Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Grand Tour
1 2 3
Bullitt
14.11.2016 18:51:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Grand Tour alkaa perjantaina 18.11. Jos joku ei tiedä mistä on kyse, niin tuo on Top Gearista tuttujen Jeremy Clarksonin, Richard Hammondin ja James Mayn uusi sarja, jonka on tuottanut Amazon ja joka tulee nähtäväksi heidän Prime-palvelunsa kautta. Vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, mutta olen käsittänyt että tuo Prime ei ole käytössä Suomessa? Saa sitten nähdä mitä kautta jaksot saa nähtäväksi vai saako lainkaan.
 
Millaisia mietteitä sarjasta? Vapaata keskustelua, olkaa hyvät.
 
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
Vessajono
14.11.2016 20:37:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Saa sitten nähdä mitä kautta jaksot saa nähtäväksi vai saako lainkaan.
 
Elämme internetin aikakautta, joten eiköhän ne saa nähtäväksi ihan jo samana iltana kunhan malttaa odottaa muutaman tunnin.
 
Mut joo, odottelen kyllä jo innolla. Suomessahan käytiin yks jakso kuvaamassa, mulla oli jo liput vetämässä kuvauksiin ja pääsin siihen asti et Amazonilta soitettiin ja kysyttiin että kykenenkö hoitamaan itseni neljän tunnin ajomatkan päähän Rovaniemeltä. Totesin, että en. Voi olla että saattaa jossain vaiheessa elämää ruveta vituttamaan.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Bullitt
14.11.2016 21:04:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Elämme internetin aikakautta, joten eiköhän ne saa nähtäväksi ihan jo samana iltana kunhan malttaa odottaa muutaman tunnin.
 
Mut joo, odottelen kyllä jo innolla. Suomessahan käytiin yks jakso kuvaamassa, mulla oli jo liput vetämässä kuvauksiin ja pääsin siihen asti et Amazonilta soitettiin ja kysyttiin että kykenenkö hoitamaan itseni neljän tunnin ajomatkan päähän Rovaniemeltä. Totesin, että en. Voi olla että saattaa jossain vaiheessa elämää ruveta vituttamaan.

 
No joo, lähinnä mietin että olisi kiva tietysti laillisesti katsoa nuo jaksot jostain ja jotain voisin siitä lystistä maksaakin, mutta jos rahan antaminen Amazonille liian vaikeaksi tehdään niin kai se sitten pitää "kaverilla" käydä katsomassa.
 
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
Eos
15.11.2016 09:15:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotellaan. Top Gearin viimeisin kausi oli vähän lattea. Clarkson, Hammond ja May tuon sarjan tekee.
 
tuomittu
15.11.2016 12:52:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saas nähdä, mitä ukot on saanu aikaseks. Alkoi tuo heebojen touhu olla jo vähän väsynyttä Top Gearin loppua kohden ja se, että kaikki hassut "sattumukset" oli täysin käsikirjoitettuja, alkoi paistaa vähän turhankin selkeästi läpi. Olihan ne käsikirjoitettuja aiemminkin, mutta huomattavasti uskottavampia (tai sitten vaan hauskempia).
 
Voin muuten lämpimästi suositella TG:n ystäville James Mayn muita ohjelmia, joita löytyy tuubista ihan kiitettävä määrä. The Reassembler, Man Lab, Top Toys, Cars of the People, Oz and James' Big Wine Adventure, Oz and James Drink to Britain, ja mitä näitä nyt on.
 
Vessajono
16.11.2016 16:10:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=wRkNMvK8UEE
 
"The Grand Tour will be able to be streamed from over 200 countries and territories around the world in December."
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
MaD PiAnIsT
16.11.2016 16:36:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulen, että tehdään kaikkea aikaisempaa isommin, mutta samalla pitkälti käsikirjoitettuna. Turha lienee haikailla niiden halpojen superauto- tai limusiinihaasteiden aikaan, jolloin tuntui vielä olevan aikalailla tilannekomiikkaa suurin osa sarjasta. Eiköhän tässä nähdä jotain överiä kuten Veyronin räjäytys tms muuta Clarksonmaista rahan hassausta. Liittyiköhän se Clarksonin omakotitalon räjäyttäminenkin tähän, en ole aivan varma.
 
Mutta mielenkiinnolla odotan, samase mitä sieltä tulee toi kolmikko on pystynyt silti aina naurattamaan ainakin kerran pari jaksossa.
 
"Live like a windrammer as you fuck"
Vessajono
18.11.2016 22:35:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaD PiAnIsT: Luulen, että tehdään kaikkea aikaisempaa isommin, mutta samalla pitkälti käsikirjoitettuna. Turha lienee haikailla niiden halpojen superauto- tai limusiinihaasteiden aikaan, jolloin tuntui vielä olevan aikalailla tilannekomiikkaa suurin osa sarjasta. Eiköhän tässä nähdä jotain överiä kuten Veyronin räjäytys tms muuta Clarksonmaista rahan hassausta. Liittyiköhän se Clarksonin omakotitalon räjäyttäminenkin tähän, en ole aivan varma.
 
Mutta mielenkiinnolla odotan, samase mitä sieltä tulee toi kolmikko on pystynyt silti aina naurattamaan ainakin kerran pari jaksossa.

 
Ja nauratti edelleenkin. Loppujen lopuksi aika sama meininki kuin ennenkin mutta rahaa on ja se näkyy.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Funkånaut
18.11.2016 22:41:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MaD PiAnIsT: Luulen, että tehdään kaikkea aikaisempaa isommin, mutta samalla pitkälti käsikirjoitettuna. Turha lienee haikailla niiden halpojen superauto- tai limusiinihaasteiden aikaan, jolloin tuntui vielä olevan aikalailla tilannekomiikkaa suurin osa sarjasta.
 
Munsta toi oli Top Geareissa aina parasta. Ikinä ei tiennyt, mikä haaste tulee. 17-kesästen autot ja James Mayn sterkat nevö föget.
 
"Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio
Vessajono
18.11.2016 22:49:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Munsta toi oli Top Geareissa aina parasta. Ikinä ei tiennyt, mikä haaste tulee. 17-kesästen autot ja James Mayn sterkat nevö föget.
 
Eisss tää oli kyllä.
 
"Oh come on, you stupid lump of Swedish lead!"
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
MaD PiAnIsT
18.11.2016 23:07:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Ja nauratti edelleenkin. Loppujen lopuksi aika sama meininki kuin ennenkin mutta rahaa on ja se näkyy.
 
Jep hyvää meisinkiä oli tuo eka jakso kyllä. Toi uusi ratakin vaikuttaa hyvältä, tosin mukava nähdä miten jokin Koeniggsegg nielee nuo töyssyt :D Vähän vähemmän saisi käsikirjoittaa vielä niin olisi ihan bestiä, mutta ei tämä huono näinkään ollut. Hyvää kuittia Top Gearin suuntaan ja eipä tarvitse tyyppien kauheasti enää varoa sanojaan. Esim Clarksonin alun kommentti "We are now in a tent so we're like gypsies. Only that the cars we drive are going to be insured." Hoho.
 
"Live like a windrammer as you fuck"
BMF
19.11.2016 20:52:34 (muokattu 19.11.2016 20:53:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan hyvä startti oli tosiaan. Vähän harmittaa kyllä kun eivät jatkossa varmaankaan tule julkkisvieraita ajattamaan paskalla autolla kierrosta, eikä haastattelemaan, mutta menee tämä näinkin. Tässä kuussahan olivat suomessakin nauhoittamassa yhden jakson, joten saas nähä mitä sieltä tulee. Hyvä jakso kaikin puolin. :)
 
Beat your dick like it owes you money.
Bullitt
19.11.2016 20:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BMF: Aivan hyvä startti oli tosiaan. Vähän harmittaa kyllä kun eivät jatkossa varmaankaan tule julkkisvieraita ajattamaan paskalla autolla kierrosta, eikä haastattelemaan, mutta menee tämä näinkin. Tässä kuussahan olivat suomessakin nauhoittamassa yhden jakson, joten saas nähä mitä sieltä tulee. Hyvä jakso kaikin puolin. :)
 
Minusta tuo julkkishaastattelu ja -ajatus oli Top Gearissa kaikista tylsin osuus, monesti tuli skipattuakin kun oli joku brittien tusinajulkkis josta ollut mitään hajua kuka se edes oli.
 
Tälle Grand Tourin julkkishommalle tuli karjahdeltua :D
 
Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen.
Vessajono
19.11.2016 23:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Minusta tuo julkkishaastattelu ja -ajatus oli Top Gearissa kaikista tylsin osuus, monesti tuli skipattuakin kun oli joku brittien tusinajulkkis josta ollut mitään hajua kuka se edes oli.
 
Samoin. Ja jonkun tusina-AMG:n koeajokaan harvoin kiinnosti yhtä paljon kuin challenget ja uutiset. Viimeksi mainitut tosin harvemmin itse uutisten takia vaan lähinnä siksi että niissä oli yleensä parhaat läpät.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
BMF
19.11.2016 23:38:55 (muokattu 19.11.2016 23:39:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Minusta tuo julkkishaastattelu ja -ajatus oli Top Gearissa kaikista tylsin osuus, monesti tuli skipattuakin kun oli joku brittien tusinajulkkis josta ollut mitään hajua kuka se edes oli.
 
Tälle Grand Tourin julkkishommalle tuli karjahdeltua :D

 
Mutta toisaalta sielä oli myös tosi hyviä vieraita. AC/DC:n Brian Johnson ja Slash sieltä parhaasta päästä, tietenkään Rowan Atkinsonia unohtamatta. Pariin kertaan on rehellisesti vituttanut vierasvalinta niin pahasti, että ne haastikset nykyään skippaan ko. jaksoissa itsekkin. Tämä kunnia menee itsekeskeiselle Usain Boltille ja vielä egoistisemmalle runkkarille nimeltä Simon Cowel.
 
Beat your dick like it owes you money.
LamaAjanElvis
25.11.2016 21:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BMF: Vähän harmittaa kyllä kun eivät jatkossa varmaankaan tule julkkisvieraita ajattamaan paskalla autolla kierrosta...
 
Tuo oli hyvä osio muuten mutta sen "järkevän hintaisen" uuden kipon tilalla olis voinut olla joku puoli-ilmainen Taunus ja ne mykistävän tylsät etuvedon puskemat mutkat olis heti ollut kauniimpaa katseltavaa takatuupparilla. Taunus siksi että sitä ei tasaisella maalla saa helposti kaadettua.
 
Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin
BMF
07.12.2016 19:14:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ompas väsynyttä. Ei nyt oikein tämä uusi ohjelma lähe.
 
Beat your dick like it owes you money.
DM
07.12.2016 22:37:01 (muokattu 07.12.2016 22:37:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BMF: Ompas väsynyttä. Ei nyt oikein tämä uusi ohjelma lähe.
 
No juum. Olen vähän sillä asenteella katsonut, että hienoo kun kolmikko on taas yhdessä, mutta sama draivi kuin Top Gearin aikana oli, puuttuu. Kyllähän joka jaksossa saa huvittua edelleen ajoittain, mutta ei olla ihan sillä tasolla, millä odottaisi. Käsikirjoitettuahan tää homma on aina ollut, mutta jotenkin se paistaa nyt läpi selkeämmin.
 
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
BMF
17.01.2017 18:40:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaksi edellistä jaksoa ovat olleet hyviä. Toivotaan, että taso pysyy, tai miksi jopa lähtisi nousuun.
 
Beat your dick like it owes you money.
Vessajono
17.01.2017 18:45:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BMF: Kaksi edellistä jaksoa ovat olleet hyviä. Toivotaan, että taso pysyy, tai miksi jopa lähtisi nousuun.
 
Juum. Tällä viikolla luvassa ilmeisesti käytettyjä Maserateja. Odotan perinteistä meininkiä.
 
Nobelanereita juotu vuonna 2017: 30
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «