Julmettu 09.06.2004 14:09:23 | |
---|
Kyllä, mutta ei tuo live-systeemi huono ole ihan cdnäkään! Minun mielestäni... |
TheTr00SatanOfHell666 09.06.2004 14:11:04 | |
---|
Kyllä, mutta ei tuo live-systeemi huono ole ihan cdnäkään! Minun mielestäni... No ei! En minä sitä väittänytkään, mutta kyllä se tuo sen tietyn lisän siihen touhuun se useilla kameroilla kuvattu väkivaltasinfonia! I´m so tr00! |
Julmettu 09.06.2004 14:12:27 | |
---|
Niin no tuota, itse olen kerran tuon DVD:n nähnyt ja pidin aka paljon. Hienostihan se oli tehty. Vähintäänkin yhtä komea kuin Eläkeläisten DVD. |
TheTr00SatanOfHell666 09.06.2004 15:14:24 | |
---|
Niin no tuota, itse olen kerran tuon DVD:n nähnyt ja pidin aka paljon. Hienostihan se oli tehty. Vähintäänkin yhtä komea kuin Eläkeläisten DVD. Joka myöskin loistava... Ensin ajattelin The Fragilestä, että se olisi hieman liian pitkä, mutta myöhemmin se on alkanut toimia loistavana kokonaisuutena. Siinäpä vasta tuplalätty joka PITÄÄ kuunnella täydellä volumetasolla alusta aina sinne Rightin loppuun! I´m so tr00! |
Julmettu 09.06.2004 15:25:15 | |
---|
Joka myöskin loistava... Ensin ajattelin The Fragilestä, että se olisi hieman liian pitkä, mutta myöhemmin se on alkanut toimia loistavana kokonaisuutena. Siinäpä vasta tuplalätty joka PITÄÄ kuunnella täydellä volumetasolla alusta aina sinne Rightin loppuun! Niin no molemmat toimivat erittäin hyvin myös yksin! Left on ehkä pikkuisen enemmän mulla levysoittimessa pyörinyt, mutta toisaalta Rightilta löytyy sellaisia hittitykityksiä kuin Starfuckers.Inc! |
Julmettu 09.06.2004 15:27:49 | |
---|
Onko sulla muuten March of the pigs disc II:sta? Olen koittanut etsiä sitä vaikka mistä. Ja onko muuten March of the Pigs ollu jollain albumilla? Mulla itelläni on Pretty hate Machine, Broken, Further Down the Spiral, March of the Pigs disc I ja Fragile. Myös se live levy löytyy... |
Nita Nitro 09.06.2004 15:35:09 | |
---|
Ja onko muuten March of the Pigs ollu jollain albumilla? Se taitaapi olla The Downward Spiralin nelosbiisi. "SE" NIN levy on mielestäni vielä Trentillä tekemättä, vaikka Fragile jo aika hienoja sfäärejä tavoitteleekin. Biisit vaan on siinä melodisesti liian samasta puusta, mutta useamman kuuntelun jälkeen aukeavat äänikikkailut pelastavat aika paljon. DwnwrdSprl taas kerää pisteitä yhtenäisyydellään, mutta tuntuu Fragilen rinnalla todellakin vähän yksitoikkoiselta. "If there's a sound to play / that does not fit today /
why not just play the bastard anyway"
-ginger |
Julmettu 09.06.2004 18:18:55 | |
---|
Se taitaapi olla The Downward Spiralin nelosbiisi. "SE" NIN levy on mielestäni vielä Trentillä tekemättä, vaikka Fragile jo aika hienoja sfäärejä tavoitteleekin. Biisit vaan on siinä melodisesti liian samasta puusta, mutta useamman kuuntelun jälkeen aukeavat äänikikkailut pelastavat aika paljon. DwnwrdSprl taas kerää pisteitä yhtenäisyydellään, mutta tuntuu Fragilen rinnalla todellakin vähän yksitoikkoiselta. Mutta kyllä ehdottomasti Broken on hienoin kokonaisuus! 92 3 sekuntia kestävää raitaa... :) Tosin nekin 8 raitaa ovat kyllä loistavia! |
TheTr00SatanOfHell666 09.06.2004 18:28:13 (muokattu 09.06.2004 18:28:55) | |
---|
Se taitaapi olla The Downward Spiralin nelosbiisi. Näin on näreet... Ja kyllä, minulla on molemmat March of the Pigs-cdt. Molemmat ostin Lontoosta joskus muinoin... "SE" NIN levy on mielestäni vielä Trentillä tekemättä, vaikka Fragile jo aika hienoja sfäärejä tavoitteleekin. Kenties samaa mieltä! Toivottavasti seuraava (jos seuraavaa nyt tuleekaan) olisi SE levy... Biisit vaan on siinä melodisesti liian samasta puusta, mutta useamman kuuntelun jälkeen aukeavat äänikikkailut pelastavat aika paljon. No en nyt ihan samaa mieltä ole. Biisit ovat mielestäni hyvinkin monipuolisia. Vert. Trio Niskalaukaus ;) DwnwrdSprl taas kerää pisteitä yhtenäisyydellään, mutta tuntuu Fragilen rinnalla todellakin vähän yksitoikkoiselta. Jossain määrin samaa mieltä. Molemmat ovat loistavia, mutta ei minusta Downword yhtään The Fragilelle häviä... Eikä se nyt minusta yksitoikkoinenkaan ole. Further Down the Spiral sen sijaan minusta oli jo vähän puuduttava, tosin toisista syistä... I´m so tr00! |
Julmettu 09.06.2004 18:36:08 | |
---|
Itse en ole kuullutkaan tuota Downword spiralia, mutta toimiihan tuo Remix-levykin ihan hyvin. Hurtin olen kyllä kuullut tuolta alkuperäiseltä. Onko tuosta uudesta levystä sitten mitään tietoa? |
marke- 09.06.2004 21:04:07 | |
---|
No chiefs, all indians. |
Julmettu 09.06.2004 21:29:53 | |
---|
Trent jyrää! Onko muuten ilmestymisajankohdasta mitään tietoa? Rupes nimittäin kiinnostamaan! NIN paras kappale on muuten joko We´re in this together tai Mr. Selfdestruction! *yksilön mielipide* |
leather rebel 10.06.2004 09:35:33 | |
---|
Mulle se NINin paras levy on The Downward Spiral, Broken EP hyvänä kakkosena. PHM oli huono kokonaisuus ja The Fragile oli vaan jotenkin tympeä. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Se uusi on Trentin omien sanojen mukaan 'Brutal'. 12 kipaletta. Ei instrumentaaleja tai fillereitä. Nyrkillä naamaan.. Hmm. Saas nyt nähdä sitten millaista soundia irtoaa. Mulle kun paras NIN-kiekko on Fragile, joka on melko "anti-brutal", mutta kyllä Broken ja Downward Spiral kolisee myös. Eipä se kaveri kyllä huonoa levyä ole koskaan julkaissutkaan, jos lasketaan pois ne turhat remix-levyt joilla on enimmäkseen rasittavaa säröä ja kohinaa. Peace sells. |
marke- 10.06.2004 12:12:48 (muokattu 10.06.2004 12:13:14) | |
---|
Fragile on kyllä myös omasta mielestäni paras NIN. Pidän kyllä kaikista, mutta Fragile on helvetin hieno vieläkin. Se oikeestaan vaan paranee joka kerta. Ja olihan Fragilessakin brutaaliutta Starfuckerssin, Big Come Downin ja Somewhat Damagedin verran (ainakin). Tosin kyllä hienoja fiilistelyjäkin esim. La Mer. No luotan äijän makuun kuitenkin sen verran, että sieltä on ehkä vuoden kovin lätty tulossa. No chiefs, all indians. |
leather rebel 10.06.2004 12:48:48 | |
---|
Ja olihan Fragilessakin brutaaliutta Starfuckerssin, Big Come Downin ja Somewhat Damagedin verran (ainakin). Somewhat Damaged oli ainut biisi josta pitemmän päälle tykkäsin Fragilella. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Julmettu 10.06.2004 13:16:57 | |
---|
Ja olihan Fragilessakin brutaaliutta Starfuckerssin, Big Come Downin ja Somewhat Damagedin verran (ainakin). Tosin kyllä hienoja fiilistelyjäkin esim. La Mer.. Niin ja vahvasti ainakin minun tunteisiin vetoava We´re in this together! |
Huevos 10.06.2004 13:24:22 | |
---|
jos sen reznorin heittäs helevettiin vänisemästä ja otettas tilalle joku kunnon lehmipoika, homma vois ehkä toimia. |
Nita Nitro 10.06.2004 14:31:39 | |
---|
Ja olihan Fragilessakin brutaaliutta Starfuckerssin, Big Come Downin ja Somewhat Damagedin verran (ainakin). Tosin kyllä hienoja fiilistelyjäkin esim. La Mer. Mua on yks juttu vähän vaivannut: Eikö toi La Mer -pianokuvio oo suoraan jostain YESin Fragile-levyltä?? Jos on, niin ei taida levyjen yhteinen nimikään olla sattumaa... Ja eikös sillä Debussy -säveltäjämiehellä ollut aika samanlaista meininkiä? Perhana kun muistais sen biisin nimen! Kertokaa nyt mulle. "If there's a sound to play / that does not fit today /
why not just play the bastard anyway"
-ginger |
Kapane 13.06.2004 01:28:54 | |
---|
ite oon digannu jonkuna ikaa ja ostellutkin melkein kaikki levyt, sinkut ja eepeet mitä oon nähny. video ja dvd tosin uupuu. NIN on kyllä kova pändi, mutta vaatii pirusti aikaa ja uudelleen ja uudelleen kuuntelua. mielestäni paras levy on still ja 2. further down the spiral Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |