Lunnu 22.11.2016 19:16:07 | |
---|
BugBadWolf: Aiheeseen palaan toteamalla, että vieläkään ei liiku mikään. Mikähän noissa Hughes & Kettnereissä on kun eivät tunnu olevan tuttuja kenellekään? Johtuu varmaan siitä että Alex Lifesonilla poksahti yks sen käytössä olleista HK nupeista Helsingin keikalla joitakin vuosia sitten. Ihan sekundaa siis. Toinen vaihtoehto voi olla vähemmän raflaava nimi - jos HKn raaputtaa pois (josta kieltämättä tulee sininen lenkki mieleen) ja pistää tilalle jotain 'blackdoommaxpowerextacy II' niin jo luulisi menevän Nostalgy is not what it used to be |
Laulava Kylätohtori 22.11.2016 19:20:34 | |
---|
BugBadWolf: Jospa sinulla ei ole kykyä lukea rivien välistä olemattomia ja pillastua sitten niistä? Lienetköhän taiteilija lainkaan, kun tuolla mielikuvituspuolella on niin paljon puutoksia?
Täydellinen kuvaus aina silmiä myöten ;D Aiheeseen palaan toteamalla, että vieläkään ei liiku mikään. Mikähän noissa Hughes & Kettnereissä on kun eivät tunnu olevan tuttuja kenellekään? Eli Mesamiehillä on huonon soundin lisäksi huono itsetunto. ;) Eikös Kiss käytä H&K:ta? Luulisi sen innoittavan huligaanit HK-ostoksille... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
BugBadWolf 22.11.2016 19:23:05 | |
---|
qal:...jos HKn raaputtaa pois (josta kieltämättä tulee sininen lenkki mieleen) ja pistää tilalle jotain 'blackdoommaxpowerextacy II' niin jo luulisi menevän Olen ymmärtänyt että maailmalla olisi jo tuhansia ehjiä Harley Benton-logoja irrallaan. Olisikohan niistä parantamaan tuota HK:n haluttavuutta? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
sustain65 22.11.2016 19:32:59 | |
---|
Lifesonillakin on ainakin ollut H&K:n vahvareita käytössä. Eikö sekään avita? Ja hienosti selostetusta säätöesimerkistä BugBadWolfille plussa. |
Lunnu 22.11.2016 19:45:43 | |
---|
sustain65: Lifesonillakin on ainakin ollut H&K:n vahvareita käytössä. Eikö sekään avita? Ja hienosti selostetusta säätöesimerkistä BugBadWolfille plussa. Joo - mut niinku tossa tuli todettua Alexin hookoot poksahtelee. Poks poks. Nostalgy is not what it used to be |
sustain65 22.11.2016 20:04:30 | |
---|
qal: Joo - mut niinku tossa tuli todettua Alexin hookoot poksahtelee. Poks poks. No niinpäs totesit, meni ohi. Tosin taisi olla sarkasmia, vai kuinka? - Että kun yksi vahvari on poksahtanut jollain keikalla niin kaikki sen merkkinen on sutta. (Minä olen ollut siinä luulossa että olisivat hyvinkin luotettavaa sorttia.) |
hallu 22.11.2016 20:18:05 | |
---|
Miten tää mesa tämmöiset mainingit nosti? mää luulin, että Gibsoni on ainoa paska soittolaite maailmassa :-D Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Snapo 22.11.2016 20:22:34 | |
---|
HK:n perus srösoundin miellän jossain määrin sirittäväksi. Mielestäni tämän kuulee hyvin Mr. Fastfingerin videoilla. Mulla oli yks HK Statesmn missä oli ihan loistava puhdas ja bluessärö mutta sitä rankempaan särö ei pysyny kasassa. Trilogya yms tekis mieli joskus testata ovatko oikeasti humpasta heviin -laitteita. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Laulava Kylätohtori 22.11.2016 20:31:13 | |
---|
hallu: Miten tää mesa tämmöiset mainingit nosti? mää luulin, että Gibsoni on ainoa paska soittolaite maailmassa :-D Harley Benton on paras, sillä kelpaa soittaa. Muut ovat paskaa... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
sustain65 22.11.2016 20:33:37 | |
---|
hallu: Miten tää mesa tämmöiset mainingit nosti? mää luulin, että Gibsoni on ainoa paska soittolaite maailmassa :-D Kaikkien tunnettujen valmistajien laitteet ovat lähtökohtaisesti paskoja niiden mielestä jotka eivät kyseisiä laitteita aktiivisesti käytä. Ja tuntemattomammat tai halvemmat laitteet ovat lähtökohtaisesti ja kokeilematta paskoja niiden mielestä, jotka käyttävät tunnettujen brändien tuotoksia. Jotenkin noin. Mulla on molemman sorttisia kamoja. Ei kai niillä oikein millään oikein voisi soittaa, jos ottaisi kirjoitteluja liian tosissaan. |
sustain65 22.11.2016 20:38:10 | |
---|
Snapo: HK:n perus srösoundin miellän jossain määrin sirittäväksi. Mielestäni tämän kuulee hyvin Mr. Fastfingerin videoilla. Mulla oli yks HK Statesmn missä oli ihan loistava puhdas ja bluessärö mutta sitä rankempaan särö ei pysyny kasassa. Trilogya yms tekis mieli joskus testata ovatko oikeasti humpasta heviin -laitteita. Vallan hyvän kuuloinen tymäkkä rock-särö lähti ainakin piskuisesta Tubemaister 20 Deluxesta V30 kaapilla, kun kokeilin Tampereen Fazerissa. Isoista HK:n vahvareista ei mitään käryä, muuta kuin että hyvinhän ne soundit Rushin musaan istuivat. |
Laulava Kylätohtori 22.11.2016 20:46:41 | |
---|
sustain65: Mulla on molemman sorttisia kamoja. Ei kai niillä oikein millään oikein voisi soittaa, jos ottaisi kirjoitteluja liian tosissaan. Onko se sittenkin niin, että kirjoittajat ovat paskaa, eikä ne soittovehkeet? Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Lifelover 22.11.2016 20:54:32 | |
---|
Kaikki on paskoja paitsi itsetehdyt soittimet Tai siis nekin on usein paskoja mutta ainakin niillä on hyvä syy olla paskoja. One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented. |
sustain65 22.11.2016 20:57:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Onko se sittenkin niin, että kirjoittajat ovat paskaa, eikä ne soittovehkeet? No ei tietenkään niin mustavalkoisesti. Kaipa sitä on laatuvaihtelua niin kamoissa kuin kirjoituksissakin. Mutta huvittaahan se, kun esim. johonkin Omistan Gibsonin ja minulla on kaikki hyvin -ketjuun tulee myös turhia nillittäjiä sekaan. |
Laulava Kylätohtori 22.11.2016 21:14:22 | |
---|
sustain65: No ei tietenkään niin mustavalkoisesti. Kaipa sitä on laatuvaihtelua niin kamoissa kuin kirjoituksissakin. Mutta huvittaahan se, kun esim. johonkin Omistan Gibsonin ja minulla on kaikki hyvin -ketjuun tulee myös turhia nillittäjiä sekaan. Juu, se oli sellanen sutkaus, mutta olet kyllä oikeassa... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Lunnu 22.11.2016 21:24:18 | |
---|
sustain65: No niinpäs totesit, meni ohi. Tosin taisi olla sarkasmia, vai kuinka? - Että kun yksi vahvari on poksahtanut jollain keikalla niin kaikki sen merkkinen on sutta. (Minä olen ollut siinä luulossa että olisivat hyvinkin luotettavaa sorttia.) Juujuu - kuhan yritin olla ns vitsikäs. Statesmandualin 6l6 versiota harkitsin hyvinkin taajaan mutta kallistuin kuitenkin toisaalle loppujen lopuksi. Laatuvehkeitä nuo on. Nostalgy is not what it used to be |
Juzpe 23.11.2016 10:29:13 | |
---|
BugBadWolf: Hughes & Kettnereissä on kun eivät tunnu olevan tuttuja kenellekään? H&K-firmoista itsellenikin tutumpia ovat Helsingin Kauppiaat, joiden sininen lenkki on legendaarinen. Vanhasta duunistani on taas tuttu saksalainen metallituotteiden valmistaja Heckler & Koch. Heilläkin on on maineikkaita malleja kuten mm Maschinenpistol 5 ja Gewehr 36. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Nyt on myyty kaikki ylimääräinen, enkä ole ostanut yhtään mitään kitarakampetta liki yhdeksään kuukauteen. Soitellut vain menemään tyytyväisenä. ps. Tämän ketjun viimeaikainen anti muistuttaa taas miksei täälläkään enää jaksa säännöllisesti roikkua. :) "Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen." |
Lifelover 25.11.2016 14:45:19 | |
---|
Gabe: Tämän ketjun viimeaikainen anti muistuttaa taas miksei täälläkään enää jaksa säännöllisesti roikkua. :) Tuskinpa siinä kukaan mitään menettää jos lopetat kokonaan :) One who treats difficulties as the normal state of affairs will never be discontented. |
klobasa 25.11.2016 14:58:04 | |
---|
Gabe: Nyt on myyty kaikki ylimääräinen, enkä ole ostanut yhtään mitään kitarakampetta liki yhdeksään kuukauteen. Soitellut vain menemään tyytyväisenä. ps. Tämän ketjun viimeaikainen anti muistuttaa taas miksei täälläkään enää jaksa säännöllisesti roikkua. :) Mitäs rompetta lopulta jäi käyttöön? Soitteletko kotioloissakin vai pelkästään treenikämppäolosuhteissa? Kiinnostaa mitkä vahvarit lopulta vei voiton. Oletan, että kitarat on R-pajalta. |