Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Garagebandia vastaava sovellus Androidille?
1
Araminta
10.11.2016 11:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
osaisitteko suositella jotakin Applen Garagebandia vastaavaa sovellusta, joka toimisi Androidilla?
 
Kiitos jo etukäteen!
 
"Emily tries but misunderstands"
nisumaka
10.11.2016 12:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Applen läppäri ja tabletti. Samaten Android. Andoidin teho on ainakin minun kokemusteni mukaan sillai vaatimattomampi, ettei siinä pysy streamit oikein pystyssä. Vinkki: Koeta vaikkapa areena.yle.fi, jos se pyörii sun tabletissa, voit ehkäpä käyttää ko. laitetta äänityskäyttöön. Jos se takkuilee, tai youtube, niin sitten kannattaa harkita uuden (Applen) hankkimista. Se on tehty av-tekniikkaa varten. Varmasti hyvä ja tehokas Androidikin toimii, mutta niitä ei juuri koskaan missään näe ko. käytössä. SibA:ssa Apple on standard, ja Avidin äänikortin mukana tulee Pro Toolsin yksityiskäyttöversio (16 kanavaa). En tiedä, toimikko Androidilla, mutta joka tapauksessa, jos jotain aiot äänittää, varmaankin tarvitset mikrofonin / linjasisäänmenon (on samassa äänikortissa) ja siis äänikortin. Jos äänittelet midillä, selvitäpä, monien midien mukana tulee taas Cubasesta kotikäyttöversio. Kysypä tietokonepalstalta täällä, siellä varmaan monilla jäsenillä on sellainen versio äänitysohjelmasta, jonka levitys on vapaa.
 
Vessajono
10.11.2016 15:49:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nisumaka: Mulla on Applen läppäri ja tabletti. Samaten Android. Andoidin teho on ainakin minun kokemusteni mukaan sillai vaatimattomampi, ettei siinä pysy streamit oikein pystyssä. Vinkki: Koeta vaikkapa areena.yle.fi, jos se pyörii sun tabletissa, voit ehkäpä käyttää ko. laitetta äänityskäyttöön. Jos se takkuilee, tai youtube, niin sitten kannattaa harkita uuden (Applen) hankkimista. Se on tehty av-tekniikkaa varten. Varmasti hyvä ja tehokas Androidikin toimii, mutta niitä ei juuri koskaan missään näe ko. käytössä. SibA:ssa Apple on standard, ja Avidin äänikortin mukana tulee Pro Toolsin yksityiskäyttöversio (16 kanavaa). En tiedä, toimikko Androidilla, mutta joka tapauksessa, jos jotain aiot äänittää, varmaankin tarvitset mikrofonin / linjasisäänmenon (on samassa äänikortissa) ja siis äänikortin. Jos äänittelet midillä, selvitäpä, monien midien mukana tulee taas Cubasesta kotikäyttöversio. Kysypä tietokonepalstalta täällä, siellä varmaan monilla jäsenillä on sellainen versio äänitysohjelmasta, jonka levitys on vapaa.
 
135 sanan vastaus eikä edes vastata kysymykseen, hyvä meininki.
 
Aloittajalle: Stagelight. http://us.openlabs.com/stagelight/
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
nisumaka
11.11.2016 09:59:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sorry Vessajono, ehkäpä mä vaan tulkitsin kysymyksen eri tavalla, kuin sinä. toimisi Androidilla. Tähän mä yritin jotenkin vastatakin. No ei se mitään.
 
Araminta
15.11.2016 10:48:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: 135 sanan vastaus eikä edes vastata kysymykseen, hyvä meininki.
 
Aloittajalle: Stagelight. http://us.openlabs.com/stagelight/

 
Kiitos! :)
 
Menee kokeiluun.
 
"Emily tries but misunderstands"
Araminta
15.11.2016 10:49:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nisumaka: Mulla on Applen läppäri ja tabletti. Samaten Android. Andoidin teho on ainakin minun kokemusteni mukaan sillai vaatimattomampi, ettei siinä pysy streamit oikein pystyssä. Vinkki: Koeta vaikkapa areena.yle.fi, jos se pyörii sun tabletissa, voit ehkäpä käyttää ko. laitetta äänityskäyttöön. Jos se takkuilee, tai youtube, niin sitten kannattaa harkita uuden (Applen) hankkimista. Se on tehty av-tekniikkaa varten. Varmasti hyvä ja tehokas Androidikin toimii, mutta niitä ei juuri koskaan missään näe ko. käytössä. SibA:ssa Apple on standard, ja Avidin äänikortin mukana tulee Pro Toolsin yksityiskäyttöversio (16 kanavaa). En tiedä, toimikko Androidilla, mutta joka tapauksessa, jos jotain aiot äänittää, varmaankin tarvitset mikrofonin / linjasisäänmenon (on samassa äänikortissa) ja siis äänikortin. Jos äänittelet midillä, selvitäpä, monien midien mukana tulee taas Cubasesta kotikäyttöversio. Kysypä tietokonepalstalta täällä, siellä varmaan monilla jäsenillä on sellainen versio äänitysohjelmasta, jonka levitys on vapaa.
 
Kiitos vastauksesta. Minulla on itselläni kyllä Applen laitteet käytössä, mutta nyt tosiaan etsiskelen Garagebandia vastaavaa tai muuten käyttökelpoista bändisovellusta Androidille.
 
"Emily tries but misunderstands"
Araminta
15.11.2016 10:50:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä lisäkysymys: jos jollakulla on kokemusta esim. Music Maker JAMista tai
Walk Bandista, niin kuulisin mielelläni!
 
"Emily tries but misunderstands"
simohovari
23.11.2016 20:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nisumaka: Mulla on Applen läppäri ja tabletti. Samaten Android. Andoidin teho on ainakin minun kokemusteni mukaan sillai vaatimattomampi, ettei siinä pysy streamit oikein pystyssä. Vinkki: Koeta vaikkapa areena.yle.fi, jos se pyörii sun tabletissa, voit ehkäpä käyttää ko. laitetta äänityskäyttöön. Jos se takkuilee, tai youtube, niin sitten kannattaa harkita uuden (Applen) hankkimista. Se on tehty av-tekniikkaa varten. Varmasti hyvä ja tehokas Androidikin toimii, mutta niitä ei juuri koskaan missään näe ko. käytössä. SibA:ssa Apple on standard, ja Avidin äänikortin mukana tulee Pro Toolsin yksityiskäyttöversio (16 kanavaa). En tiedä, toimikko Androidilla, mutta joka tapauksessa, jos jotain aiot äänittää, varmaankin tarvitset mikrofonin / linjasisäänmenon (on samassa äänikortissa) ja siis äänikortin. Jos äänittelet midillä, selvitäpä, monien midien mukana tulee taas Cubasesta kotikäyttöversio. Kysypä tietokonepalstalta täällä, siellä varmaan monilla jäsenillä on sellainen versio äänitysohjelmasta, jonka levitys on vapaa.
 
Tässä vastauksessa oli jotain todella herkkää. Pro-tools, apple on standardi, avid on standardi jne...
 
http://www.joosua.fi
superfly
24.11.2016 07:59:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

simohovari: Tässä vastauksessa oli jotain todella herkkää. Pro-tools, apple on standardi, avid on standardi jne...
 
Tjoo. En ole kyllä Windows-konetta äänitysstudiossa koskaan nähnyt, tai juurikaan alan oppilaitoksissa/korkeakouluissa opetuskäytössä. Siihen lienee muitakin syitä kuin vanhojen jäärien tottumukset?
 
Killing internet dragons is serious business!
simohovari
24.11.2016 10:42:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

superfly: Tjoo. En ole kyllä Windows-konetta äänitysstudiossa koskaan nähnyt, tai juurikaan alan oppilaitoksissa/korkeakouluissa opetuskäytössä. Siihen lienee muitakin syitä kuin vanhojen jäärien tottumukset?
 
Minäpäs olen ja useasti olenkin nähnyt. Syinä tähän ovat mm. workflow.
 
http://www.joosua.fi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «