Bullitt 13.11.2016 17:02:35 | |
---|
evo: Sateinen Interlagos! Parasta viihdettä tulossa! https://www.youtube.com/watch?v=-iikUvXPKjE Juum, epäilemättä ainakin kiinnostavampi kuin kahdesta edellisestä (tämän kauden) kisasta. Ellei nyt sitten mennä johonkin ääriturvalliseen hissutteluun, jossa radan kuivumista odotetaan tunti ja sen jälkeen ajetaan koko kisa turva-auton perässä tms. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 17:09:41 | |
---|
evo: Sateinen Interlagos! Parasta viihdettä tulossa! https://www.youtube.com/watch?v=-iikUvXPKjE Toi oli kyllä tykitysssssssstä. Fisi ehti juuri ja juuri aloittaa uuden kierroksen ennen punaista lippua, jonka johdosta tulokset laskettiin kierroksen x mukaan eikä x-1 mukaan. Juuri kierroksen, jolla Fisi meni Räikkösestä ohi. Joskin siinäkin sekoiltiin. Ekana Fisichella oli voittaja, ykköspallille nousi Räikkönen ja San Marinon GP:n yhteydessä Kimi ja Fisi vaihtoivat palkintoja keskenään, jotta Fisi sai voittajan pokaalin. Ja Alonsoahan ei palkintopallilla näkynyt, sattuneesta syystä. Oli muuten Ford Cosworthin vika F1-kisavoitto. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Saunatakki 13.11.2016 17:49:58 (muokattu 13.11.2016 17:50:49) | |
---|
Kyllä nyt on ainekset todelliseen klassikkoon. Grosjean liukasteli seinään jo matkalla lähtöruudukkoon, joten haasteellista on. Voi pojat, voi pojat! E: Kymmenellä minuutilla siirsivät lähtöä. "Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä." |
Bullitt 13.11.2016 17:53:22 | |
---|
Saunatakki: Kyllä nyt on ainekset todelliseen klassikkoon. Grosjean liukasteli seinään jo matkalla lähtöruudukkoon, joten haasteellista on. Voi pojat, voi pojat! E: Kymmenellä minuutilla siirsivät lähtöä. Öheiss ja juuri samaa olin tulossa sanomaan. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Hetfield 13.11.2016 18:05:22 | |
---|
Ei kyllä jaksa näitä turva-autohimmailuja. Ajaisivat saatana. Alright, alright, alright! |
Funkånaut 13.11.2016 18:06:20 | |
---|
Grosjeanilta klassikkokamaa. Schumi ja Klien tais aikanaan ennen lämmittelykierrosta mällätä, mut vara-autoilla molemmat kisas. Lämmittelykierroksellahan ollaan vedelty pihalle jonkin verran, mutta olisiko ensimmäinen keskeytys ulosajoon matkalla varikolta ruudukkoon odottelemaan lämmittelykierrosta? "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 18:07:16 | |
---|
Hetfield: Ei kyllä jaksa näitä turva-autohimmailuja. Ajaisivat saatana. No näinpä. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 18:11:35 | |
---|
Hetfield: Ei kyllä jaksa näitä turva-autohimmailuja. Ajaisivat saatana. Ny sentää turva-auton perässä. Mut en tajua, miksei voi ruudukosta lähteä. Samanlaista se keli tulee kuitenski olemaan ja kyllä kaasupoljin toimii kahteen suuntaan. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Funkånaut 13.11.2016 18:14:11 | |
---|
Ja on toi, ku ei voi sadekelin renkailla ajaa ku turva-auton vetämänä. Kiitos Charlie! "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 18:14:44 | |
---|
Slash varikolla! Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
evo 13.11.2016 18:22:09 | |
---|
Bullitt: Slash varikolla! Interlagosissa on nyt sananmukaisesti November rain käynnissä! hehmm vaatiiainavähäntilanne_tajuatuollainen läpyskä juu... Knowledge is power. |
Bullitt 13.11.2016 18:23:51 (muokattu 13.11.2016 18:25:08) | |
---|
evo: Interlagosissa on nyt sananmukaisesti käynnissä! hehmm vaatiiainavähäntilanne_tajuatuollainen läpyskä juu... No nyt öheiss Suunnilleen kaikki paitsi kärkikuskit ovat sitä mieltä että voisi jo kilpailla. Mutta eihän sitä millään voi, saatana. E: Ja Hamilton itkee että vettä lentää silmiin ja se ajaa saatana ekana. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 18:33:06 | |
---|
Bullitt: E: Ja Hamilton itkee että vettä lentää silmiin ja se ajaa saatana ekana. Nösö. Oli Vettelillä melko pahan näköne tilanne, onneks muita ei osunut ja pääs jatkamaan matkaa. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 18:40:37 | |
---|
Mielenkiintoinen tuo suljettu varikon sisäänmeno ja Red Bullit, Verstappen varmaan ehti, mutta entä Ricciardo? Voiko noista viivojen ylittelystä tulla rankkua? Ericsson valitti vesiliirtoa, mutta ihan selvästihän tuo ajoi itse valkoisen viivan päälle ja aika rankastikin. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Funkånaut 13.11.2016 18:47:11 | |
---|
Bullitt: Mielenkiintoinen tuo suljettu varikon sisäänmeno ja Red Bullit, Verstappen varmaan ehti, mutta entä Ricciardo? Voiko noista viivojen ylittelystä tulla rankkua? Ei ehtiny Ricciardo. Kimimmmmm... "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Bullitt 13.11.2016 18:49:24 (muokattu 13.11.2016 18:50:15) | |
---|
Mitä vittua nyt ei saatana. E: pääseepähän Kimi aiemmin ottamaan märkää Slashin kanssa. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
Hetfield 13.11.2016 18:50:19 | |
---|
Perkeleen perkele. Alright, alright, alright! |
JC 13.11.2016 18:52:26 | |
---|
Jos kilpailua ei enää käynnistetä uudestaan, onko Kimi kisan kolmas? |
JC: Jos kilpailua ei enää käynnistetä uudestaan, onko Kimi kisan kolmas? Vaikea sanoa nykyisillä säännöillä. Entisillä kyllä. Joka ois aika tykitystä Rosbergin(kin) kannalta, vain 4 pinnaa takkiin tulis Hamiltonilta koska puolitetut pisteet. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |
Dave Dangerous 13.11.2016 18:59:42 | |
---|
Jotenkin tämä ei yllätä yhtään että Kimi ei pääse enää pallille. |