Aihe: No mitä nyt?
1 2 3 4
baron
10.06.2004 00:06:46

Jep; mä en tosiaan noita kappaleita tunne, mutta baron lupasi auttaa nuottiasiassa...

Jes, pääsee vetää valsseja livenä. Juhlapäivä;9
hoho

Muista laskea kolmeen:

Yks- kaks- ko-lo-me!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Sertzo S
10.06.2004 10:20:47
Näistä biisiasioista:
kaikki edellämainitut valssit jos olisivat tekemiäni, olisin niistä vain ylpeä, vaikka mitä paskaa sataisi niskaan.
Teostojen maksupäivänä vain iloisesti naurattaisi kateellisten ja muiden typerysten kommentit. :)
KMT
10.06.2004 10:22:53

Mun mielestä osa tämänkin palstan sisällöstä voisi pistää bänditoimintapalstalle tai musiikkipisnespalstalle. Katsokaa nyt muita genrepalstoja ei niillä ole näin sisäänpäinkääntynyttä toimintaa!!!
Elämä on p*skaa
Eddy
10.06.2004 10:26:09
Mun mielestä osa tämänkin palstan sisällöstä voisi pistää bänditoimintapalstalle tai musiikkipisnespalstalle. Katsokaa nyt muita genrepalstoja ei niillä ole näin sisäänpäinkääntynyttä toimintaa!!!

Elä äijä huutele!
Koskettelen soittimia...
KMT
10.06.2004 10:31:02

Elä äijä huutele!

Kerron totuuden kaikille
Elämä on p*skaa
Herra Rapu
10.06.2004 10:34:19

Kerron totuuden kaikille

Varo Mikkey voi odottaa seuraavan kulman takana.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
baron
10.06.2004 10:37:15

Kerron totuuden kaikille

Totuuden tanssimuusikoista??????

Älä ihmeessä salaisuutta paljasta.
Fuzzy Boner
10.06.2004 10:59:44
Varos KMT ettei kukaan vahingossa työnnä sitä palomiespainepesuria sinuun. Anna muiden olla ja keskity vaikkapa tyttöihin ja musaan, niin muutkin tekevät.
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Zed
10.06.2004 12:04:55

Pitääkö sinun aina ujossa epävarmuudessasi pönkittää uskottavuuttasi kehittämällä hölmöä märinän aihetta mitä epäolennaisimmista asioista?
Pussataanko?
R.W. Piuha
10.06.2004 12:09:29
Entäpä Finlandersien se "naapurin julma Pentti"- cha-cha?
Sitä iloa ja riemua....

Oli tuolla turanetissa jonkun mielestä hyvä tsa tsa,makuja on niin monia, mutta kyllä turakainen tietää !!!Kyllä on niin hauskaa,että!

Mutta niinkun IsoJ totesi,esmes Charliesin uudet biisit on kyllä niin alta lipan...ei normaalilla itsekritiikillä varustautunut muusikko kykene tekeen mitään noin huonoo,kyllä siinä Plockmanilla(vaimikäsenyton) taitaa vaan eurot pyöriä silmissä,niin kauheita ralleja ne on mitä oon kuullut :-/

Mutta taito se tuokin,en mä osaa,muuten olisin jo rikas mies,tai ainakaan ei tarvis vääntää keikkaa minimillä puol neljään !
poppamies
10.06.2004 12:24:07 (muokattu 10.06.2004 12:24:59)

Pitääkö sinun aina ujossa epävarmuudessasi pönkittää uskottavuuttasi kehittämällä hölmöä märinän aihetta mitä epäolennaisimmista asioista?

Turpa kiinnii Zedderberg! KTM on pelimies ja puhuu pelkkää asiaa (ei sitä kovin monet täällä tee), ja ohjeeksi sinulle KTM sanoisin että täällä (tanssimusiikki) viihtyy hyvin kunhan välillä muistaa väistää, ja välillä lyö turpaan. Ja vielä yleispäteväksi neuvoksi sanoisin että jos Fonzie (tai joku toinen paruunin kakaroista) käy päälle niin löy ensin ja kysy sitten mitä oli asiaa.
"G-strings are for strippers"
Fuzzy Boner
10.06.2004 12:26:22
Turpa kiinnii Zedderberg! KTM on pelimies ja puhuu pelkkää asiaa (ei sitä kovin monet täällä tee), ja ohjeeksi sinulle KTM sanoisin että täällä (tanssimusiikki) viihtyy hyvin kunhan välillä muistaa väistää, ja välillä lyö turpaan. Ja vielä yleispäteväksi neuvoksi sanoisin että jos Fonzie (tai joku toinen paruunin kakaroista) käy päälle niin löy ensin ja kysy sitten mitä oli asiaa.

Varo ettet dementioissas huitase vahingossa KMT:tä, Poppamies. (liikaa mömmöjä taas vedelly)
Zed
10.06.2004 12:57:32 (muokattu 10.06.2004 12:58:46)

KTM on pelimies ja puhuu pelkkää asiaa (ei sitä kovin monet täällä tee

KMT taitaa olla nimimerkki.

KMT:

Palstan asiat koostuvat tuurareitten mokailusta ja solistille tehdyistä kepposista ym..

Eikö soittaminen merkitsee tanssimusiikolle mitään?

Tämä on teksti, joka alunperin kirvoitti kommenttini, mutta lukitsemisen vuoksi kirjoitin sen tähän. Mielestäni tällaisista asioista on turha alkaa itkeä. Tanssimuusikolla on monen muun tyylilajin edustajaan verrattuna töitä, ja täten soitto ei ole lopulta välttämättä enää ole jatkuvaa etenemistä ja jokapäiväisen ilon tarjoavaa toimintaa, vaan kuvioihin voi astua urautuminen. Miksi konkareiden pitäisi jauhaa täällä keskenään itsestäänselvyyksiä? Monet vierailevat tanssimusiikkipalstalla juuri näiden erilaisia kokemuksia käsittelevien helvetin hauskojen aiheiden vuoksi, jotka kuitenkin liittyvät olennaisesti aiheeseen.
Pussataanko?
Fuzzy Boner
10.06.2004 13:04:55

Tämä on teksti, joka alunperin kirvoitti kommenttini, mutta lukitsemisen vuoksi kirjoitin sen tähän. Mielestäni tällaisista asioista on turha alkaa itkeä. Tanssimuusikolla on monen muun tyylilajin edustajaan verrattuna töitä, ja täten soitto ei ole lopulta välttämättä enää ole jatkuvaa etenemistä ja jokapäiväisen ilon tarjoavaa toimintaa, vaan kuvioihin voi astua urautuminen. Miksi konkareiden pitäisi jauhaa täällä keskenään itsestäänselvyyksiä? Monet vierailevat tanssimusiikkipalstalla juuri näiden erilaisia kokemuksia käsittelevien helvetin hauskojen aiheiden vuoksi, jotka kuitenkin liittyvät olennaisesti aiheeseen.

Juuri näin! Täällä on noita hiton marisijoita ihan liikaa. Nuoria sekä vanhoja. Kunhan nyt vaan kirjoitellaan ja ihmetellään. Kesää nyt perkele!
poppamies
10.06.2004 13:09:18 (muokattu 10.06.2004 13:09:50)

Juuri näin! Täällä on noita hiton marisijoita ihan liikaa. Nuoria sekä vanhoja. Kunhan nyt vaan kirjoitellaan ja ihmetellään. Kesää nyt perkele!

Fonzie! Nyt valiumia naamaan , ja heti!
Fuzzy Boner
10.06.2004 13:10:54
Fonzie! Nyt valiumia naamaan , ja heti!

vedin jo yöllä kaikki. Pampulatki loppu eilen. Lähetä mulle pikana pari; saat varmaan lähihoitajaltasi ;)
poppamies
10.06.2004 13:15:30

vedin jo yöllä kaikki. Pampulatki loppu eilen. Lähetä mulle pikana pari; saat varmaan lähihoitajaltasi ;)

Olet täysin oikeassa mutta en saa siltä yhtään mitään nyt kun se on vielä muutaman tunnin töissä... mutta sitten minä saan...
baron
10.06.2004 13:30:51 (muokattu 10.06.2004 13:45:18)

Eihän tätä palstaa tarvitse kenenkään lukea, ei edes tanssimuusikoiden.

Muille palstoille voi kirjoitella vaikka kuinka hienoja asioita soittamisen yksityiskohdista, kitaran efekteistä, kiippareiden soundeista, erilaisista soittotekniikoista etc.
Pula-Aho
10.06.2004 13:35:43
ja teosto paukkuisi, mutta kuka myy sielunsa?

Minä minä minä.....
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)