Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tokai LS-105L
1
ouninpohja
27.11.2016 21:29:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! olisin ostamassa otsikon mukaista kitaraa.
Onko kannattava ostos? les paul mallista kitaraa haen ja suht laadukasta. gipsonit maksavat vasureina maltaita ja olen kuullut japanin tokaista, että olisivat hyviä kitaroita. http://www.musamaailma.fi/kitaristi … asenkatinen-sahkokitara-kotelo.html
 
Gary the pine
27.11.2016 21:37:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ouninpohja: Terve! olisin ostamassa otsikon mukaista kitaraa.
Onko kannattava ostos? les paul mallista kitaraa haen ja suht laadukasta. gipsonit maksavat vasureina maltaita ja olen kuullut japanin tokaista, että olisivat hyviä kitaroita. http://www.musamaailma.fi/kitaristi … asenkatinen-sahkokitara-kotelo.html

 
Kannattavuudesta en osaa sanoa mitään, mutta kyllä Japanian Tokait ovat olleet hyviä kepukoita, ainakin mitä mulla on ollut ja on edelleen. Justiinsa siihen rakoon eri passeleita kun tollanen lessukan mallinen lyömäsoitin olis tarpeen mutta ei viitsi / halua / pysty siihen kuukauden liksaa laittamaan.
 
Kohtapuoleen tohon tulee monta kommenttia että osta samaan rahaan käytetty G, vaan niitä ei tosiaan taida vasureita liikaa olla markkinoilla?
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
ouninpohja
27.11.2016 21:41:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Kannattavuudesta en osaa sanoa mitään, mutta kyllä Japanian Tokait ovat olleet hyviä kepukoita, ainakin mitä mulla on ollut ja on edelleen. Justiinsa siihen rakoon eri passeleita kun tollanen lessukan mallinen lyömäsoitin olis tarpeen mutta ei viitsi / halua / pysty siihen kuukauden liksaa laittamaan.
 
Kohtapuoleen tohon tulee monta kommenttia että osta samaan rahaan käytetty G, vaan niitä ei tosiaan taida vasureita liikaa olla markkinoilla?

 
Sepäse ku noiden käytettyjen vasureiden tarjonta on todella surkea..
 
Laulava Kylätohtori
27.11.2016 21:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä määkin Garya komppaan. Hyviä ovat japanilaiset Tokait. Ei se soitto ainakaan kitarasta kiinni jää, jos tuollaisen hankit...
 
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
LaMotta
27.11.2016 22:13:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokain pafmikit on tummat ja melko yksiulotteiset soundiltaan. Muuten japsitokait on ihan ok.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Durty
29.11.2016 18:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Tokain pafmikit on tummat ja melko yksiulotteiset soundiltaan. Muuten japsitokait on ihan ok.
 
Mikkejä voi aina vaihtaa, eikä talous mene kuralle:http://www.musamaailma.fi/seymour-d … blues-set-kitaramikrofonisetti.html
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «