Herra Rapu 09.06.2004 11:01:25 | |
---|
ui ui! sit on ihan must-keikka! onko heilkin jotain Mervin korviketta lavalla? Eikö se komee laulaja oo aika lailla Mervin näkönen? |
paavi 09.06.2004 11:30:37 | |
---|
Eikö se komee laulaja oo aika lailla Mervin näkönen? On on. Ja mä oon se Matti. Katsokaa vaikka kuinka hyppään välillä. Lupaan tehdä oikeaoppiset telemarkit. |
Locrian 09.06.2004 13:24:46 | |
---|
On on. Ja mä oon se Matti. Katsokaa vaikka kuinka hyppään välillä. Lupaan tehdä oikeaoppiset telemarkit. Matti elä hyppää!!!!Ei sun tarvi!!! I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
chief 09.06.2004 15:56:04 (muokattu 09.06.2004 16:04:29) | |
---|
Kai se on sitten pakko tulla, ellei telkkarista tule jotain hyvää. Tuleeko telkkarista joskus jotain hyvääkin? "Musiikki
on aritmeettisten lukusuhteiden saattamista välittömäksi aistihavainnoksi."
-Schopenhauer |
balzary 09.06.2004 15:58:00 | |
---|
sinne vaan paikalle. mut tunnistaa oransseista 3M-korvatulpista :) Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
paavi 10.06.2004 09:24:53 | |
---|
PErkele. Voiko mies enää soittaa paskemmin?! Olin kyllä aivan jäässä...nyt vaan tervaa ja tuhkaa päälle...häpeäpussi päähän...No, ei kukaan sitä bassoa ees kuuntele...Wäiskissä sitten kunnon meiningillä!! |
balzary 10.06.2004 09:28:26 | |
---|
PErkele. Voiko mies enää soittaa paskemmin?! Olin kyllä aivan jäässä...nyt vaan tervaa ja tuhkaa päälle...häpeäpussi päähän...No, ei kukaan sitä bassoa ees kuuntele...Wäiskissä sitten kunnon meiningillä!! kyllä minä kuuntelin ku se tuli vielä niin kovaa :D teillä oli kovat puliukkokannattajat, liekö ihan vakioyleisöä? Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Locrian 10.06.2004 09:32:04 (muokattu 10.06.2004 09:33:13) | |
---|
Nonni.Missasin keikan mutta vaivauduin pyörähtämään paikalla tsekkaamassa miten roudaus sujuu jätkiltä-sitä kun en semissä ehtinyt katsastamaan.Joutu olemaan siellä kaapelilla vähän intensiivisemmin ja jossain hässäkän lomassa muistin 19.00 että keikka alkaa puolen tunnin päästä."Moi jätkät,tuun reilun tunnin päästä back".Ja sit tyhmänä lavan eteen---roudaavat kamoja?Täh?Takas keisseihin?Loppuks se jo? En viittinyt tulla edes moikkaamaan kun oli niin typerä fiilis... Edith:Hyvinhän se bassottelu suju semissä.Ehkä oli vaan parempi etten käynyt rikkomassa illuusiotani siellä espalla :-) I hate eatin' vegetables...
paavi 10.06.2004 09:34:45 | |
---|
kyllä minä kuuntelin ku se tuli vielä niin kovaa :D Sekin vielä. Olivat kuulemma valittaneet sieltä Kappelista nimenomaan bassomöykkää. Mun pino oli vähän liian kovalla eikä miksaajakaan voinut asialle mitään. :D teillä oli kovat puliukkokannattajat, liekö ihan vakioyleisöä? Onhan ne. Ihan parasta yleisöä. Olin kuulemma Cisse Häkkinen..? |
paavi 10.06.2004 09:38:01 | |
---|
En viittinyt tulla edes moikkaamaan kun oli niin typerä fiilis... Heh. Olisit vaan tullu. Edith:Hyvinhän se bassottelu suju semissä.Ehkä oli vaan parempi etten käynyt rikkomassa illuusiotani siellä espalla :-) Joskus soitto sujuu, ja sitten toisinaan taas ei. Fiilaten ja höyläten...
|
balzary 10.06.2004 09:43:27 | |
---|
huomattavasti parempi soundi oli kun (puliukkojen viereen änkeydyttyä ja paskan hajun levittyä sieraimiini) siirryin sinne terassin eteen kuuntelemaan. hauska oli kattoa ku yks koira jäi pitkäks aikaa kuuntelemaan ja sitten alko ulisemaan&kiiruusti pois jolkottelemaan :) Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Jusstus 10.06.2004 09:45:47 | |
---|
Sekin vielä. Olivat kuulemma valittaneet sieltä Kappelista nimenomaan bassomöykkää. Mun pino oli vähän liian kovalla eikä miksaajakaan voinut asialle mitään. :D
Kyllä basson pitääkin kuulua. Ehkä se Kappelin väki on tottunut seuraamaan Umoa ja muuta vispilämuzakkia... :) "These go to eleven.." |
Locrian 10.06.2004 09:55:17 | |
---|
Kyllä basson pitääkin kuulua. Ehkä se Kappelin väki on tottunut seuraamaan Umoa ja muuta vispilämuzakkia... :) Aivan!Basso kunniaan!Kun miksaan livenä niin botne on yksi niistä jutuista mitä kaivan soundchekissä esiin vaikka kaivurilla.Tärkeää mun mielestä.Oli tossa muuten vähän aikaa sitten vähän isompi keikka missä ei löytynyt bassotaajuuksia sitten millään.Laulussa ei ollu kompuraa lainkaa ja mastereissa oli...hyi saat***...Järki? I hate eatin' vegetables...
JuSu 10.06.2004 10:04:38 | |
---|
PErkele. Voiko mies enää soittaa paskemmin?! Olin kyllä aivan jäässä... No kyllähän sitä nyt tietty jänskättää, kun on iskä ja äiskä katsomassa...Saati sitten vaimo ja lapset... =) Eipä tuo mitä soitannollista ilotulitusta ollut eilen, mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä fiilis. Laulu toimi aika hyvin, mikä onkin tärkeää. Kiitos kaikille, kutka paikalla olivat. JuSu |
balzary 10.06.2004 10:49:15 (muokattu 10.06.2004 11:00:54) | |
---|
joo, laulu oli varsin mallikasta. ja tarkennetaan eihän se missään nimessä paska keikka ollu mun mielestä. eka valtava-keikka mulle edit: paavin kersatko ne siinä eessä hyppi keikan ajan? Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
Hanok 10.06.2004 11:31:26 | |
---|
En omalta nuppien vääntämiseltäni ehtinyt sitten paikalle. Olikos Toni muuten siellä? |
paavi 10.06.2004 11:35:29 | |
---|
joo, laulu oli varsin mallikasta. ja tarkennetaan eihän se missään nimessä paska keikka ollu mun mielestä. eka valtava-keikka mulle Puhuinkin vaan omasta puolestani. Eiköhän niillä muilla ihan jees mennyt. :) edit: paavin kersatko ne siinä eessä hyppi keikan ajan? Heh, näin on päässyt käymään...siinähän ne kaikki kolme hyppi... |
paavi 10.06.2004 11:38:23 | |
---|
En omalta nuppien vääntämiseltäni ehtinyt sitten paikalle. Olikos Toni muuten siellä? Tonikaan ei päässyt ja jossain vaiheessa meinas iskeä paniikki, mutta onneksi ne kaupungin hemmot kyllä miksasivat keikan. En kyllä ymmärrä, mikseivät ne heti tulleet vaan sanomaan, että basso on liian kovaa lavalla. Vaikea sitä on itse arvioida. |
balzary 10.06.2004 11:38:41 | |
---|
Heh, näin on päässyt käymään...siinähän ne kaikki kolme hyppi... hyvä meno oli, kovasti rokkasivat :) kotona istutettu musiikkimakua oikeisiin uomiin?
Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |
mikäs siinä keikan alkupuolella muuten kävi, kun bassot hävis kokonaan? Osta multa Line6:n FB4-pedaali! |