Reddie 07.06.2004 23:08:46 | |
---|
Tuli pitkästä aikaa taas kuunneltua tätä Lumon esikoisalbumia. Sillon kun tää levy ilmesty niin kuuntelin aika paljonkin kyseistä levyä. Nyt on tullut pidettyä vaan jostain syystä aika paljon taukoa. Mut kyl täytyy todeta että nää on aivan loistavia biisejä. Kaikki biisit tuntuu edelleen tuoreilta. Sävellyksinä nää on mun mielestä todella kauniita (Esim. "Illuusio") mutta osaa kuiitenkin potkia kun on tarvetta ("Hei beibi", "Vesivehmaan jencca"). Jotenkin koko bändistä tulee tietyllä tavalla mieleen Tehosekoitin, en kyl tajua miksi.. Ehkä jotain samanlaista rokkienergiaa näistä pojista sikiää. Ja laulajallakin on oma persoonallinen tatsina tohon hommaan. Noh, mitäs muut tuumaa bändistä? |
stickyfinger 07.06.2004 23:37:39 | |
---|
En voi sietää. Hyi hyi ja vielä kerran hyi. "Vesivehmaan jenkka" (vai kirjoitettiinko se jopa C:llä, eli Vesivehmaan jencca?!?!?!), on ihan rehellisesti sanottuna yksi sietämättömimmistä biiseistä mitä olen koskaan kuullut. Ja samaa kuraa ne on kaikki muutkin mitä olen sattunut kuulemaan. Shake your money maker! |
aivokuolio 07.06.2004 23:51:12 | |
---|
riisu pois-biisin riimittely jätti aika hirvittävät arvet sieluuni. kertakaikkisen puistuttava koettelus. eipä siinä, eiköhän tällekin bändille ne kuuntelijansa löydy. ei vaan ihan sitä mun sapluunaa. |
Juha86 08.06.2004 00:09:25 (muokattu 08.06.2004 00:11:33) | |
---|
Tää on loistava bändi. Ekasta levystä en niinkään pitänyt, edes riisu pois ja vesivehmaan jencca ei tuonut kummoisia fiiliksiä. Sen sijaan mainitsemasi illuusio on kyllä todellinen taideteos, sitä jaksaa fiilistellä vieläkin. Toi uus levy olikin jo miltei täydellinen. Miltei kaikki biisit hyviä. Eniten fiiliksiä tuo aamuun aikaa ja hei tyttö, ne on loistavia kipaleita. Myös sydän huutaa ja liian nuori on tosi hyviä, eikä paljoa kalpene perhosia vatsassa ja onnellisetkaan niiden rinnalla. Loistava levy, toivottavasti pysyy linja samanlaisena jatkossakin. Mulle ei kyllä mitään tehosekoitin-mielleyhtymiä tuu =) Tekeehän lumo 100 kertaa parempaa musaa.. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
HaloOfFlies 08.06.2004 00:57:09 | |
---|
Lumo... Kyseinen orkesteri on suoltanut ilmoille hirvittävintä jööttiä, mitä Suomessa on koskaan kuultu. Semmosia teinimäisiä sanoituksia ettei pahemmista väliä; "riisu pois sun paitas, näytä mulle taivas". Voi luoja... Kammottavaa kuraa. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Feggy 08.06.2004 10:59:05 | |
---|
En voi sietää. Hyi hyi ja vielä kerran hyi. "Vesivehmaan jenkka" (vai kirjoitettiinko se jopa C:llä, eli Vesivehmaan jencca?!?!?!), on ihan rehellisesti sanottuna yksi sietämättömimmistä biiseistä mitä olen koskaan kuullut. Ja samaa kuraa ne on kaikki muutkin mitä olen sattunut kuulemaan. Tismalleen. Less is more. |
JM 08.06.2004 11:19:02 | |
---|
Yäk. Kuraa, hirveätä sellaista. Perustelisin, mutten jaksa. Edellä on jo kyllin päteviä perusteluja. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
jannu 08.06.2004 11:24:57 (muokattu 08.06.2004 11:25:25) | |
---|
Yäk. Kuraa, hirveätä sellaista. Perustelisin, mutten jaksa. Edellä on jo kyllin päteviä perusteluja. Jep. |
Nimismies 08.06.2004 11:30:16 | |
---|
Sietämätöntä paskaa. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
ozz3 08.06.2004 13:58:46 | |
---|
Vesivehmaan Jencca oli viime kesän kesäbiisi, mutta siihen se sitten jäikin. Muutama hauska renkutus niillä on "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Nita Nitro 08.06.2004 15:53:10 | |
---|
Kamalat sanat, kamalat biisit -> kamala yhtye. "If there's a sound to play / that does not fit today /
why not just play the bastard anyway"
-ginger |
Medication 08.06.2004 16:12:29 | |
---|
Muutamasta biisistä (mm. Onnelliset) pidän, mutta onhan tuo Vesivehmaan Jencca jotain anteeksiantamatonta. Mieluummin silti radiossa Lumo kuin joku Avril Lavigne tai nykypäivän RnB-huttu. |
Von Härskiburg 08.06.2004 16:13:11 (muokattu 08.06.2004 16:14:22) | |
---|
"riisu pois sun paitas, näytä mulle taivas" Ellen paremmin tietäisi, löisin vaikka toisen kivekseni vetoa, että tuo on jostakin Ripsipiirakan biisistä. Kuulin tuon Riisu Pois-biisin eilen ensimmäistä (ja toistaiseksi viimeistä) kertaa melkoisen väsymyksen vallassa. Kokonaiskuva on vähän hämärtynyt, mutta positiivinen se ei missään nimessä ole. Voi johtua tuosta kamalasta kertosäkeestä, mutta todennäköisesti biisikin on aika yhdentekevä. EDIT: En kyllä bändiä rupea sen suuremmin tuomitsemaan yhden radiohitin perusteella. Mutta ei kyllä tuo Riisu Pois-pökäle kiinnosta kuuntelemaan enempää. "Fantastista!", myhäili nekrofiili kalmistossa. |
voltasparta 08.06.2004 16:37:07 | |
---|
näin jonkun raumanmeren juhannuksen jutun jossa oli lumo, sillä laulajalla on ärsyttävä ääni, ja jokin siinä hänen olemuksessa saa mut vihaa... Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Fuzzball 08.06.2004 19:24:45 | |
---|
Siis,onhan ne sanat kyllä aika umpikorneja,mutta Lumo nyt on sellasta "easylistening" radiorockkia,mitä on englanniksi suollettu jo ties kuinka kauan. Ja se laulajan "venguttelu" juuri on "se juttu" Lumossa. Pisteet täältä heille! Kyllä jollain Protonilla on huomattavasti paskemmat sanoitukset. Tossun alla oleva tohvelieläin. |
Lähikauppias 09.06.2004 00:02:14 | |
---|
Melkein yhtä hyvä kuin Ripsipiirakka. |
basistivol666 09.06.2004 13:18:08 | |
---|
sori mut täytyy sanoo et pyhää paskaa koko lumo!!! Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
Zed 09.06.2004 21:23:33 | |
---|
RMJ 2002 -keikan satuin aikanaan televisiosta näkemään. Lavalle astelleen takkutukkajoukon nähtyään pystyi loput jo päättelemään. Kitaristi alkoi vetää modernin teinirokin kulmakivet tiedostaen kuoliaaksi kyllästyttävää vitossointukomppia: porororororororo-porororororororo. Hölmistyneen ilveksen näköinen laulusolisti naukui teennäisen uhmakkaalla äänellään oudosti venyttäen: "Vesivehmäaan jenckäaa soii". Nuorison ehdoilla nuorisolle kommunikoiden: "Onko teillä hauskaa? Onko hyvä meininki?". Lopuksi seuraa koko esityksen kaavaa noudattaen viimeinen biisi, kliimaksi, joka kaikessa banaaliudessaan saa paatuneimmankin mulkun nielemään kiukun kyyneliä. Kitaristi jatkaa taukoamatonta porororo-kaavaansa mikinvarressa keikistelevän rutjakkeen tunnelmoidessa: "Rieesu poieiis sun paetas, nääöytä mulle thaivas!". Hikinen, päihtynyt yleisömassa keikkuu aivot nollilla. Täytyy sanoa, ettei yksikään bändi ole pitkään aikaan onnistunut pilaamaan päivääni yhtä tehokkaasti suoraan kasvoihin tähdätyn intensiivisen vitutuksen inkarnoimalla nyrkiniskulla. Emmie pahalla. Pussataanko? |
Nimismies 10.06.2004 08:40:27 | |
---|
Repesin suhteellisen tehokkaasti. Kiitos, Zed. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
plussat zedille, kiteyttäminen on taitolaji. |