Kimmo72 27.03.2016 21:42:33 (muokattu 27.03.2016 21:42:45) | |
---|
Nostelenpa vähän kun huomasin, että Van Halenin Can't stop loving you kipaleessa mainitaan Ray, joka viitannee Ray Charlesiin jolla saman niminen biisi. "Hey Ray, what you said is true, i can't stop lovin' you" Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jappo121 28.03.2016 10:33:52 | |
---|
En tiedä onko jo ollut, mutta Buggles:in biisissä: Video Killed the Radio Star mainitaan Dio. "En tunne, enkä tiedä hänestä henkilönä mitään, en halua häntä millään tavalla loukata tai muutenkaan kenenkään mieltä pahoittaa."
Lause joka oikeuttaa kommentoimaan mitä vaan kenestä vaan... |
NHR 28.03.2016 11:28:18 | |
---|
jappo121: En tiedä onko jo ollut, mutta Buggles:in biisissä: Video Killed the Radio Star mainitaan Dio. "And now we meet in an abandoned stuDIO"? Hehjuum... "Laika fur chin, Dutch for the 31st time" |
varakeef 28.03.2016 15:48:37 | |
---|
NHR: "And now we meet in an abandoned stuDIO"? Hehjuum... Ei kun kertiksessä kahdesti joka rivillä: Vidio killed the radio star. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
LemmyKILLmister 28.03.2016 18:01:55 | |
---|
Metallican Master of Puppetsissa mainitaan U2: "Now I rule U2!!" Nykybändeille on pakko nostaa hattua kun ne vetää koko ajan niin skarppina eikä käytä mitään hötteröitä ja tötteröitä
-Remu Aaltonen |
NHR 28.03.2016 18:26:43 (muokattu 28.03.2016 18:29:46) | |
---|
varakeef: Ei kun kertiksessä kahdesti joka rivillä: Vidio killed the radio star. En todellakaan edes huomannut tätä, vaikka ainakin tuosta ensimmäisestä voisi erimielinenkin olla niin halutessaan. Mutta miten sokeaksi ja/tai kuuroksi sitä voikaan ihminen vanhemmiten tulla. E: Ja seuraavaksi menee sitten näköjään vielä oikeinkirjoitustaitokin. "Laika fur chin, Dutch for the 31st time" |
Funkånaut 07.05.2016 20:30:19 | |
---|
Serge Gainsbourgin mainiossa biisissä "Variations sur Marilou" mainitaan seuraavat artistit/bändit: - Jimi Hendrix - Elvis Presley - T-Rex - Alice Cooper - Lou Reed - The (Les) Rolling Stones "mitä sitte? ei tää oo mikn pursiseura" - hemmo |
markus16 08.05.2016 01:25:47 | |
---|
Funkånaut: - T-Rex Marc Bolan diudiu Jos jotain ei voi kapitalistilta oppia, niin ei mitään.
-Skywriter |
Epämuusikko 09.05.2016 10:35:11 | |
---|
varakeef: Ei kun kertiksessä kahdesti joka rivillä: Vidio killed the radio star. Myöskin: Kappaleessa "Rukkaset Saanut" lauletaan Lidlistä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
RockFanatic 29.10.2016 23:51:06 | |
---|
Bon Jovi - Captain Crash And The Beauty Queen From Mars: "All dressed up like Ziggy, but he couldn't play guitar..." Bon Jovi - Say It Isn't So: "Elvis Presley died, they deep fried the King..." Dr. Hook/Hurriganes - Everybody's Making It Big: "Dylan sang for million, I just sing for three... (...) Neil Diamond sang for diamond, that's alright for me..." Dire Straits - Calling Elvis |
texan 02.11.2016 21:13:52 (muokattu 02.11.2016 21:32:58) | |
---|
Neil Young - Hey Hey, My My ( Into the black), mainitaan Johny Rotten. Amy Winehouse - Rehab, mainitaan Ray Charles Tom Petty - Freefallin, Elvis mainitaan. Grand Funk Railroad - We're an American Band, mainitaan Freddie King. |
Roku 06.11.2016 11:16:29 | |
---|
Toni "Viikinki" Halme:Painu pelle hiiteen mainitaan Popeda. Loppukevennys:J Karjalainen:YÖ kun saapuu Helsinkiin. |
Muovinen 07.11.2016 13:01:43 | |
---|
Nick Cave & The Bad Seeds - Higgs Boson Blues "Who cares, who cares what the future brings? Black road long and I drove and drove I came upon a crossroad The night was hot and black I see Robert Johnson, With a ten dollar guitar strapped to his back, Lookin' for a tune Well here comes Lucifer, With his canon law, And a hundred black babies runnin' from his genocidal jaw He got the real killer groove Robert Johnson and the devil man Don't know who's gonna rip off who" ... "Oh let the damn day break The rainy days always make me sad Miley Cyrus floats in a swimming pool in Toluca Lake And you're the best girl I've ever had Can't remember anything at all" |
krautio 07.11.2016 19:34:05 | |
---|
Jaakko Teppo: Ukki Vaikka tässä ikkee alkaa ollakkii jo sata ratiosta kuuntelen vuoan Pelle Miljoonata elävänä kynnyksestä eivät yli kanna kotipaikkoo lasten vielä osittoo en anna Hey Ho, Let's Go! |
Berzerkowitz 08.11.2016 19:38:50 | |
---|
Kreatorilla on biisi nimeltään Ripping Corpse Ripping Corpsella biisi nimeltään Hate Eternal Hate Eternalilla... öö tota vaan pystyykö ketjua jatkamaan pitemmälle? |
Erään tanssibändin oman biisin tekstistä: Yö jo päivään vaihtuu, tuulee aina van. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Yallup 30.11.2016 08:27:23 | |
---|
Onko tässä ennätys? Petri Nygård ja Vitun suomirokki: Jos räpätessä roiskuu, mä oon miljoonasade. Älä mua inhoo, kun oot vain kade. Mulle on ihan sama, jos haluutte kuonoon. Te ootte ihan paskoja, teidän nimi on varmaan Don Huono. Yritä relata, vaikka heitän kovaa niittiä. Masturboin (ah, ah), kuuntelen Nylon Beattia. Vittuun Rasmus, Petri pitää kemut. Pilvessä puhun sekavia kuin Aaltosen Remu. Minä ja mikrofooni on täydellinen pari. Pysyn aitona niin kuin Peitsamon Kari. Murkuloista Raptoriin, imekää mun munaa. Te ootte naurettavia niin kuin Dingon paluu. En teitä haluu, teksteilläni päden. Aki Sirkesalolta vien muutakin kuin koko käden. Lisää sitruunapippuria, eikä homopoppia, Eikä vitun, vitun suomirokkia. Vitun, vitun suomirokki! (kädet ilmaan) (5x) (Petri tulee) (kädet ilmaan) (2x) Petri on Maukka Perusjätkä, anna mun olla. Niin kuin Hassisen Kone: rappiolla. Pistän teille paskat housuun, kohta tippuu. Heitän Tyrävyö-teinit hiuksista vittuun. Jonna Tervomaa, liian vakava likka. Ammun sukkulan sun Venukseen, kuuletko Kikka? Ultra Bimbot tuokaa Petrille. Mä säteilen enemmän valoo kuin HIMin Ville. Pillumagneetti tykittää, että korvissa soi. Yritän olla enemmän sekasin kuin Andy McCoy. Ei nää juniorit mulle mitään opeta. Yritin iskee koko Tiktakin ja ne sano: "Hei, lopeta!" Et pysty mulle ilkkumaan. Selätän Maijan, pistän sen silmät vilkkumaan. Tää on ihan tylsää, plaah. Jopa ruotsalaiset sanoo: "Petri on ultra bra, fy fan." Vitun, vitun suomirokki (kädet ilmaan) (5x) Vitun suomirokki (kädet ilmaan) (kädet ilmaan) (3x) En ole Eppu, enkä ihan normaali Sielun veljeni ovat Liepo, menikö kaaliin? Vittuun mustat lasit, en ole Jii Karjalainen Tää likka täs on tän illan jo kolmas nainen Annoin neljä ruusua ja taikapeilin Näytin sille mun tehosekottimen ja kotiin heitin Sil oli klamydia ja antanut sen jo moneen Mutta sitten tuli yö ja onneksi löysin aikakoneen Ongelman hoidin vaikka se aluks mua vähän vaivas Setit kunnossa eikä oo ees seittemäs taivas Olen pelle ja miljoona on tilin saldo Mä söin Nikke T:n ja paskansin Waldon Olen alivaltiosihteeri enkä tähän lopeta Sain grand slamin mutta silti jatkan kuin Popeda Petri metaforeja antaa, silmille santaa Te ootte juustopäitä, ootte mulle apulantaa "Tosta se taitaa lähteä.." |
kyseinen 13.12.2016 11:23:42 | |
---|
Real Friends -nimisen poppipunkkibändin biiseissä ei paljon muusta puhutakaan kuin muista (genren bändeistä). Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
bassman. 19.12.2016 19:35:07 | |
---|
Dire Straits-Calling Elvis. Levyltä On Every Street Pienistä en välitä, isoille en mitään voi. |
Kilgore Trout 22.12.2016 12:54:55 | |
---|
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |