Shredator 24.11.2016 14:31:50 (muokattu 24.11.2016 14:33:35) | |
---|
Juzpe: Tota relukse kakkosta mää vähä kattelinki tosa. Bogu tarttee tyypata käytössä olevilla, eli SD ygösellä, Texas Rangerilla, Nagalla, TC Sparkilla ja TeeÄs 9:lla Mie ajan välillä tuota Bogneria TS808:lla ja ainakin sillä se toimii hyvin, kuten vahvistimienkin kanssa nopeassa runttauksessa. E. Myös clean boostereiden kanssa toimii. Itse en kuitenkaan ole ollut näiden stäkättyjen kombinaatioiden ystävä, kun se särö pitäisi mieluiten ottaa vahvistimesta. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Juzpe 24.11.2016 15:21:28 | |
---|
Shredator: Mie ajan välillä tuota Bogneria TS808:lla ja ainakin sillä se toimii hyvin, kuten vahvistimienkin kanssa nopeassa runttauksessa. E. Myös clean boostereiden kanssa toimii. Itse en kuitenkaan ole ollut näiden stäkättyjen kombinaatioiden ystävä, kun se särö pitäisi mieluiten ottaa vahvistimesta. Mä tykkään siitä että on useita erisävyisiä ja eri lailla käyttäytyviä vaihtoehtoja reitittimen nabbuloiden takana. More is more. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
juuso a 24.11.2016 19:34:50 | |
---|
Mikä se mahtaisi olla se sellainen combo, joka söisi säröpedaaleita ja miksipäs ei muitakin mielikseen? Meinaan siis puhtaan kanavan päälle. |
hallu 24.11.2016 19:54:34 | |
---|
juuso a: Mikä se mahtaisi olla se sellainen combo, joka söisi säröpedaaleita ja miksipäs ei muitakin mielikseen? Meinaan siis puhtaan kanavan päälle. No toria kun katselee, niin kaikki :-) Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
juuso a 24.11.2016 20:06:23 | |
---|
hallu: No toria kun katselee, niin kaikki :-) No tämä jos mikä on kyllä totta.:D Sen takia tätä mietinkin, että mikä on sitten ihan oikeasti sellainen vahvistin. Ainakaan mun vahvistin ei oikein tykkää säröspeduista. Omat säröt siinä on ihan ok, eli niillä jotenkin pärjää treeneissä ja keikalla. |
Tami 24.11.2016 20:20:04 | |
---|
juuso a: No tämä jos mikä on kyllä totta.:D Sen takia tätä mietinkin, että mikä on sitten ihan oikeasti sellainen vahvistin. Ainakaan mun vahvistin ei oikein tykkää säröspeduista. Omat säröt siinä on ihan ok, eli niillä jotenkin pärjää treeneissä ja keikalla. Niin tai toisaalta jos lueskelee foorumia, niin ei oikein mikään. Mulle ei ole eteen tullut vielä vahvaria, jonka kanssa en olisi maaliin päässyt. Enempi noissa on vaan se, että jonkin aikaa joutuu lautaa ruuvailemaan ennen kuin sopivat asennot polkimissa löytyvät. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Haeroe 24.11.2016 22:03:49 | |
---|
Tami: Niin tai toisaalta jos lueskelee foorumia, niin ei oikein mikään. Mulle ei ole eteen tullut vielä vahvaria, jonka kanssa en olisi maaliin päässyt. Enempi noissa on vaan se, että jonkin aikaa joutuu lautaa ruuvailemaan ennen kuin sopivat asennot polkimissa löytyvät. Tää on varmaan ollut täällä jo miljuuna kertaa, mutta mainostanpa taas. https://www.youtube.com/watch?v=CdK … dkxgZdOMmZ5nwLWQ3rReCe&index=21 Tuolta kun lähtee liikkeelle, niin pääsee lopputulemaan, että mitää totuuksia ei ole missään. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Bald Anus 24.11.2016 22:47:53 | |
---|
juuso a: Mikä se mahtaisi olla se sellainen combo, joka söisi säröpedaaleita ja miksipäs ei muitakin mielikseen? Meinaan siis puhtaan kanavan päälle. Oma mielikuva on, että Marshall-tyyppiset syö säröjä hyvin. Fenderit on vähän ronkelimpia (varsinkin nykyajan piirilevytuotannolla tehdyt). Suosittelen tsekkaamaan Bluetonet, niitäkin pyörii torilla aika hyvin. sääh |
Juzpe 24.11.2016 23:44:36 | |
---|
juuso a: Mikä se mahtaisi olla se sellainen combo, joka söisi säröpedaaleita ja miksipäs ei muitakin mielikseen? Meinaan siis puhtaan kanavan päälle. Seuraavat vermeet ovat ainakin toimineet: - Bluetonen Dustyroadin clean-etuaste - Marsun 1959 ja 1987 - Punanuppi-twini - Erinäiset silverface-fenkut - Selmerin mk. I, II ja III - Kojones & - Tech 21 TM - Music Man RD ja muut saman sarjan 65:t ja 100:t - Budda Superdrive - Engl Classic ja Screamer Varmaan mikä tahansa muukin styrkkari josta saa asiallisen cleanin riittävällä headroomilla... Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Bald Anus 24.11.2016 23:58:10 | |
---|
Juzpe: Seuraavat vermeet ovat ainakin toimineet: - Erinäiset silverface-fenkut Näissäkin on varmasti eroja. Mutta kunhan on point-to-point -vehje. Esimerkiks mun King of Tone kuulosti Vibroluxin (tosin blackface) läpi ihan liikaa Tubescreamerilta. Ei se soundi silti huono ollut, erilainen vaan mihin oli tottunut. sääh |
Juzpe 25.11.2016 00:02:47 | |
---|
Bald Anus: Näissäkin on varmasti eroja. Mutta kunhan on point-to-point -vehje. Esimerkiks mun King of Tone kuulosti Vibroluxin (tosin blackface) läpi ihan liikaa Tubescreamerilta. Ei se soundi silti huono ollut, erilainen vaan mihin oli tottunut. Ihan perus piirilevy"paskalla" ja Plexitonella on ihan jebbiksiä soundeja saatu, samoin Okko Diablon, DS-1 + TS-9 combon ja EHX soulfoodin kans. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Swan 25.11.2016 00:06:30 | |
---|
Budjettiluokan putkivehkeistä Fender Hot Rod Deluxe on todella hyvä pedaalialusta. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Bald Anus 25.11.2016 00:07:19 | |
---|
Juzpe: Ihan perus piirilevy"paskalla" ja Plexitonella on ihan jebbiksiä soundeja saatu, samoin Okko Diablon, DS-1 + TS-9 combon ja EHX soulfoodin kans. Saahan sitä. Mutta kyllä PTP-Fenderit imee paremmin noita säristimiä. Todettu mm. kahden Super Reverbin kanssa, joista toinen oli vanha laitos, toinen nykyistä liukuhihnamallia. sääh |
Juzpe 25.11.2016 00:13:21 | |
---|
Swan: Budjettiluokan putkivehkeistä Fender Hot Rod Deluxe on todella hyvä pedaalialusta. Vahva komppi tälle lausunnolle. Tällä laitoksella on monet spedutestit ajettu. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Juzpe 25.11.2016 00:46:16 | |
---|
Elicks sit vielä wamplerin Plexi Drive testiin... eiköhä ny jo soppee jömps-jömps särötin löydy. Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
Bald Anus 25.11.2016 01:09:24 (muokattu 25.11.2016 01:11:24) | |
---|
sääh |
Juzpe 25.11.2016 10:12:36 | |
---|
Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori |
juuso a: Mikä se mahtaisi olla se sellainen combo, joka söisi säröpedaaleita ja miksipäs ei muitakin mielikseen? Meinaan siis puhtaan kanavan päälle. Riippuu säröstä. Tube screamer tyyppiset od:t tykkää kirkkaista vahvareista kuten vox tai blackface fender. Kun taas distortionit, ja enemmän presenceä/yläpääätä omaavat tummemmista kuten bassmanit/silverface fenkut. |
Haeroe 25.11.2016 11:53:47 | |
---|
Juzpe: Seuraavat vermeet ovat ainakin toimineet: - Engl Classic ja Screamer Varmaan mikä tahansa muukin styrkkari josta saa asiallisen cleanin riittävällä headroomilla... Mää en saanut Screameristä saundia ulos millään spedulla. Mulla oli nimenomaan se vanhempi versio, jossa oli ihmeellinen yläpään kirskuna ja keskialueen honotus. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
juuso a 25.11.2016 17:37:58 (muokattu 25.11.2016 17:42:41) | |
---|
Haeroe: Mää en saanut Screameristä saundia ulos millään spedulla. Mulla oli nimenomaan se vanhempi versio, jossa oli ihmeellinen yläpään kirskuna ja keskialueen honotus. Joku muukin on sanonut näin. Mulla on ittellä ENGL Thunder eikä siinä tunnu toimivan puhtaan päällä oikein mikään kunnon higain-säristin. Esimerkiksi vaikka toi Triple Wreck oli jossain välissä mulla, mutta ei se vaan toiminut. Meni ihan muhjuksi jos soitteli jostain ylempää. Sama oli myös Mesan Throttle Boxin kanssa. Ostaa päräytin tossa Bogner Ecstasy Redin myös, jota en ole vielä ehtinyt testaamaan treeniksellä. En pidätä hengitystä tuonkaan suhteen. Uusi vahvistin se on vissiin ostettava jos meinaa saada pedaalilaudasta kaikki. |