lukethesis 25.11.2016 17:52:32 | |
|---|
sirdickyj: No miten toi sit on bändin kulta-aikaa jos taso vaihtelee noin paljon? Tarkoitin lähinnä biisien puolesta. Ja muu bändi, tai eritoten Jeff Porcaro, vetää toki hyvin/parhaimmillaan. "Jos joku ei tule konserttiin siksi, että mä ajan BMW:llä, niin on varmaan parempikin pysyä poissa. -Samu Haber |
Hyviä neuvoja vaikka ei edes kysytä. |
jubar1 06.02.2017 16:08:12 | |
|---|
Behind The Lines!
Naura omille soittotaidoillesi.... niin kaikki muutkin tekevät! |
Luketoto 07.02.2017 10:41:15 | |
|---|
|
jazzmies 07.02.2017 19:09:14 | |
|---|
Luketoto: Todellakin, WOW!! Hieno ja tyylikäs veto nuorelta herralta. Itsekin olen mielestäni tehnyt aika onnistuneen Rosanna-coverin https://youtu.be/eBp0Nespy6g "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
jubar1 07.02.2017 21:57:40 | |
|---|
Behind The Lines!
Naura omille soittotaidoillesi.... niin kaikki muutkin tekevät! |
Luketoto 08.02.2017 10:34:20 | |
|---|
jazzmies: Itsekin olen mielestäni tehnyt aika onnistuneen Rosanna-coverin https://youtu.be/eBp0Nespy6g Hienoa kuultavaa Jeff Porcaro'n tyyliin. Kiitti videosta. |
Jäärä 08.02.2017 12:40:14 | |
|---|
jazzmies: Itsekin olen mielestäni tehnyt aika onnistuneen Rosanna-coverin https://youtu.be/eBp0Nespy6g Kerrassaan herkullista! Tässähän on oikeastaan kaikki, mitä on Totosta tarpeellista tietää. Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä Radio Novaan, jossa ainoastaan nämä kaksi biisiä Totolta soivat ja ehdottaa, että voisivat tiivistää soittolistaansa ottamalla pelkästään tämän coverin tehosoittoon? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
AP 12.02.2017 09:49:45 | |
|---|
audioAXS: Hamina -> Eka kerta ku nään Toton. :D Ennenhän oli vaan Hamina Tattoo,nyt on sitten Haminassa Tottoo heh heh "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Super-Jari 12.02.2017 13:11:43 | |
|---|
|
Luketoto 22.02.2017 14:38:36 (muokattu 22.02.2017 14:39:58) | |
|---|
|
RNold 25.03.2017 23:29:23 | |
|---|
|
aho 01.06.2017 13:46:45 | |
|---|
|
RNold 07.06.2017 22:13:38 | |
|---|
|
aho 08.06.2017 23:39:59 | |
|---|
RNold: Tää nykynen rumpali alkaa jo näyttääkin Porcarolta https://www.youtube.com/watch?v=QYnQwyW1hn4 Heh, no kieltämättä. Joskin kiertue-elo näyttää hieman turvottaneen herraa. Uus bassomies on (vielä) varsin kovassa tikissä. |
Luketoto 12.06.2017 15:44:21 | |
|---|
Jenkki kesäkiertueella bändin biisilista keikoilla on ollut seuraavan lainen; Only The Children Hold The Line Afraid Of Love Lovers In The Night Pamela I'll Be Over You Chinatown Great Expectations Red House (The Jimi Hendrix Experience cover) Stop Loving You Band Intro 99 Home Of The Brave Orphan Rosanna I'll Supply The Love Africa Ei mitään suuria yllätyksiä biisien valinnassa, ainakaan jenkeissä. Jännä nähdä, muuttuuko setti mitenkään vanhalle mantereelle tultaessa vai mennäänkö samalla setillä. |
Tomtom 13.06.2017 09:09:23 | |
|---|
Aika hieno lista, minä en itse osaisi kaivata mitään muuta. Sainpa viikonloppuna kuningasidean että "kuuntelenpa tässä isseksein automatkalla vanhaa Totoo". No, valkkasin randomisti Turn Back - levyn spotifaista ja valmistauduin musiikilliseen ilotulitukseen. Mutta. Soundipoliltiikka olli kyllä vallan kehno ja sen 20sekuntia pystyi Gift with a golden gunia kuuntelemaan. Pohdiskelin siinä hiljaa itsekseni minkä takia noiden aikaisempien levyjen soundit ovat noinkin huonoja, jotenkin tuntuisi että osaamisesta ei pitäisi olla kiinni? Liikaa leluja tms. ehkä? "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
JE 13.06.2017 10:34:10 (muokattu 13.06.2017 10:34:30) | |
|---|
Tomtom: Aika hieno lista, minä en itse osaisi kaivata mitään muuta. Sainpa viikonloppuna kuningasidean että "kuuntelenpa tässä isseksein automatkalla vanhaa Totoo". No, valkkasin randomisti Turn Back - levyn spotifaista ja valmistauduin musiikilliseen ilotulitukseen. Mutta. Soundipoliltiikka olli kyllä vallan kehno ja sen 20sekuntia pystyi Gift with a golden gunia kuuntelemaan. Pohdiskelin siinä hiljaa itsekseni minkä takia noiden aikaisempien levyjen soundit ovat noinkin huonoja, jotenkin tuntuisi että osaamisesta ei pitäisi olla kiinni? Liikaa leluja tms. ehkä? Turn Back on oikeastaan Toton ainoa levy, joka ei ole koskaan mulle auennut. Johtuukohan sitten 80-luvun villityksestä viljellä hitosti efektejä ja sille ajalle tyypillisestä miksaustyylistä. Gift With A Golden Gun on silti kelpo biisi, huolimatta ohkasesta äänimaailmastaan. |
J.Hollström 13.06.2017 11:50:58 | |
|---|
Tomtom: Aika hieno lista, minä en itse osaisi kaivata mitään muuta. Sainpa viikonloppuna kuningasidean että "kuuntelenpa tässä isseksein automatkalla vanhaa Totoo". No, valkkasin randomisti Turn Back - levyn spotifaista ja valmistauduin musiikilliseen ilotulitukseen. Mutta. Soundipoliltiikka olli kyllä vallan kehno ja sen 20sekuntia pystyi Gift with a golden gunia kuuntelemaan. Pohdiskelin siinä hiljaa itsekseni minkä takia noiden aikaisempien levyjen soundit ovat noinkin huonoja, jotenkin tuntuisi että osaamisesta ei pitäisi olla kiinni? Liikaa leluja tms. ehkä? Oliskohan tuohon tulossa jotain parannusta aiheeseen, vai mistä tuo Lukatherin päivityksessä oleva juttu "We are very excited about our new SONY record and all of the REAL re -masters" kertoo? https://www.facebook.com/SteveLukather/posts/10154937961787862 |
aho 14.06.2017 14:03:46 (muokattu 14.06.2017 14:04:30) | |
|---|
Tomtom: Aika hieno lista, minä en itse osaisi kaivata mitään muuta. Sainpa viikonloppuna kuningasidean että "kuuntelenpa tässä isseksein automatkalla vanhaa Totoo". No, valkkasin randomisti Turn Back - levyn spotifaista ja valmistauduin musiikilliseen ilotulitukseen. Mutta. Soundipoliltiikka olli kyllä vallan kehno ja sen 20sekuntia pystyi Gift with a golden gunia kuuntelemaan. Pohdiskelin siinä hiljaa itsekseni minkä takia noiden aikaisempien levyjen soundit ovat noinkin huonoja, jotenkin tuntuisi että osaamisesta ei pitäisi olla kiinni? Liikaa leluja tms. ehkä? Olen ottanut vinyylinä haltuun tuon alkupään tuotannon ja kuunnellut niitä aika paljon tässä viimevuosina. Turn Back oli jäänyt varsin vieraaksi tähän mennessä. Mun mielestä sekin on kyllä hyvä levy. Saundit kuulostaa ajanmukaisilta ja esim. Hydra saundaa vinyylinä tosi hyvältä. IV on ihan timanttia, eikä Turn Back ole myöskään huono. Mielenkiinnolla odotan noita Jukin linkkaamia uusia remastereita, ja jos ne tulee myös viinyylinä, niin Ahon poika köyhtyy. :D Vinyylijulkaisuista puheenollen Tambusta saisivat tehdä uuden vinyylipainoksen. |