Squierrel 10.10.2016 13:53:29 | |
---|
sahkuifk: https://www.youtube.com/watch?v=OznS7X9BOxs Kukas tämän teki suomeksi, vai miksi on sellainen tunne että oon tän kuullu muuallakin? Instrubiisi, kuinkas ton suomeksi ees käännät? Ei ainakaan ennen vuotta 1999 ole kukaan Suomessa levyttänyt tätä biisiä edes instruna. "I'd like to have a water power plant of my own, but nobody gives a dam." |
HappoVaari 18.10.2016 16:06:23 (muokattu 18.10.2016 17:06:39) | |
---|
Päivää. Nyt olisi tarjolla astetta hapokkaampi etsiväntyö :D Afric Simonen kappale Hafanana on työstetty suomeksi useampaankin otteeseen, mutta vain Frederikillä löytyy nuo poikkeavat alkukarjaisut 'Kile! Kile! Kile!' poiketen Simonen versioista mitä olen netistä löytänyt. Kuitenkin tästä on olemassa ulkolainen versio joka alkaa, kuten Reetunkin, karjaisulla 'Kile! Kile! Kile!'. Laulettu muuten ihan samoilla sanoilla kuin Originaali https://www.musixmatch.com/lyrics/Afric-Simone/Hafananalukuunottamatta välihuudahdusta 'prrrrrrr bamba, prrrrrr samba!'. Tämä on löytynyt ilmeisesti Göstan omasta levylaukusta, julkaistu Koe-eläinpuiston jaksossa 'Olympia-aiheinen tietokilpailu'/'Studio-tietokilpailu'. (jonka biisilistaa en tietenkään mistään löytänyt) Jos tietoa on niin sitä arvostetaan! |
M4ss3 m/ 18.10.2016 20:07:56 (muokattu 18.10.2016 20:08:12) | |
---|
#csgoGOD |
Arkka 18.10.2016 21:20:45 | |
---|
M4ss3 m/: Oon yleensä tosi haka selvittämään tää biisit itse, mutta tän nimeä on vaan millään saa selville. 2:40 eteenpäin siis: https://youtu.be/-z4iw8Ppo1o?t=161 Propellerheads - Spybreak! |
M4ss3 m/ 19.10.2016 17:58:59 | |
---|
Arkka: Propellerheads - Spybreak! Kiitän! Otahan plussa, kun kerrankin ollaan alueella jolla niitä voi antaa. #csgoGOD |
akole 24.10.2016 21:37:35 | |
---|
Instrumentaalikappale hakusessa. Nimi oli Camelot, Kamelot tai jotain sinnepäin jos muistin ollenkaan pelaa. Vähän hevin suuntaan mutta melodista ja rauhallista. Tuolla nimellä kun löytyy aika paljon joten youtuben, spotifyn ja googlen avulla en ole onnistunut löytämään kappaletta. Bändin nimestä tai kansallisuudesta ei ole mitään muistikuvaa. |
baron 26.10.2016 08:49:48 | |
---|
akole: Instrumentaalikappale hakusessa. Nimi oli Camelot, Kamelot tai jotain sinnepäin jos muistin ollenkaan pelaa. Vähän hevin suuntaan mutta melodista ja rauhallista. Tuolla nimellä kun löytyy aika paljon joten youtuben, spotifyn ja googlen avulla en ole onnistunut löytämään kappaletta. Bändin nimestä tai kansallisuudesta ei ole mitään muistikuvaa. https://www.youtube.com/watch?v=220 … 9x0_1F3i2-stttyv0iQp75s&index=4 You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
akole 26.10.2016 19:57:13 | |
---|
|
_Petri_ 27.10.2016 00:22:14 | |
---|
Mites tämmönen: "Ruotsalainen sanoo / borta bra men hemma bäst / navigare necesse est" Vanhempi rouvasopettaja laulatti tämmöistä koulussa 90-luvulla. Sävelkulku ja poljento muistuttaa työväenlauluja. Muista sanoista ei muistikuvaa. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Funkånaut 08.11.2016 20:40:04 (muokattu 08.11.2016 20:56:16) | |
---|
Kukas on laulanut Jacques Tatin elokuvan "Mon Oncle" -teemakappaleen suomeksi? https://www.youtube.com/watch?v=pzVDSDqnfd0 Olen varma että joku on niin tehnyt, toi biisi on soinut aika ajoin päässäni ties kuinka ja kauan ja olen aina silloin tällöin sen radiostakin kuullut. Aina vain loppunut ennen kuin olen ehtinyt kaivaa puhelimen taskusta ja avata Shazamin. E: Selkisi, äänitetietokanta pelasti pulasta ja kyseinen teoshan on Nita Leschin laulama "Enoni on toista maata." "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Swan 08.11.2016 20:51:05 | |
---|
Funkånaut: Kukas on laulanut Jacques Tatin elokuvan "Mon Oncle" -teemakappaleen suomeksi? https://www.youtube.com/watch?v=pzVDSDqnfd0 Olen varma että joku on niin tehnyt, toi biisi on soinut aika ajoin päässäni ties kuinka ja kauan ja olen aina silloin tällöin sen radiostakin kuullut. Aina vain loppunut ennen kuin olen ehtinyt kaivaa puhelimen taskusta ja avata Shazamin. Nita Lesch. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Funkånaut 08.11.2016 20:56:52 (muokattu 08.11.2016 20:57:03) | |
---|
Swan: Nita Lesch. Kappas, miten en tätä huomannut ennen editoimista. +++ "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Outobiisi 13.11.2016 03:09:47 | |
---|
Mikä tää biisi on jossa vihelletään heti? Dii dii di di dii dii dii di di dii se menee noin se vihellys... |
artope 13.11.2016 18:21:02 | |
---|
Outobiisi: Mikä tää biisi on jossa vihelletään heti? Dii dii di di dii dii dii di di dii se menee noin se vihellys... Rekisteröidyit sitte tänne ja päätit heti huumorilla trollata tänne tällasen? No joo toi on joko Veikko Lavin biisi tai sitten Eppu Normaalia tai olisko sittenkin Rammsteinia tai kenties Megadeathia?? "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Outobiisi: Mikä tää biisi on jossa vihelletään heti? Dii dii di di dii dii dii di di dii se menee noin se vihellys... Tää on ehdottomasti se kill billin vihellys biisi Born to lose, live to win |
karitta 16.11.2016 10:09:46 | |
---|
Laulussa sanat: se hulmahti rintaan kuin kulovalkea hongikkoon. Kuka esittää ja mikä on laulun nimi? Olisko Tulipunaruusut? T. Karitta |
karitta 19.11.2016 21:38:28 | |
---|
karitta: Laulussa sanat: se hulmahti rintaan kuin kulovalkea hongikkoon. Kuka esittää ja mikä on laulun nimi? Olisko Tulipunaruusut? T. Karitta Laulu löytynyt , esittäjä oli Ahti Lampi : Sitähän se. |
morsian 22.11.2016 21:14:31 | |
---|
Moi! En tiedä mistä kysyisin mutta kysyn nyt täältä. Mistä saisin nuotit lauluun Woman in love? Häämusiikiksi toivottu. |
Nelisormimangusti 22.11.2016 23:00:33 | |
---|
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Zoikkeli 26.11.2016 04:28:04 | |
---|
Hei! Piti ihan tätä varten tehdä tunnukset tänne. Hukassa siis biisi joka alkaa aika selkeällä viulu(?) introlla, sillä mennään pari kiertoa ja sitten ainahin rummut hyppää mukaan. Meno muistaakseni aika melodinen hevi - taipuu sinne Insomniumin / Amorphiksen suuntaan. Musiikkivideosta jääny mieleen vain erittäin hämäriä pätkiä, ne todennäköisesti vaan sekottavat biisin etsintää. Tässä sitten kuitenkin virtual piano "nuotit" siihen biisin introon. G-d-a--f-h-G-d-a--f-h-G-d-a--p-S-a-P-- Toivottavasti joku saa melodiasta kiinni ja biisikin löytyisi! |