Basil79 15.11.2016 09:23:17 | |
---|
Tuomoo: On muuten sellainen biisi että poikkeuksetta tulee vaihdettua kanavaa kun tämä pärähtää soimaan. Ja oikeastaan poikkeuksetta radio rockilla tulee muutenkin vaihdettua kanavaa kun mikä tahansa niistä neljästä soittolistabiisistä lähtee soimaan. Aamuisin tuota rockia olisi ihan kiva kuunnella, jos siellä ei olisi biisejä välissä, ja jos sitä turhaa akkaa ei olisi siellä studiossa mukana. No kokeiles hyvä mies vaikka suplaa. Softasta voi olla montaa mieltä, mutta korporaationkin sieltä voi kuunnella ilman rasittavia uutisia ja paskaa soittolistaa. |
StJerky 15.11.2016 09:37:56 (muokattu 15.11.2016 09:39:51) | |
---|
Basil79: No kokeiles hyvä mies vaikka suplaa. Softasta voi olla montaa mieltä, mutta korporaationkin sieltä voi kuunnella ilman rasittavia uutisia ja paskaa soittolistaa. Ihanko oikeasti te kuuntelette mieluummin niitä paskaa jauhavia idiootteja kuin musiikkia tai uutisia? Tosin Jonea on vielä rasittavampi kuunnella typerine mielipiteineen. YLE Puheessa ja ykkösellä on joskus mielenkiintoistakin juttua. |
Basil79 15.11.2016 10:12:30 | |
---|
No ihan oikeasti. Spotifystä voi sitten kuunnella oikeasti itseä kiinnostavaa musiikkia. Kysyisinkin, että ihanko oikeasti jaksat niitä kanavia soittolistojen kanssa kuunnella. Olen itse työelämässä kuunnellut Rock radioita miltei niiden elinkaaren alusta asti ja viimeistään 5 vuotta sitten tuli totaalinen väsyminen ja löysin Yle puheen ja nykyäön sitten Yle Areenan, jossa on paljon mielenkiintoista kuunneltavaa. Tuli nyt puhelimella paskasti muotoiltu teksti.. |
Basil79: Kysyisinkin, että ihanko oikeasti jaksat niitä kanavia soittolistojen kanssa kuunnella. No aika usein kanava vaihtuu seuraavalle kyllä piisienkin takia, ei pelkästään mainosten tai joutavan lätinän. Puheelta vaihtuu pois, kun alkaa urheilu. |
Lunnu 15.11.2016 11:25:51 | |
---|
StJerky: Ihanko oikeasti te kuuntelette mieluummin niitä paskaa jauhavia idiootteja kuin musiikkia tai uutisia? Tosin Jonea on vielä rasittavampi kuunnella typerine mielipiteineen. YLE Puheessa ja ykkösellä on joskus mielenkiintoistakin juttua. Mä olen jotenkin oudosti onnistunut viime aikoina vaihtamaan YLE Puheelle kun siellä on alkamassa/meneillään joku helkkarin Marja Hintikka Live ... ja kanava vaihtuu ... Nostalgy is not what it used to be |
Basil79 15.11.2016 12:42:46 | |
---|
Alleviivataan vielä se yle areena, jossa ohjelman voi valita itse. Jos jonkun radion laitan aaltojen kautta taustameluksi niin sitten City. |
öl m 15.11.2016 13:05:38 | |
---|
StJerky: No aika usein kanava vaihtuu seuraavalle kyllä piisienkin takia, ei pelkästään mainosten tai joutavan lätinän. Puheelta vaihtuu pois, kun alkaa urheilu. Enimmäkseen biisien takia vaihtuu itsellä kyllä. Varsinkin Radio Rockilta, kun "juuuuuuukuudbiiiimaiaiiiiinnn" (tmsp) tulee ännännettä kertaa. Puhe olisi tosiaan muuten jees, mutta miksi helvetissä siellä alkaa se urheilusopostus aina jossain vaiheessa iltapäivää? "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
reaper666 15.11.2016 15:05:59 | |
---|
Basil79: Alleviivataan vielä se yle areena, jossa ohjelman voi valita itse. Jos jonkun radion laitan aaltojen kautta taustameluksi niin sitten City. Mun autoradiossa ei kuulu yle areena. |
santa cru92 15.11.2016 16:03:25 | |
---|
mitä pidätte santa cruzin vanhoista kappaleista? mikä uudessa kappaleessa on vikana? |
santa cru92 15.11.2016 16:07:32 | |
---|
StJerky: Ihanko oikeasti te kuuntelette mieluummin niitä paskaa jauhavia idiootteja kuin musiikkia tai uutisia? Tosin Jonea on vielä rasittavampi kuunnella typerine mielipiteineen. YLE Puheessa ja ykkösellä on joskus mielenkiintoistakin juttua. anteeksi mutta saanen huomauttaa että laura on paras radio rockin juontajista jussi69 jälkeen. |
Bullitt 15.11.2016 19:38:27 | |
---|
santa cru92: anteeksi mutta saanen huomauttaa että laura on paras radio rockin juontajista jussi69 jälkeen. No saanen huomauttaa että rima ei ole kauhean korkealla. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 15.11.2016 20:44:14 | |
---|
santa cru92: anteeksi mutta saanen huomauttaa että laura on paras radio rockin juontajista jussi69 jälkeen. Samalla tavalla kuin trikomoniaasi on paras sukupuolitauti. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
santa cru92 15.11.2016 22:17:10 | |
---|
poikia on kova ikävä |
mrk 15.11.2016 22:45:35 (muokattu 15.11.2016 22:45:54) | |
---|
santa cru92: anteeksi mutta saanen huomauttaa että laura on paras radio rockin juontajista jussi69 jälkeen. Maailman kuivimmat juomapelit, ota huikka aina kun: - Laura saa sanottua kokonaisen lauseen loppuun höhöttämättä. - Jone Nikula käyttää jotakin muuta adjektiivia kuin "Väkevä". "Short On Long Term Goals" |
reaper666 16.11.2016 08:02:22 | |
---|
mrk: Maailman kuivimmat juomapelit, ota huikka aina kun: - Laura saa sanottua kokonaisen lauseen loppuun höhöttämättä. - Jone Nikula käyttää jotakin muuta adjektiivia kuin "Väkevä". Ai muita ärsyttää toi höhöttäminen :D ja jos ei höhötä niin hymyilee äänekkäästi, että puheen sävy muuttuu. |
Dirtyh 16.11.2016 08:38:09 | |
---|
mrk: Jone Nikula käyttää jotakin muuta adjektiivia kuin "Väkevä". Mä en ole Radio Rockin kuuntelija. Sen sijaan olen vahvasti ihmetellyt miksi muut ovat niin vaivautuneita jos käytän termiä "väkevä". Selvisipä sekin. |
santa cru92 16.11.2016 16:49:14 | |
---|
santa cruzin pojista on tullut koiria. |
Epämuusikko 16.11.2016 16:52:36 | |
---|
Pidän tästä ketjusta paljon. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tuomoo 16.11.2016 17:03:33 | |
---|
santa cru92: santa cruzin pojista on tullut koiria. Kuulostaa aika kivuliaalta. Mistä ruumiinaukosta ne koirat ovat tulleet ulos? |
santa cru92 16.11.2016 18:23:45 | |
---|
Tuomoo: Kuulostaa aika kivuliaalta. Mistä ruumiinaukosta ne koirat ovat tulleet ulos? ei ole siitä kysymys. näin kuopio rockcock videon missä santa cruzin pojat haukkuvat koirien lailla. se kuulostaa hyvältä. |