texan 09.11.2016 01:15:53 (muokattu 09.11.2016 01:16:19) | |
---|
Vesku Loiri - Laulu on iloni ja työni. Yleensähän Vesku on mielestäni oikein hieno tulkitsija ja laulaja, silloin kun ei vaan päästä pahimpia taiteilija maneereitaan päälle. Tämä biisi ärsyttää juuri noiden maneereiden vuoksi, venyttelyineen ja mahtipontisine painotuksineen. |
Zed 09.11.2016 10:33:19 | |
---|
La-larvain-larl-Labamba kenen tahansa esittämänä, mutta pistetään nyt vaikka Los Lobos. Ihmeellistä hihkumista ja pirteilyä. Riivaaja riivaa, perkele. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Calliope 09.11.2016 15:42:11 | |
---|
Martin Garrix: In the name of love Konepaskaa eri paketissa vaan. Ja tuo ujellus, korvia repii. "Music is a world within itself" |
LaMotta 09.11.2016 19:26:11 (muokattu 09.11.2016 19:32:11) | |
---|
Teemalta tuli jotain kokeellista psykedeliataidekamarimusiikkia. Näin ei saisi sanoa mutta oli hirveää paskaa. Biisin nimeä en tiedä. Joku hypha, hyphae tai jotain. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Epadrummer 11.11.2016 16:52:15 | |
---|
Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa. Ainakin neljästi tuli töissä (jälleen kerran) radio Suomipopilta. Kaikella kunnioituksella, näinkö alas nykyään on musiikissa vajottu? "Tiesittekö että miehestäki voi tulla lesbo?" -Jonni |
nirzin 11.11.2016 18:11:12 | |
---|
Epadrummer: Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa. Ainakin neljästi tuli töissä (jälleen kerran) radio Suomipopilta. Kaikella kunnioituksella, näinkö alas nykyään on musiikissa vajottu? Tällaista kun lukee, niin tuntee olevansa ihmisenä aika matalaa tasoa. Kun tykkään, että Paula Vesalan levy on yksi tämän vuoden parhaita. Että varmaan nyt sitten en ymmärrä musiikista mitään. Mutta sitten tulee mieleen se, että sentään mulla on sellainen työ, ja muukin elämä, että voi ihan itse valita, mitä musiikkia kuuntelee, ja koska, ja montako kertaa. Heti tulee parempi mieli. Jolloin kannattaa laittaa Vesala soimaan. |
Epadrummer 11.11.2016 18:36:39 | |
---|
nirzin: Tällaista kun lukee, niin tuntee olevansa ihmisenä aika matalaa tasoa. Kun tykkään, että Paula Vesalan levy on yksi tämän vuoden parhaita. Että varmaan nyt sitten en ymmärrä musiikista mitään. Mutta sitten tulee mieleen se, että sentään mulla on sellainen työ, ja muukin elämä, että voi ihan itse valita, mitä musiikkia kuuntelee, ja koska, ja montako kertaa. Heti tulee parempi mieli. Jolloin kannattaa laittaa Vesala soimaan. Toki työpaikalla voisin valita mieleistäni musiikkia, mutta työn luonteesta johtuen en tee niin (hoitoala siis kyseessä). Oma musiikkimakuni on enempi raskaamman musiikin puolella. Ei siis mitään Vesalaa tai hänen musiikkiaan vastaan, mutta mulle ei vaan kolahda. "Tiesittekö että miehestäki voi tulla lesbo?" -Jonni |
LaMotta 11.11.2016 18:40:47 | |
---|
Epadrummer: Oma musiikkimakuni on enempi raskaamman musiikin puolella. Ymmärrän. Itse kun taas en siedä mitään 'raskaampaa' musiikkia tai siihen suuntaan viittaavaa soundia. No Happoradion Che Guevaran alussa olevan riffin soundin vielä siedän. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Eläkeläissoittaja 11.11.2016 18:41:27 (muokattu 11.11.2016 18:46:38) | |
---|
Epadrummer: Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa. Ainakin neljästi tuli töissä (jälleen kerran) radio Suomipopilta. Kaikella kunnioituksella, näinkö alas nykyään on musiikissa vajottu? On! Olen sanaton sanomaan tuosta biisistä mitään. Jotain, jos sanoisin, niin mode heittäisi minut pellolle lopullisesti. Morseaakkoset eivät toimi täällä, joten sanon suoraan: PASKAA! |
sustain65 11.11.2016 18:58:26 | |
---|
Epadrummer: Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa. Ainakin neljästi tuli töissä (jälleen kerran) radio Suomipopilta. Kaikella kunnioituksella, näinkö alas nykyään on musiikissa vajottu? Sehän on aiva hyvä biisi, keski-ikäisenä pystyn hyvin samaistumaan tiettyihin kohtiin tekstissä, esim. univajeeseen. (Ja juu, kuuntelen paljon muutakin, aivan totaalisen erilaista.) On sitä nyt paljon alemmaksi vajottu ja jo aikoja sitten. Esim. "suomirock" oli joskus menneinä vuosina Tarzanin kalsarit -tasoa. |
Kefiiri 12.11.2016 09:30:58 | |
---|
Tarzanin kalsareissahan oli ihan hyvä taso, ja lisäksi ne oli antibact-raikastettu. En ole musiikin asiantuntija. |
sustain65 12.11.2016 10:22:57 | |
---|
Kefiiri: Tarzanin kalsareissahan oli ihan hyvä taso, ja lisäksi ne oli antibact-raikastettu. No niinhän ne oli. Tykkäsin minäkin kappaleesta silloin pikkupoikana. |
Bullitt 12.11.2016 16:26:13 (muokattu 12.11.2016 16:27:57) | |
---|
Pave Maijasen Pidä huolta on jostain syystä ihan helvetin ärsyttävä biisi. En oikein tarkalleen osaa sanoa miksi - kai se on koko kappaleesta huokuva sinänsä hyvää tarkoittavan ajatuksen banalisoiminen tuollaisiksi yksinkertaistetuiksi ohjeiksi ja totuuksiksi. Kertsikin on kyllä hoilotuksineen ihan vitun ärsyttävä "Antaaaa, antaaaa, antaaa-aaaa-aaaa" toistuu noin n^2336784 kertaa enemmän kuin olisi tarpeellista. E: Myös se, että kyseinen kappale on tempostaan lähtien sovitettu ikään kuin reippaaksi rokkiralliksi mutta ei rokkaa millään asteella on mielestäni paitsi epäonnistunut myös ärsyttävä seikka. Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen. |
sustain65: Sehän on aiva hyvä biisi, keski-ikäisenä pystyn hyvin samaistumaan tiettyihin kohtiin tekstissä, esim. univajeeseen. (Ja juu, kuuntelen paljon muutakin, aivan totaalisen erilaista.) On sitä nyt paljon alemmaksi vajottu ja jo aikoja sitten. Esim. "suomirock" oli joskus menneinä vuosina Tarzanin kalsarit -tasoa. Kyllähän nyt tarzanin kalsarit oli suorastaan korkeakulttuuria tohon Vesalan vetoon verrattuna Nostalgy is not what it used to be |
Eläkeläissoittaja 13.11.2016 08:13:56 (muokattu 13.11.2016 08:14:26) | |
---|
Dave Lindholmiltakin löytyy jollotuksia. |
Dave Dangerous 13.11.2016 08:36:11 | |
---|
Epadrummer: Vesalan Älä droppaa mun tunnelmaa. Ainakin neljästi tuli töissä (jälleen kerran) radio Suomipopilta. Kaikella kunnioituksella, näinkö alas nykyään on musiikissa vajottu? Tämä uppoaa nuorempaan sukupolveen joka ei ole kokenut tuota "afrikkalaista kitaran pilitystä" ! ( vaikka nykyään pitäis olla tuttua kun on netti ja kaikki ) Tuollaista musiikkia tuli koko 80 luvun kun kuuntelin afrikkalaisia lyhytaaltoasemia. Kivasti keksitty Vesala miten saadaan hitti . Ihan hyvä kun käytti hyväksi mahdollisuuden. |
Eläkeläissoittaja 13.11.2016 09:34:12 (muokattu 13.11.2016 09:35:19) | |
---|
Helpostihan sitä tulee arvosteltua liiankin kriittisesti muiden tekemiä lauluja, mutta kun tietää niiden tekemisenvaikeuden ja kun kuraa tulee osin tehtyä itsekin, niin ehkä ei olisi sittenkään itse olla liian jyrkka lausunnoissaan. No, onpahan sitten siedettävä ne muiden ilkeätkin arviot omista luoduista lauluistaan. Onneksi pahemmin ei ole tullut sävellyssanoituksistani päihin ja jos tuleekin, niin eipä paljon heiiauta, kun joitain on saanut läpi aika tunnetuillekin solisteille. |
jannu 13.11.2016 11:11:06 (muokattu 13.11.2016 11:11:30) | |
---|
Extreme - More Than Words En siedä mistään syystä. Kuvottavimmillaan biisi on semmoisen stereotyyppisen lemmenkipeän neulepuseroisen leirinuotiojukeboxin vetämänä. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Saatanan kojootti |
hjukke 13.11.2016 16:55:41 | |
---|
nirzin: Tällaista kun lukee, niin tuntee olevansa ihmisenä aika matalaa tasoa. Kun tykkään, että Paula Vesalan levy on yksi tämän vuoden parhaita. Että varmaan nyt sitten en ymmärrä musiikista mitään. Mutta sitten tulee mieleen se, että sentään mulla on sellainen työ, ja muukin elämä, että voi ihan itse valita, mitä musiikkia kuuntelee, ja koska, ja montako kertaa. Heti tulee parempi mieli. Jolloin kannattaa laittaa Vesala soimaan. Voi että. Tässä, sen lisäksi että pahoitettiin oma mieli, lokeroitiin tehokkaasti kaikki ne, jotka eivät kyseistä "taidetta" ymmärrä, lihansyöjiksi, homofoobikoiksi, persuiksi ja junteiksi, jotka käyvät ainoastaan Yön, Kutiteollisuuden ja Petri Nygårdin keikoilla. Wannabe-elitistinen passiivinen provokaatio. Learn to play what you want to hear. |
Funkånaut 13.11.2016 17:35:42 | |
---|
jannu: Extreme - More Than Words En siedä mistään syystä. Kuvottavimmillaan biisi on semmoisen stereotyyppisen lemmenkipeän neulepuseroisen leirinuotiojukeboxin vetämänä. Tuo kyllä. Sokerin määrästä tulee diabetes jo ennen ekaa kertsiä. hjukke: Voi että. Tässä, sen lisäksi että pahoitettiin oma mieli, lokeroitiin tehokkaasti kaikki ne, jotka eivät kyseistä "taidetta" ymmärrä, lihansyöjiksi, homofoobikoiksi, persuiksi ja junteiksi, jotka käyvät ainoastaan Yön, Kutiteollisuuden ja Petri Nygårdin keikoilla. Wannabe-elitistinen passiivinen provokaatio. Harvinaisen tyylipuhdas suoritus kyllä. "Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio |