Bullitt 13.11.2016 19:06:52 | |
---|
Ricciardolle ja Massalle 5 sekunnin aikasakot, Massalle ennen turva-autorajaa ohittamisesta ja Ricciardolle varikollemenosta. Jos kisa nyt keskeytetään, niin pudonnevat lopputuloksissa aika kauas. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Hetfield 13.11.2016 19:37:28 | |
---|
Hohhoijaa, tämmönen kisa sitten öheiss Alright, alright, alright! |
Hetfield: Hohhoijaa, tämmönen kisa sitten öheiss Vähä epäilen ettei tota enää edes aloiteta. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Jag 13.11.2016 19:39:55 | |
---|
Hetfield: Hohhoijaa, tämmönen kisa sitten öheiss Sadekelillä ei ilmeisesti kisata nykyään. Tietysti ihan perusteltuahan tuo on. Vihde-turvallisuus. Arvovalinta. |
Bullitt 13.11.2016 19:42:29 | |
---|
Hamiltonkin ihmetteli radiossa että miksi pysähdyttiin kun hänen mielestään ei ollut mitenkään erityisen märkää vaan ihan normaali märkä keli. Mistähän hatusta nuo näitä ratkaisuja tuolla arpoo? Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Jag 13.11.2016 19:45:42 | |
---|
Bullitt: Hamiltonkin ihmetteli radiossa että miksi pysähdyttiin kun hänen mielestään ei ollut mitenkään erityisen märkää vaan ihan normaali märkä keli. Mistähän hatusta nuo näitä ratkaisuja tuolla arpoo? Hamiltonilla on toki henkilökohtainen agenda välttää pisteiden puolittuminen, kun on mm-sarjassa takaa-ajajana. Toki Bottas taisi kans mainita, että kyseessä on ihan standardi märänkelin kisaolosuhteet. Sit Vettel taas oli heti vaatimassa punaista lippua. Siinä Kimin ulosajossa olisi oiekasti voinut käydä pahasti, jos ei olisi noin sivuun ajolinjalta päätynyt. |
Bullitt 13.11.2016 19:59:55 | |
---|
Ja kohta taas jatkuu. Ei oikein ainakaan minulle auennut, että miksi tuo piti välissä keskeyttää. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 20:00:41 | |
---|
Bullitt: Ja kohta taas jatkuu. Ei oikein ainakaan minulle auennut, että miksi tuo piti välissä keskeyttää. Veikkaisin liittyvän Palmerin ja Kvyatin kolhuun. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Jag 13.11.2016 20:14:34 | |
---|
Verstappen on kuitenkin parasta mitä F1:sille on vuosiin tapahtunut. Kovanluokan ohitus Rosbergista ihan pidon rajamailla luistellen. |
evo 13.11.2016 20:15:40 | |
---|
Hulkenberg vetää aika pokalla viivojen ja maalausten päältä. Knowledge is power. |
Hetfield 13.11.2016 20:20:23 | |
---|
Vadöseiv, ei ees ollu lähelläkää =D Alright, alright, alright! |
Jag 13.11.2016 20:21:29 | |
---|
evo: Hulkenberg vetää aika pokalla viivojen ja maalausten päältä. Juu siinä onboard kuvassa tuli itsellekin fiilis et pitäis nostaa kaasulta jalkaa. Nyt on viihdearvo kohdallaan |
Bullitt 13.11.2016 20:39:09 | |
---|
Ja Massa seinään ja turva-auto radalle. Renkaanvaihdossa käynyt Verstappen voitti kyllä taas melkoisesti. Ei sillä etteikö tuo olisi ajanut hyvin mutta kyllä on ollut onnetarkin puolellaan tässä kisassa. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 20:41:53 | |
---|
Felipe, mäkin itken! "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 20:47:06 | |
---|
No kusi se sitten Verstappeninkin taktiikka. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 21:05:14 | |
---|
Bullitt: No kusi se sitten Verstappeninkin taktiikka. Aivan uskomatonta menoa Verstappenilta. Morjes. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Funkånaut 13.11.2016 21:09:29 | |
---|
Ei jumalaare, Max kolmantena. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 21:13:59 | |
---|
Red Bull on näemmä pirun hyvä ellei koko joukon paras auto sadekelissä, Ricciardo vain ei ilmeisesti oikein osaa hyödyntää auton mahdollisuuksia täysin. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 21:15:53 | |
---|
Bullitt: Red Bull on näemmä pirun hyvä ellei koko joukon paras auto sadekelissä, Ricciardo vain ei ilmeisesti oikein osaa hyödyntää auton mahdollisuuksia täysin. Oli hauska katsoa Maxin ajoa ku täysin muista poikkeavia ajolinjoja ku muilla. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 21:19:48 (muokattu 13.11.2016 21:20:25) | |
---|
Funkånaut: Oli hauska katsoa Maxin ajoa ku täysin muista poikkeavia ajolinjoja ku muilla. Toisaalta se teki osasta ohituksia melkoisia läpihuutojuttuja kun tuoreemmilla renkailla ja sarjan edelleen ehkä parhaalla sadekelinautolla sai pitoa sieltäkin mistä muut eivät saaneet. E: Vaikka ajoihan se toki silti hyvin, ja ilman Red Bullin taktiikkakömmähdystä olisi varmaan voittanut koko paskan. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |