Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 528 29 30 31 32235 236 237 238 239
Tympee Huttunen
23.11.2016 09:51:32
JohnJ: Siis ero on se, että tuon linkkaamani artikkelin mukaan tarvitset PS3-version Singstarista jotta voit pelata PS2-Singstarien biisejä. Jos sulla tosiaan lähtee PS2:n Singstar käyntiin ihan suoraan PS3:n alkuvalikosta, niin sitten tuo systeemi on tuon artikkelin jälkeen muuttunut, tai sitten sulla on PS2-yhteensopiva malli PS3:sta. Mulla ei ole omaa kokemusta, en ole PS3:lla Singstareja pelannut, kakkos-pleikalla vain.

Muuta en muista kuin sen, ettei mikään ainakaan maksanut mitään. Jos ja kun PS3 asennutti itseensä PS3-singstarin, se oli ilmaista ja pelin biisit toimivat. Eli peli kirpparilta ostoon vaan ja lauluskabat pystyyn.

Mulla ei ole PS2 yhteensopiva PS3.
hjukke
24.11.2016 14:11:23

Zed: NHL 98 oli sarjan ensimmäinen 3D-kiihdytetty peli. Sitä tuli Monster 3D:lla varustetulla koneella pelattua, ja järkytys oli suuri PS1-version nähdessäni: hahmot kuin kirveellä veistettyjä, ja ruudunpäivitys kehnosta grafiikastakin huolimatta nykivä. Jostakin syystä olin ollut siinä uskossa, että konsoleille myytävät pelit on optimoitu toimimaan alustassaan täydellisesti, mutta vitut. Sama pelleilyhän jatkui monilta osin edelliseenkin konsolisukupolveen saakka. Uusista ei ole minkäänlaista kokemusta, joten niistä en virka mitään.

Mulla oli alkuun samat fiilikset, jonnekkin pleikkari kakkosen alkuhämäriin asti, vasta sitten seuraavan sukupolven aikana tuli siirryttyä (enimmäkseen) konsolivermeisiin (takaisin super nintendon jälkeen). PS2:sellakin pelit osa peleistä pyöri vielä huonosti.
Learn to play what you want to hear.
tomaattiorava
25.11.2016 19:04:06 (muokattu 25.11.2016 19:07:00)
No nyt tuli ps4 slim tilattua.
Mä oon näissä jutuissa tyhmä, mutta onko se paskaläjä sitten käyttövalmis saapuessaan? Että piuhat kiinni, doomi koneeseen ja naputtelemaan?
Ei tarvitse laittaa kiinni nettiin mitään päivityksiä asentamaan ennenko skulaa? Ei tartte mitää ylimäärästä sälää tai johtoja? Paitti hdmi-piuha tietty on jo xboxin tiimoilta.
Bonuskyssärinä, kuinka nopea nettiyhteys pitää nykyään olla jos haluaa multiplayeria kokeilla?
hjukke
26.11.2016 10:58:04

tomaattiorava: No nyt tuli ps4 slim tilattua.
Mä oon näissä jutuissa tyhmä, mutta onko se paskaläjä sitten käyttövalmis saapuessaan? Että piuhat kiinni, doomi koneeseen ja naputtelemaan?
Ei tarvitse laittaa kiinni nettiin mitään päivityksiä asentamaan ennenko skulaa? Ei tartte mitää ylimäärästä sälää tai johtoja? Paitti hdmi-piuha tietty on jo xboxin tiimoilta.
Bonuskyssärinä, kuinka nopea nettiyhteys pitää nykyään olla jos haluaa multiplayeria kokeilla?

Ainakin Boxin kanssa joutuu latailemaan, usein vielä "ensiasennuksen" jälkeen, päivityksiä, jopa päästäkseen ylipäätään pelaamaan. Mutta kohtuudella selviää. Nettiyhteys mieluummin nopeampi kuin joku perusmokkula, pinghän näissä muodustuu kynnyskysymykseksi yleensä.
Learn to play what you want to hear.
santakasa
26.11.2016 11:05:14
tomaattiorava: No nyt tuli ps4 slim tilattua...

Tuossa aikaisempi jo vastailikin hyvin. Päivityksiä jonkun verran tulee ensin asentaa jonkin verran niin pleikkarin kuin pelin päivityksiä. Itselläni on 10 megan netti, jolla olen pärjännyt hyvin nettipelaamisessa.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Jormaz
26.11.2016 13:23:21
hjukke: Ainakin Boxin kanssa joutuu latailemaan, usein vielä "ensiasennuksen" jälkeen, päivityksiä, jopa päästäkseen ylipäätään pelaamaan. Mutta kohtuudella selviää. Nettiyhteys mieluummin nopeampi kuin joku perusmokkula, pinghän näissä muodustuu kynnyskysymykseksi yleensä.

Jos netti ei ole päällä niin kone tuskin tietää että olisi päivitys saatavilla. Voi toki olla että joku peli vaatii sen yhteyden käynnistyäkseen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Bongowing
26.11.2016 13:27:11
Tonnin läppäri hakusessa. Ei tarvi olla erityisesti pelikone, mutta sellainen ettei ole muutaman vuoden päästä verkonpainona, eli tehoja ja rautapuoli kunnossa. Oon kuutamolla näistä.

Oisko esim. tuo hyvä: http://www.webhallen.com/fi-fi/tiet … d-gtx_960m_2gb-win_10?atcl=list:new
But where the heck is magenta?
reaper666
26.11.2016 14:02:48
Viimitteks pelasin lävitte GTA IV plus lisäosat, GTA V ja Red Dead Redemption. Pitäisköhän nyt sitten vaan aloittaa kolmosesta. Tuntuu vaan niin kämäseltä noitten jälkeen. Liian uusi, etä olisi sellaista "retroviehätystä" ja liian vanha, että olisi kovin hieno peli.
Zed
26.11.2016 15:22:48

reaper666: Red Dead Redemption

Pelasithan kokonaan läpi, etkä olettanut pelin olevan ohi siinä vaiheessa kun ruvettiin paimentamaan lampaita?
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
reaper666
26.11.2016 15:31:16 (muokattu 26.11.2016 17:44:06)
Zed: Pelasithan kokonaan läpi, etkä olettanut pelin olevan ohi siinä vaiheessa kun ruvettiin paimentamaan lampaita?

Siis en sataprossasesti pelannut mutta lopputeksteihin asti.

Mutta nyt steamista latautumassa Bully eli Canis Canem edit eurooppalaisittain. Pitäisi olla vissiin ihan ok. Eka koulujuttuja alta pois ja sen kimmppun.

Edit. RDR:ssä niin varmaan palaan vielä vähnä palkkiota metsäsätmään ja pokeria pelaamaan mutta jotkut saatanan hevonsenkengänheitot ja puukkolla sormien tökkimiset ei inspaa.
Jez
26.11.2016 16:45:15
reaper666: Siis en sataprossasesti pelannut mutta lopputeksteihin asti plus aika paljon niitä lisätehtäviä. Itseasiassa se viimeinenkin tehtävä oli sellanen extra vähän niinku. Eli se kun...

Onneksi olen itse pelannut jo pelin aikoinaan läpi, sillä kirjoitit juuri melkoisen SPOILERIN!
It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person. - Morgan Freeman
reaper666
26.11.2016 17:44:23
Jez: Onneksi olen itse pelannut jo pelin aikoinaan läpi, sillä kirjoitit juuri melkoisen SPOILERIN!

Muokkasin poies.
tomaattiorava
26.11.2016 18:59:57
hjukke: Ainakin Boxin kanssa joutuu latailemaan, usein vielä "ensiasennuksen" jälkeen, päivityksiä, jopa päästäkseen ylipäätään pelaamaan. Mutta kohtuudella selviää. Nettiyhteys mieluummin nopeampi kuin joku perusmokkula, pinghän näissä muodustuu kynnyskysymykseksi yleensä.

No see on vähän persiistä mut eipä kai siinä muu auta, tuskin siinä nyt koko iltaa menee... Boxia en laittanut verkkoon kiinni kun kerran kun latasin jotain splinter cell DLC:tä.

Mutta tulipahan tehtyä hyvä diili gamestopissa, vein gta V:n ja farcry 4:n x360:lle vaihtoon ja sain uuden Doomin hintaan 4,95 =DD
Juicy
26.11.2016 19:01:21

tomaattiorava: No see on vähän persiistä mut eipä kai siinä muu auta, tuskin siinä nyt koko iltaa menee... Boxia en laittanut verkkoon kiinni kun kerran kun latasin jotain splinter cell DLC:tä.

Mutta tulipahan tehtyä hyvä diili gamestopissa, vein gta V:n ja farcry 4:n x360:lle vaihtoon ja sain uuden Doomin hintaan 4,95 =DD

No jaa, eikös toi Doom irtoa gigantista jollain 15 eurolla?
reaper666
27.11.2016 19:23:43
Mulla on joku ihmeen perversio noihin ihmisten pelihuonevideoihin. Esim. https://youtu.be/gOonDY8vCJU
Jotain vastaavia olis kiva nähä vaiks joltain musafaneilta tms.
Ja AVGN:n leffajututkin just siistejä.
Lebowski
30.11.2016 21:48:05
Edelliseen viitaten, pelitubettajista Metal Jeesuksen kanavaa on tullut nyt varmaan pari vuotta seurattua. Sen ohella tulee tsekkailtua Angry Joen meisinkejä, joka on kyllä viime aikona lähteny rönsyileen vähän liikaa elokuva ym. traileriarvosteluihin. Pelifoorumeidenkin seuraamiseen viimeaikona ollut ns. koukussa, kuten Neogaf.
Saa suositella, jos tiedossa on jotain hidden gem kanavia :)
"Is this darkness in you too" -TM
aivokuolio
30.11.2016 22:04:41
Lebowski: Edelliseen viitaten, pelitubettajista Metal Jeesuksen kanavaa on tullut nyt varmaan pari vuotta seurattua. Sen ohella tulee tsekkailtua Angry Joen meisinkejä, joka on kyllä viime aikona lähteny rönsyileen vähän liikaa elokuva ym. traileriarvosteluihin. Pelifoorumeidenkin seuraamiseen viimeaikona ollut ns. koukussa, kuten Neogaf.
Saa suositella, jos tiedossa on jotain hidden gem kanavia :)

Metallijeesus on kyllä lepposan oloinen äijä. Myös Happy Console Gamer on rentoa seurattavaa, ja kotimaisista retroilijoista ainakin Peten Pelit ja Retrolordi, tosin kumpaankin tulee matskua harmittavan harvoin.
Lebowski
01.12.2016 07:37:54
aivokuolio: Metallijeesus on kyllä lepposan oloinen äijä. Myös Happy Console Gamer on rentoa seurattavaa, ja kotimaisista retroilijoista ainakin Peten Pelit ja Retrolordi, tosin kumpaankin tulee matskua harmittavan harvoin.

Jep, Johnny Milleniumia tulee seurattua. BeatEmUps tekee myös hyvää matskua.
Täytyypä katsastaa nuo mainitsemasi kanavat.
"Is this darkness in you too" -TM
JohnJ
01.12.2016 08:41:24
Tubesta puheen ollen, Kim Justicen kanavalla on paljon mielenkiintoisia peliaiheisia dokumentteja etenkin retroilijoille:
https://www.youtube.com/channel/UC9ZWVL1Elyt2cdiQYjxS_1w

Tullut katsottua mm. dokkareita vanhoista pelitaloista, Ocean, U.S.Gold jne..
Metal meets the bone!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)