Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Schaller 3D-6
1
Gary the pine
21.11.2016 13:02:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuommoinen:
 
https://www.thomann.de/gb/schaller_1477_3d6_steg_black.htm
 
Onko kokemusta kyseisestä tallasta?
 
Aloin taas miettimään Charvelin M6:n JT-6 korvaamista kiinteällä tallalla ja kertaalleen kokeiltu perinteinen ohjuri ja kielet läpirungon ei oikein toiminut mun makuun, jäi vähän korkealle action.
 
Schallerin kapine pompsahti intterweebistä vastaan ja vaikutti nopsasti katottuna kiinnostavalta. Mutta että mahtaisko olla hyväkin, vai olisko muita ehdotuksia? Nyt olis ajatuksena päästä ilman isoja koneistuksia hommasta maaliin. Lähinnä pulttaa kiinni ja pelaa.
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Decadetroll
21.11.2016 14:34:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko ibanezin tight end r-talla mitään?
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Gary the pine
21.11.2016 14:58:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Oisko ibanezin tight end r-talla mitään?
 
Kas, aika samantyyppinen ajatus näköjään alla mutta pykälän verran uskottavamman näköinen kapine. Jotenkin tukevampi vaikutelma tulee tosta ainakin kuvissa vs. Schallerin kapine.
 
Oletko testannut millanen on käytössä?
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
J.Nikkanen
21.11.2016 15:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Schallerin 3D talla bassolle on samanoloinen ja on kyllä erinomainen talla.
Decadetroll
21.11.2016 15:21:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Kas, aika samantyyppinen ajatus näköjään alla mutta pykälän verran uskottavamman näköinen kapine. Jotenkin tukevampi vaikutelma tulee tosta ainakin kuvissa vs. Schallerin kapine.
 
Oletko testannut millanen on käytössä?

 
On muuten paras kiinteä talla, millä oon soitellut. Ebaysta näyttää saavan yllättävän halvalla.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Gary the pine
21.11.2016 15:41:17 (muokattu 21.11.2016 15:45:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: On muuten paras kiinteä talla, millä oon soitellut. Ebaysta näyttää saavan yllättävän halvalla.
 
Voiskohan siinä Ibassa edes kaukaisesti olla kiinnityspisteet samoilla huudeilla kuin kelluvissa, vai vedetäänkö kanteen monesta kohtaa? Tossa Schallerissa näky olevan aika kahden kiven välissä funtsittu reikäjako, että toisiin ajatuksiin ei passaa tulla...
 
edit.
 
Joo, aikas monellahan tuokin kanteen vedetään, no elämä on...
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Decadetroll
21.11.2016 15:46:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Voiskohan siinä Ibassa edes kaukaisesti olla kiinnityspisteet samoilla huudeilla kuin kelluvissa, vai vedetäänkö kanteen monesta kohtaa? Tossa Schallerissa näky olevan aika kahden kiven välissä funtsittu reikäjako, että toisiin ajatuksiin ei passaa tulla...
 
edit.
 
Joo, aikas monellahan tuokin kanteen vedetään, no elämä on...

 
Useamman ruuvin tallahan tuo on. Entäs joku edge fx tai edge 3 fx?
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Gary the pine
21.11.2016 16:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: Useamman ruuvin tallahan tuo on. Entäs joku edge fx tai edge 3 fx?
 
Mites noi näytti kuvissa kovasti kelluvilta? Vai tulikohan mulla kuvahaussa jotain normi-edgejä sitten vastaan? Kun ei ole mulla mitään käryä Iban vehkeistä, olen koittanut aina pysyä niistä tukevasti erossa.
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Decadetroll
21.11.2016 16:07:11 (muokattu 21.11.2016 16:09:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Mites noi näytti kuvissa kovasti kelluvilta? Vai tulikohan mulla kuvahaussa jotain normi-edgejä sitten vastaan? Kun ei ole mulla mitään käryä Iban vehkeistä, olen koittanut aina pysyä niistä tukevasti erossa.
 
Jos googlen kuvahakuun pistät edge 3 fx, niin ihan oikeita talloja tulee vastaan. Kaksi ankkuritappia sivuilla ja yksi tuossa hienoviritysruuvien tienoilla (pienempi kuuskoloruuvi). Ovat kiinteitä talloja nuo, vaikka kelluvalta näyttääkin äkikseltään.
 
http://www.ibanez.com/products/images/feat/376.jpg
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Gary the pine
21.11.2016 18:58:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa niin se on tollanen, no joo, kyllä se tight end alko kiinnostamaan merkittävästi enemmän.
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Decadetroll
21.11.2016 20:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Jaa niin se on tollanen, no joo, kyllä se tight end alko kiinnostamaan merkittävästi enemmän.
 
On olemassa tight end ja tight end r-tallat. Tight end on enemmän tavan hardtailin näköinen kapistus ja tight end r on taas se enemmän floikan näköinen, isompi talla.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Gary the pine
21.11.2016 20:32:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Decadetroll: On olemassa tight end ja tight end r-tallat. Tight end on enemmän tavan hardtailin näköinen kapistus ja tight end r on taas se enemmän floikan näköinen, isompi talla.
 
Åke, no se isompi häksätin herätti kiinnostuksen, eli r-malli.
 
Tää on vissiin ihan kurantti kapine?
 
http://www.ebay.co.uk/itm/172385306 … l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
 
Tulin, näin, paskoin housuun.
Decadetroll
21.11.2016 21:21:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gary the pine: Åke, no se isompi häksätin herätti kiinnostuksen, eli r-malli.
 
Tää on vissiin ihan kurantti kapine?
 
http://www.ebay.co.uk/itm/172385306 … l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 
Juu, skruuvit ja talla, mitäpä sitä muuta kaipailisi...
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «