Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UMK/Euroviisut 2017
1 2 3
evo
23.11.2016 17:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin taas mennään!
 
UMK-kilpailijat 2017 on julkaistu!
 
Oma suosikkini löytyi jo heti ensimmäisestä kappaleesta:
https://www.youtube.com/watch?v=0bJMw2yat7w
 
Knowledge is power.
Eläkeläissoittaja
23.11.2016 17:58:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

evo: Noniin taas mennään!
 
UMK-kilpailijat 2017 on julkaistu!
 
Oma suosikkini löytyi jo heti ensimmäisestä kappaleesta:
https://www.youtube.com/watch?v=0bJMw2yat7w

 
Tulkaa apuun Ossi Runne ja Olli Ahvenlahti, Riku Niemi ja hyvät melodikot, säveltäjä-sanoittaja-sovittajat, minä en pysty enkä osaa. En!
 
Funkånaut
23.11.2016 18:00:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanomattakin selvää, että tällä https://www.youtube.com/watch?v=ydXFad6xQ-k voitetaan Euroviisut seuraavat kymmenen vuotta.
 
"Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio
Bonham
23.11.2016 19:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on jotain aivan käsittämätöntä touhua, vuodesta toiseen... no, jokuhan tästäkin tilin tekee.
 
Bullitt
23.11.2016 19:30:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Sanomattakin selvää, että tällä https://www.youtube.com/watch?v=ydXFad6xQ-k voitetaan Euroviisut seuraavat kymmenen vuotta.
 
Juuri tätä olin tulossa sanomaan! Sama mennä torille jo nyt.
 
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
jra
23.11.2016 19:40:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kappaleita vielä, tuota Evon suosikkia lukuunottamatta kuunnellut (siitäkin vielä puolet kuulematta), mutta taiteilijanimellä Lauri Yrjölä tuskin voi näitä skaboja hävitä.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
evo
23.11.2016 19:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra: En ole kappaleita vielä, tuota Evon suosikkia lukuunottamatta kuunnellut (siitäkin vielä puolet kuulematta), mutta taiteilijanimellä Lauri Yrjölä tuskin voi näitä skaboja hävitä.
 
Kyllä veikkaan, että Kuunkuiskaajat valitaan.
 
Knowledge is power.
barclay
24.11.2016 22:20:33 (muokattu 24.11.2016 22:20:51)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oikein iske nuo tämän vuotiset. Tylsää settiä. Paitsi Knuclebone Oscarilla, jonka biisi on liian sekava. Zuhlkellä on hyvä kertsi.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
JohnJ
25.11.2016 13:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuosta porukasta ole kuin yksi oikea valinta: Günther kehiin.
 
Metal meets the bone!
jra
07.01.2017 00:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi perse:
 
- En ikinä käytä sitä sanaa (perse). Tällaisen nimen käyttö on alatyylistä ja tekisi mieli sanoa sivistymätöntä. Suomenkielessä on niin paljon kauniitakin sanoja. Tämä edustaa äärettömän huonoja tapoja nuorilta ihmisiltä - jos nämä nyt nuoria ovatkaan, Tapaseuraa vetävä Suonperä toteaa ryhmästä.
 
Myös kollektiivin promokuva sai Suonperän pois tolaltaan, koska ryhmän jäsen Mr. C*nt pitää paitaa tekstillä You Fuckn asshole.
 
- Voi kun surullista, pöyristyttävää! En tykkää, enkä hyväksy tällaista. Sanon tämän senkin uhalla, että pojat tulisivat kaupungilla antamaan minulle luunapin, Suonperä jyrisee loppiaisen Strauss-konsertissa Finlandia-talossa torstaina.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Tympee Huttunen
07.01.2017 07:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti koko budjettia ei tuhlata nyt karsintoihin, sen semifinaaliin ja sen finaaliin, jotta itse euroviisuesitykseen jäisi jotain. Viime kerralla budjetti riitti mikkiständiin.
 
Prophet
07.01.2017 08:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jospa vielä näkisi paluun wanhoihin hywiin aikoihin, käytössä kapellimestari ja iso orkesteri. Kyllä minä niin mieleni pahoitin nykyajan kertakäyttöisestä taustanauhameiningistä.
 
evo
07.01.2017 11:47:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra: Voi perse:
 
http://i1.kym-cdn.com/photos/images … k/000/040/447/Haters_gonna_hate.jpg
 
Knowledge is power.
barclay
07.01.2017 17:13:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan ensimmäinen kerta koko UMK-konseptin aikana kun jatkoon ei ole päässyt yhtään huippubiisiä. Väritöntä, hajutonta, mautonta, yksi ruotsalainen jonka hahmo ei ole enää naurattanut 10 vuoteen ja Knuclebone-Oscar oudon biisinsä kanssa. Äänestän Oskua.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
EilaPertti
07.01.2017 22:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuntee kyllä ittensä vanhaks kun näköjään meininki on nykyään pelkästään post-jotain. Vaikka on paskaa mutta se onkin paskaa sillai ironisesti ja "etsätajuu näitä viittauksia tuohon ja tuohon". Jossain vaiheessa vain kaipaisi niitä oikeasti hyvin tehtyjä biisejä.
 
"Puutyöt kiinnosti niin pirusti, mä olin siellä ihan ihmeissäni että miten nää kiinnostaa niin saatanasti"
Milkop
08.01.2017 11:35:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karmeaa kuraahan nämä ovat aina, mutta tuntuu että tänä vuonna riman alle on jäänyt metritolkulla tilaa.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
jra
28.01.2017 22:35:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perseelleen näyttää menevän, eikä diu, diukaan tunnu Euroopassa uppoavan, vai mikä tämä äänestyssysteemi onkaan?
 
Kun Saara Aalto ei ole mukana, niin kiinnostus, ei niin yllättäen, näyttää olevan pakkasen puolella.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Bonham
28.01.2017 22:49:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Karmeaa kuraahan nämä ovat aina, mutta tuntuu että tänä vuonna riman alle on jäänyt metritolkulla tilaa.
 
Eihän se voi olla, kun YLE tähän panostaa melkoisesti!
 
evo
28.01.2017 22:53:58 (muokattu 28.01.2017 23:00:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä olisi voinut mennä paaaaljon huonomminkin.
 
E: Oikeasti kuumotti kun se Zühlke siinä vielä pyöri huhhuh maailmassa on jotain empatiaa jäljellä eissss huh...
EE: Flashbackit kun meinasivat iskeä https://www.youtube.com/watch?v=oAQIPxgQkM8
 
Knowledge is power.
Bonham
28.01.2017 23:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

evo: Tämä olisi voinut mennä paaaaljon huonomminkin.
 
E: Oikeasti kuumotti kun se Zühlke siinä vielä pyöri huhhuh maailmassa on jotain empatiaa jäljellä eissss huh...
EE: Flasbackit kun meinasivat iskeä https://www.youtube.com/watch?v=oAQIPxgQkM8

 
Jaaha. Kuulin nyt tuon ekaa kertaa. Mulle putoaa paremmin biisit, joissa tapahtuu edes jotain... vaikka ihan vähän...edes euroviisumitalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «