisää ja miettiä sitten uudelleen. Perhana tästähän tuli melkein arvostelu, huh huh... www.reflective.cjb.net |
Aksu89 10.06.2004 00:31:54 | |
---|
Ei mikään suurbändi minun makuuni, mutta menee jokunen kappale siinä sivussa No comments. Riisi |
donfanucci 10.06.2004 08:45:17 (muokattu 10.06.2004 08:51:40) | |
---|
Noitahan on olemassa ainakin kolmella eri kannella (valkoinen, punainen ja musta). Voisitteko levyn jo ostaneet kertoa mikä noista sitten on mikäkin versio? Punainen on käsittääkseni digipak, ainakin digipakkina sitä myydään Play.comissa (siellä on myös valkoinen kansi erikseen ja siinä ei ole mainintaa digipakista). Musta on sitten vissiin joku erikoisversio, kun sitä en ole nähnyt missään...? Noh, ihan sama. Punainen kansi lähti kuitenkin tilaukseen CD-WOW.comista. Vaikkei olisikaan digipak niin eipä paljoa haittaa, kuitenkin siinä olisi vain ekstrana se Slitherin video, mistä on kovin paljoa pitänyt. Tuntuu että se oli vähemmistöseksuaaleille tehty, kun Weilando oli koko ajan pääosassa. :) |
Danny s 10.06.2004 08:51:35 | |
---|
Nythän on muistettava, että vaikka kritisonkin tätä levyä, se johtuu läinnä siitä että vertaan kaikkia näiden äijien tuotantoja automaattisesti gunnareiden vastaaviin. Kyllähän tämä lattiaa pesee lähes kaikilla muilla nykyajan "rokki"bändeillä! |
Peoplez 10.06.2004 14:02:36 | |
---|
Näin on Danny! Itse ostin punaisen levyn. Helkkarin hyvä levyhän tuo on kun katsoo tätä nykypäivän musiikkimeininkiä ja vertaa siihen. Jos vertaa taas gunnareiden parhaaseen trioon(AFD, UYI 1&2) niin ei tämä levy tietenkään pärjää vaikkakin musiikki kovin erilaista onkin. Kuten sanottua, pari biisiä kuulostaa korvaani turhan alternativelta tai nu-metalilta, miltä lie, mutta kokonaisuudessaan levy on erittäin hyvä paketti. Kolme balladia ovat kaikki yllättävän hyviä. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
C.F.D.T 10.06.2004 15:20:18 | |
---|
Potkii kyllä ihan sopivasti! ainoo styge jonka joutuu skippaa on fall to pieces, joka kuullostaa mielestäni hieman teennäiseltä tuoden mieleen brides of destructionin slovarit! ihan hyvä avaus kundeilta! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Hyvältä kuulostaa ja ennen kaikkea tykein nimi bändillä pitkään aikaan! Jotenkin vähän hankalaa suhtautua jäävittömästi tähän kun Slash ainakin edustaa mulle sellaista tyylipuhtautta josta en tykkää sanoa pahasti. Ei ehkä ihan hyvä juttu. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
nothingnes 10.06.2004 20:04:15 | |
---|
tänään kävin kaupasta hakemassa omani ja koko illan oon sitä kuunnellu nyt on menossa 4 kerta ja potkii niin vitusti mä diggaan ihan täysillä. odotin just tällästä ei niin gunnari eikä pilots tyylistä lättyy ja tää vastas kaikkia mun odotuksia toivottavasti tulee lisää ja pian ja äkkiä suomeen keikalle huominen on aina tulevaisuutta -m.nykänen- |
Peoplez 10.06.2004 20:50:21 (muokattu 10.06.2004 20:50:39) | |
---|
Kuulemma myynyt helvetin hyvin tuo levy jenkeissä, arviot siinä 250 000 kpl ekalla viikolla. Mennee ykköseksi ja tiputtaa Usherin. Yeah! Yeah! :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |