Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5183 184 185 186 187277 278 279 280 281
jtpennane
30.11.2016 22:42:30
Vessajono: Meinasin tulla ihmettelemään että mitä täällä nyt oikein taas tapahtuu mutta sitten eksyin tanssimusapalstan rinnakkaisketjuun. Siellähän sitä vasta tapahtuukin, voi hyvänen apua sentään.

Tiedän ettei pitäisi, mutta...
Juuh elikkäs
lurkki
01.12.2016 07:25:49 (muokattu 01.12.2016 07:34:23)
http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/muut-musiikkikilp/topic7745-720.html

X-Factor UK - ketju ilman Hupzia :-o

E. joku Viisukuppilan (Euroviisufanien sivusto) kirjoittaja on nähnyt thv-unen:
"minun viimeöinen uneni ei nyt ole täysin viisu-uni mutta viisukuppila-uni kuitenkin
minulla oli tylsää joten avasin televisioni siellä oli juuri alkamassa Kuppilat Kuntoon Jyrki Sukula
tässä jaksossa oli kunnostettavana kuppilana Viisukuppila
siinä paljastui että nimimerkki Hupzi olikin kokoajan ollut Jyrki Sukula, joka oli tullut yrittämään parantaa kuppilaa pitkillä viesteillään ja jatkuvilla Saara Aalto-hehkutuksillaan mutta lähti pois kuppilasta koska huomasi että se ei onnistunut"
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
juha_p
02.12.2016 11:41:24 (muokattu 02.12.2016 11:43:49)
Jahaa, Sia - Chandelier ilmeisesti olisi tulossa 2. vetona (Lorraine TV).
Bardi
02.12.2016 12:24:21
Etenee, kuten olen arvioinut. Ensin tippui Honey G ja sitten tulee All I want for christmas is you.

Jotenkin näistä kirjoituksista tällä palstalla aistii kateuden ja siitä kumpuavan vähättelyn. Yrittäkää edes iloita, kun kerrankin joku suomalainen artisti breikkaa maailmalla oikein kunnolla.
juha_p
02.12.2016 12:31:27 (muokattu 02.12.2016 12:47:16)
Laulut 3.12. - http://www.itv.com/xfactor/news/christmas-week-songs-unwrapped

(EDIT: Linkki vaidettu osoittamaan XFUK16 ohjelman sivulle)
Bonham
02.12.2016 12:34:47
Bardi: Etenee, kuten olen arvioinut. Ensin tippui Honey G ja sitten tulee All I want for christmas is you.

Jotenkin näistä kirjoituksista tällä palstalla aistii kateuden ja siitä kumpuavan vähättelyn. Yrittäkää edes iloita, kun kerrankin joku suomalainen artisti breikkaa maailmalla oikein kunnolla.

No onhan se hienoa ja saattaa aina kääntää katseen myös muihin suomalaisiin artisteihin... mutta totuuden nimissä, vielä ei kukaan ole breikannut pätkän vertaa; niin kauan ollan esillä kun kisa kestää... siitä se duuni vasta alkaa.
randombass
02.12.2016 13:24:43
Bonham: No onhan se hienoa ja saattaa aina kääntää katseen myös muihin suomalaisiin artisteihin... mutta totuuden nimissä, vielä ei kukaan ole breikannut pätkän vertaa; niin kauan ollan esillä kun kisa kestää... siitä se duuni vasta alkaa.
Eikä sitä edes lasketa breikkaamiseksi jos vaikkapa saisi kiinnityksen johonkin West End-musikaaliin, vaan pitäisi vähintään päästä striimauslistojen kärkeen että saisi arvostusta kansainvälisenä poptähtenä. Ensimmäinen vaihtoehto vaatii kuitenkin huomattavasti enemmän ammattitaitoa.
Hamsteri Kukkonen
02.12.2016 16:16:57

Bardi: Etenee, kuten olen arvioinut. Ensin tippui Honey G ja sitten tulee All I want for christmas is you.

Puhutaan siitä breikkauksesta sit siinä vaiheessa, kun artistiin liittyy kiinteästi edes yksi biisi, joka itsessään on iso juttu. Ei, joululauluja ja No Fearia ei todellakaan lasketa.
Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo
Dirtyh
02.12.2016 18:56:22

Janizio: Niin no en minäkään toden nimissä ymmärrä miksi pitää ajatella asioista negatiivisen kautta.

Enkä minä. En ymmärrä myöskään sitä että se on automaattisesti aina nimen omaan kateutta jos ei pidä ihan kaikesta artistiin liittyen. Täähän on ihan huikea juttu. Vielä huikeammaksi tulee mikäli menestystä tulee myös kisan jälkeen. Ei Saarasta silti tule mun suosikkiartistia, genre vaan on aivan väärä. En mä silti kateelliseksi ala.
VeeKoo
02.12.2016 19:17:09 (muokattu 02.12.2016 19:17:56)

:----D

Lyhyt mutta tärkeä.
Edit: pettymykseni oli valtava kun nimim. dirtyh on rekisteröitynyt vuonna 2012.
Janizio
03.12.2016 10:18:33
Joululaulun lavashowssa ja visuaalisuudessa todennäköisesti tulee Saaralla näkymään ja kuulumaan Suomalaisuus ja suomalainen joulu aika vahvasti. Tälläistä on vähän tihkunut, että näin saattaisi olla. Ja toivottavasti on, vaikka ei tule sitä Lumikko biisiä mitä toivoin niin tää lavashow ja esityksen visuaalinen puoli on sitten menossa juuri sinne suuntaan mitä ajattelinkin. Et Saara tuo Brittien kuultavaksi ja nähtäväksi suomalaisen joulunkulttuuri hetken.
Rhapa
03.12.2016 11:01:18
VeeKoo: :----D

Lyhyt mutta tärkeä.
Edit: pettymykseni oli valtava kun nimim. dirtyh on rekisteröitynyt vuonna 2012.

Nojoh, olisi kyllä muuten melkoinen one man show tämäkin keskustelu.
Bardi
03.12.2016 11:12:59
randombass: Eikä sitä edes lasketa breikkaamiseksi jos vaikkapa saisi kiinnityksen johonkin West End-musikaaliin, vaan pitäisi vähintään päästä striimauslistojen kärkeen että saisi arvostusta kansainvälisenä poptähtenä. Ensimmäinen vaihtoehto vaatii kuitenkin huomattavasti enemmän ammattitaitoa.

Tätä juuri tarkoitin...

Ei tietenkään ole breikkaamista, jos pääse Xfactorissa finaaliin. Pitää voittaa 3 XFactoria peräkkäin eri maissa. West Endin musikaali on ihan tuubaa. Pitää päästä pääosaan myös Braodwayllä. Ja miljoona myytyä albumia on luuserikamaa, koska Celine Dion on myynyt enemmän... jne jne jne
Janizio
03.12.2016 11:24:10
Bardi: Tätä juuri tarkoitin...

Ei tietenkään ole breikkaamista, jos pääse Xfactorissa finaaliin. Pitää voittaa 3 XFactoria peräkkäin eri maissa. West Endin musikaali on ihan tuubaa. Pitää päästä pääosaan myös Braodwayllä. Ja miljoona myytyä albumia on luuserikamaa, koska Celine Dion on myynyt enemmän... jne jne jne

Liikaa tuojottominen myöskin siihen miten paljon myy levyjä tai kuunnella Spotifyssä jne. on myöskin väärätapa arvioda pelkästään niiden perusteella asioita. Se ns. menestys on kaikkien töiden ja juttujen yhteis summa
Bonham
03.12.2016 12:05:04
Bardi: Tätä juuri tarkoitin...

No älä ny ragee.

Tottakai julkisuus kisan aikana on melkoinen ja luultavasti poikii duunia. Se ns. "breikkaaminen" on ihan toinen asia (mitä kukakin sillä sitten tarkoittaa). Kisan jälkeen on hetki takoa kun on kuumaa - tässä se solmittu management diili on varmaan arvokas. Jollei levy-yhtiö vaan löydä sopivaa musaa artistille, on se homma aika äkkiä ohi.

Näin tää menee ainakin täällä päässä... vai mitä on tapahtunut näille meidän eri kisojen voittajille? Toki tuolla kuviot on monin verroin isommat ja ehkä niitä junaillaan paremmin.

Joka tapauksessa uusi kisa pukkaa päälle yllättävän nopeasti ja silloin edellisen vuoden jantterit jää äkkiä jalkoihin.
evo
03.12.2016 12:11:52
Bonham:
Näin tää menee ainakin täällä päässä... vai mitä on tapahtunut näille meidän eri kisojen voittajille? Toki tuolla kuviot on monin verroin isommat ja ehkä niitä junaillaan paremmin.

Aika paljon menestyjiä Iso-Britannian X Factorista näyttää kyllä tulleen.

One Direction, Olly Murs ja Little Mix esimerkiksi.

Se, että meillä ei osata jalostaa artisteja kisojen jälkeen, ei ole mikään vertailukohta.
Knowledge is power.
Sjömanni
03.12.2016 12:25:41
evo: Aika paljon menestyjiä Iso-Britannian X Factorista näyttää kyllä tulleen.

One Direction, Olly Murs ja Little Mix esimerkiksi.

Se, että meillä ei osata jalostaa artisteja kisojen jälkeen, ei ole mikään vertailukohta.

Mun täytyy kyllä todeta, että kahdesta jälkimmäisestä en ollut kuullut koskaan aikaisemmin ennen tätä viestiä. One Direction -nimisen bändin tiedän olevan olemassa, mutta en tiedä yhtään biisiä tai montako jäsentä bändissä on ja mitä sukupuolta ovat. Oletan googlaamatta nimestä, että se on poikabändi.

Ei siis millään pahalla. Ei kaikkien tarvitse olla maailmantähtiä, vähempikin riittää. Hyvä SA:lle on nousujohteisella uralla ja itse ilmeisen tyytyväinen tilanteeseensa.

Mulla vähän sama kuin jäsen Dirtyh:llä: Ei vain ole mun musiikkia, mutta katselen mielenkiinnosta mitä tapahtuu.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
evo
03.12.2016 12:32:10
Sjömanni: Mun täytyy kyllä todeta, että kahdesta jälkimmäisestä en ollut kuullut koskaan aikaisemmin ennen tätä viestiä. One Direction -nimisen bändin tiedän olevan olemassa, mutta en tiedä yhtään biisiä tai montako jäsentä bändissä on ja mitä sukupuolta ovat. Oletan googlaamatta nimestä, että se on poikabändi.

Ei siis millään pahalla.

Niin siis olisiko tässä ollut tilaa loukkaantumiselle?
Knowledge is power.
Sjömanni
03.12.2016 12:35:09
evo: Niin siis olisiko tässä ollut tilaa loukkaantumiselle?

Olisi ollut.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)