Aihe: [ v a l t a v a ] Espan lavalla keskiviikkona
1 2 3
paavi
10.06.2004 11:43:28
hyvä meno oli, kovasti rokkasivat :) kotona istutettu musiikkimakua oikeisiin uomiin?

Pitäis kyllä vaan aivopestä enemmän. Tuntuu vielä noi Fröbelit sun muut vievän voiton...epätoivosesti soitan niille illalla zeppeliniä akustisella...
balzary
10.06.2004 11:48:09

Pitäis kyllä vaan aivopestä enemmän. Tuntuu vielä noi Fröbelit sun muut vievän voiton...epätoivosesti soitan niille illalla zeppeliniä akustisella...

mun 7v-pikkuveli tykästy m.a nummiseen, sillä on hyviä biisejä ja tiukasti soitettuna. pistä eläinten tappelu niille kuunteluun.
Osta multa Line6:n FB4-pedaali!
paavi
10.06.2004 11:51:25
mikäs siinä keikan alkupuolella muuten kävi, kun bassot hävis kokonaan?

Heh, ajattelinkin tästä mainita tuossa aiemmin. Huomaa, ettei oo vähään aikaan ollut ulkona eikä edes tuon kokoisella lavalla. Piuha nimittäin irtos DI-boxista. Tottakai olis pitänyt kiinnittää se maahan roudariteipillä heti alkuun...

Sitten välillä piuha juuttui kiinni lattialautojen väliin. Tuuli vei taas settilistan mennessään, onneksi joku kaunis ja ystävällinen neiti toi sen takaisin. Mutta kaiken kaikkiaan tosi toimiva lava. Tilaa riittää ja monitorointi toimi mallikkaasti.

Nyt lentää juttua jostain pikkukeikasta ja täällä yleisellä palstalla vielä. Saattaa ärsyttää monia? Kai tää toisaalta on vähän kehittävämpää juttua kuin "kumpi parempi: metallica vai ynkkä"..?
Locrian
10.06.2004 11:58:46
Ei kun just hyvä.Enemmän ärsyttää se että puhutaan jostain maailmantähdistä ja muusta fantasiasta.Oikee elämä on paljon kiinnostavampaa.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
balzary
10.06.2004 12:39:16

Sitten välillä piuha juuttui kiinni lattialautojen väliin. Tuuli vei taas settilistan mennessään, onneksi joku kaunis ja ystävällinen neiti toi sen takaisin. Mutta kaiken kaikkiaan tosi toimiva lava. Tilaa riittää ja monitorointi toimi mallikkaasti.

ja tosiaan että se on riittävän korkee lava, eikä puolen metrin koroke johon ne kännikalat olis päässy häirittemään.
Osta multa Line6:n FB4-pedaali!
JuSu
10.06.2004 13:55:44 (muokattu 10.06.2004 13:56:16)
Ei kun just hyvä.Enemmän ärsyttää se että puhutaan jostain maailmantähdistä ja muusta fantasiasta.Oikee elämä on paljon kiinnostavampaa.

Hehhee jooh... Mä oon aina ollut sitä mieltä, että joku reality show amatöörirokkibändin toiminnasta olis mielenkiintoista seurattavaa. On nimittäin käsittämätöntä, että meikäläisenkin touhuja vierestä vuosia seuranneet kaverit jollain tapaa kuvittelevat tässä rokkaamisessa jotain glamouria olevan. P*skan v*tut sanon minä. Pitäisikin pyytää niitä joskus keikkareissulle mukaan, karisisi turhat luulot...

=)

JuSu
Karvanaama-Zakk
10.06.2004 13:59:51

Hehhee jooh... Mä oon aina ollut sitä mieltä, että joku reality show amatöörirokkibändin toiminnasta olis mielenkiintoista seurattavaa. On nimittäin käsittämätöntä, että meikäläisenkin touhuja vierestä vuosia seuranneet kaverit jollain tapaa kuvittelevat tässä rokkaamisessa jotain glamouria olevan. P*skan v*tut sanon minä. Pitäisikin pyytää niitä joskus keikkareissulle mukaan, karisisi turhat luulot...

=)

JuSu

Älä viitsi pilata mun käsitystä rockelämästä :) Mikäs sen hauskempaa ku antaa kavereiden luulla kaikkee...Ei ne usko jos niille sanoo totuuden...Antaa niiden elää uskossaan
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
Locrian
10.06.2004 14:23:30
Älä viitsi pilata mun käsitystä rockelämästä :) Mikäs sen hauskempaa ku antaa kavereiden luulla kaikkee...Ei ne usko jos niille sanoo totuuden...Antaa niiden elää uskossaan

Joo mut kollegoiden kesken voi puhua sitten asiat asioina.Kaverit erikseen.
Saas nähä saanko mä kyynisen äänimiehen leiman otsaan kun pääsen tänä vuonna ekalle "rundille" tekee äänet.
disarm
10.06.2004 14:27:04 (muokattu 10.06.2004 14:27:50)
tsori piti editoida yll'olevaa..
Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds..
Tellervo
10.06.2004 14:52:19 (muokattu 10.06.2004 14:52:57)
Hehhee jooh... Mä oon aina ollut sitä mieltä, että joku reality show amatöörirokkibändin toiminnasta olis mielenkiintoista seurattavaa.

Ehdoton tosi-tv-sarjan aihe!

Edit: tosin sitten se ei olisi enää amatöörirokkibändi vaan koko kansan oma pikku puppeliorkka.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Hanok
10.06.2004 14:59:37
On nimittäin käsittämätöntä, että meikäläisenkin touhuja vierestä vuosia seuranneet kaverit jollain tapaa kuvittelevat tässä rokkaamisessa jotain glamouria olevan. P*skan v*tut sanon minä. Pitäisikin pyytää niitä joskus keikkareissulle mukaan, karisisi turhat luulot...

Miten niin, ettekste mukaa ajele joka päivä pitkällä mustalla limolla ja vedä aamiaiseksi samppakaljaa kokkelin kera?
JuSu
10.06.2004 15:25:59
aamiaiseksi samppakaljaa kokkelin kera?

Mä en tykkää piimästä.

JuSu
Locrian
10.06.2004 15:58:30
Miten niin, ettekste mukaa ajele joka päivä pitkällä mustalla limolla ja vedä aamiaiseksi samppakaljaa kokkelin kera?

Mul ei oo varaa koviin huumeisiin joten joudun elää täs maailmassa.En ajele-en vedä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)